www.kriv-rn.dp.gov.ua
ГОЛОВНА СТОРІНКА МАПА САЙТУ ДОПОМОГА Четверг, 18 квітня 2024 року
Що нового на сайті ?

Архів публікацій
Криворізський район >> Новини
Як передати показання електролічильника під час карантину?
Версія для друку Написати листа
Як передати показання електролічильника під час карантину?


Дніпро, 31 березня 2020

      Постачальник електроенергії та енергоефективних рішень YASNO піклується про своїх клієнтів і пропонує зручні сервіси для дистанційної передачі показань лічильника, що особливо актуально у період карантину. Повідомити дані мешканцям Дніпропетровщини необхідно з 1 по 5 квітня.

      Нагадаємо, якщо клієнт не повідомить показання, нарахування у платіжці буде здійснено за середньодобовим споживанням. Відтак, сума до сплати може не відповідати обсягу електроенергії, який було фактично використано. Окрім постачальника, передати дані можна й
      оператору системи розподілу, до мереж якого підключено будинок: ДТЕК «Дніпровські електромережі», ПрАТ ПЕЕМ «Центральна енергетична компанія», АТ «Укрзалізниця».
      Постачальник YASNO у Дніпропетровській області приймає показання лічильника від клієнтів, що підключені до мереж ДТЕК «Дніпровські електромережі» через
      :
      ·
      Особистий кабінет – потрібно внести дані в розділі «Показання лічильника» й натиснути кнопку «Розрахувати»;
      ·
      мобільний додаток Dnipro YASNO;
      ·
      форму зворотного зв’язку на сайті YASNO – необхідно вказати ваше ім’я, адресу, номер особового рахунку, показання приладу обліку;
      ·
      особисті повідомлення на сторінці у Facebook;
      ·
      контакт-центр за телефоном (056/067/050) 770-11-55, – оператори приймають дзвінки з 8:00 до 20:00 без перерви та вихідних. Передати показання можна також через автовідповідач, не чекаючи з’єднання з оператором, натиснувши цифру «3».
      Щоб убезпечити своїх клієнтів і працівників, постачальник YASNO перевів усі енергоофіси на дистанційну роботу. Тож передати показання лічильника через термінал самообслуговування тимчасово не можливо.
      «Ми розуміємо, що багатьом людям старшого покоління складно користуватися онлайн-сервісами, тому розробили можливість додавати до свого акаунту в Особистому кабінеті YASNO декілька особових рахунків, щоб вносити показання та здійснювати платежі за рідних. Закликаємо клієнтів допомогти у вирішенні комунальних питань своїм батькам, бабусям, дідусям, сусідам літнього віку», – сказав директор YASNO у Дніпропетровський області Юрій Федько.


      Довідка

      YASNO – постачальник електроенергії, рішень з енергоефективності та для електромобілів, що надає послуги для 3,5 млн українських сімей та юридичних клієнтів у Києві, Дніпропетровській та Донецькій областях. YASNO прагне забезпечити клієнтам сервіс європейського рівня та розвиває онлайн-обслуговування. Для зменшення витрат клієнтів на енергію постачальник пропонує енергоефективні набори, розумне освітлення, сонячні дахи, системи зберігання енергії, послуги енергоаудиту, енергосервісу та енергоменеджменту. Електроавтомобілісти можуть замовити в YASNO зарядні станції для встановлення вдома або в офісі та отримувати додатковий дохід.








      Прес-служба YASNO

      у Дніпропетровській області


      (050) 055 57 11
      PR@yasno.com.ua
      yasno.com.ua




      Версія для друку Написати листа
Про цей сайт | Запитання | Адміністратор