http://krvilnsil.dp.gov.ua
Головна сторінка | Що нового на сайті ?

Архів публікацій
Вільненська сіл/рада >> Новини
Про скликання чергової 36 сеії 6 скликання 21 травня 2015 року, Повідомлення про проект регуляторного акту
Версія для друку Написати листа

 

 

ВІЛЬНЕНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

КРИВОРІЗЬКОГО РАЙОНУ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

 

 

 

 

 

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

 

 

 

Про скликання чергової сесії сільської ради

 

Керуючись ст..42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи виробничу необхідність,  вважаю за необхідне

 

1. Скликати чергову 36 сесію Вільненської сільської ради  6-го скликання  21 травня 2015року о 14.00годині.

 

2. Винести на розгляд сесії такі питання :

Про виконання сільського бюджету за  1 квартал 2015 року.

Про   затвердження   проекту  землеустрою  щодо зміни цільового призначення земельної ділянки  із  земель  для садівництва  на землі   для  будівництва  і   обслуговування жилого будинку,  господарських  будівель  і  споруд громадянам .

Про   затвердження    проекту    землеустрою  щодо відведення земельної ділянки у власність для  будівництва  і   обслуговування  жилого будинку,  господарських  будівель  і  споруд громадянам

Про надання дозволу на складання проекту  землеустрою  щодо відведення земельної ділянки  для  будівництва та обслуговування  жилого будинку, господарських будівель  і споруд у власність громадянам

 Інші питання (в разі їх внесення належними суб’єктами) включити до порядку денного сесії у порядку, визначеному Регламентом сільської ради.

 

 

 

 

Сільський голова                                  М.Богдашов

с.Вільне

21 квітня 2015року

№ 2


 

Повідомлення

від 21 квітня  2015року

про оприлюднення проекту рішення

Вільненської сільської ради

 

„ПРО ВСТАНОВЛЕННЯ НА ТЕРИТОРІЇ ВІЛЬНЕНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ

 СТАВОК МІСЦЕВИХ

ПОДАТКІВ ТА ЗБОРІВ НА 2016 "

 

1. Зміст проекту:

 

Приведення у відповідність до вимог чинного законодавства місцевих податків і зборів.

 

2. Поштова та електронна адреса розробника проекту:

 

2.1. Поштова адреса: 53032, ДНІПРОПЕТРОВСЬКА область, криворізький район, с..вільне,  вул. меліоративнаа, 1А, тел. 0564779148.

 

2.2. Електронна адреса: E-mail: krvilnsil@ukr.net

 

3. Спосіб оприлюднення регуляторного акта та аналізу регуляторного впливу:

 

Проект регуляторного акта з відповідним аналізом регуляторного впливу буде оприлюднено на офіційному сайті

  http://www.kriv-rn.dp.gov.ua

21 квітня 2015 року.

4. Зауваження та пропозиції приймаються до 17.00 год. 15 червня 2015 року письмово за адресою: 53032, ДНІПРОПЕТРОВСЬКА область, криворізький район, с..вільне,  вул. меліоративнаа, 1А, тел.факс 0564779148.

 

 

 

СІЛЬСЬКИЙ ГОЛОВА                                            М.БОГДАШОВ

 


 

Вільненська   сільська   рада

КРИВОРІЗЬКОГО  РАЙОНУ   ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

 

П Р О Е К Т    Р І Ш Е Н Н Я

36 СЕСІЇ ШОСТОГО СКЛИКАННЯ

 

     00.06.2015                                                                                              № __                  

 

Про встановлення ставок місцевих

податків та зборів на 2016 рік

 

         З метою реалізації державної політики з питань розвитку та підтримки малого підприємства, відповідно Закону України від 28 грудня 2014 року № 71-VIII „Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи”, керуючись пунктом 293.2 ст. 293 Податкового кодексу України, п. 1, п. 4 р. ІІ Прикінцевих та перехідних положень Закону України від 04.11.2011 року № 4014-УІ, ст. 26 п. 24 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, сільська рада

в и р і ш и л а :

  1. Встановити з 01.01.2016 року на території Вільненської сільської ради ставки місцевих податків та зборів та затвердити Положення про них:
  1. Місцеві податки:

- Ставки єдиного податку для фізичних осіб – підприємців:

  • для першої групи платників єдиного податку - 10 % від розміру мінімальної заробітної плати;
  • для другої групи платників єдиного податку - 20 % від розміру мінімальної заробітної плати.

-     Акцизний податок згідно додатку № 1

     -     Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки згідно

         додатку № 2;

     -   Положення про транспортний податок згідно додатку   № 3; 

     -  Положення про плату за землю згідно додатку   № 4;  .

1.2. Місцеві збори:

-  Збір за місця паркування транспортних засобів згідно додатку № 5.

- Туристичний збір згідно додатку № 6.

2. Дане рішення набирає чинності з 1 січня 2016 року.

3. Оприлюднити дане рішення в мережі Інтернет на офіційній сторінці  Криворізької рда  http://www.kriv-rn.dp.gov.ua    та в районній газеті «Сільське Криворіжжя»

4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань планування, бюджету, фінансів.

 

Сільський голова                          М.Богдашов

                Додаток № 1

             до рішення 36 сесії

 сільської ради

     від 00.05.2015 р. № ___

 

 

 

ПОЛОЖЕННЯ

про акцизний податок

 

  1. Платники податку

 

Платниками податку є:

Особа - суб’єкт господарювання роздрібної торгівлі, яка здійснює реалізацію підакцизних товарів.;

Особи - суб’єкти господарювання роздрібної торгівлі, які здійснюють реалізацію підакцизних товарів підлягають обов’язковій реєстрації як платники податку контролюючими органами за місцезнаходженням пункту продажу товарів не пізніше граничного терміну подання декларації акцизного податку за місяць, в якому здійснюється господарська діяльність.

 

2. Об'єкти оподаткування

 

Об'єктами оподаткування є операції з:

реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі  підакцизних товарів.

 

3. Підакцизні товари та ставки податку

 

Для підакцизних товарів, реалізованих відповідно до підпункту пункту 213.1 статті 213 цього Кодексу, ставки податку встановлюються за рішенням сільської ради у відсотках від вартості (з податком на додану вартість), у розмірі 5 відсотків.

Датою виникнення податкових зобов'язань щодо реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі  підакцизних товарів, є дата здійснення розрахункової операції, відповідно до Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій в сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, а у разі реалізації товарів фізичними особами - підприємцями, які сплачують єдиний податок - є дата надходження оплати за проданий товар.

Сплата податку при реалізації суб’єктом господарювання роздрібної торгівлі  підакцизних товарів. Суми податку перераховуються до бюджету суб’єктом господарювання роздрібної торгівлі, який здійснює реалізацію підакцизних товарів протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим Кодексом для подання податкової декларації за місячний податковий період.  Особа - суб’єкт господарювання роздрібної торгівлі, який здійснює реалізацію підакцизних товарів сплачує податок за місцем здійснення реалізації таких товарів.

 

            Додаток № 2

           до рішення 36 сесії

 сільської ради

     від 00.05.2015 р. № ___

 

 

ПОЛОЖЕННЯ

про податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки

 

І  -  житлова нерухомість

1. Платники податку:

Платниками податку є фізичні та юридичні особи, в тому числі нерезиденти, які є власниками об’єктів житлової нерухомості.

Визначення платників податку в разі перебування об’єктів  житлової    нерухомості перебуває у спільній сумісній власності кількістю осіб:

  • якщо об’єкт житлової нерухомості перебуває у спільній частковій власності кількох осіб, платником податку є кожна з цих осіб за належну частку;
  • якщо об’єкт  житлової нерухомості перебуває у спільній сумісній власності кількох осіб, але не поділений в натурі, платником податку є одна з таких осіб – власників, визначена за їх згодою, якщо інше не встановлене судом;
  • якщо об’єкт житлової нерухомості перебуває у спільній сумісній власності кількох осіб і поділений між ними в натурі, платником податку є кожна з цих осіб за належну їй частку.

2. Об’єкт оподаткування:

Об’єктом оподаткування є об’єкт житлової нерухомості, в тому числі його частка.

Не є об’єктом оподаткування:

а) об’єкти житлової нерухомості, які перебувають у власності органів державної влади, органів місцевого самоврядування, а також організацій, створених ними в установленому порядку, що повністю утримуються за рахунок відповідного державного бюджету чи місцевого бюджету і є неприбутковими (їх спільній власності);

б) об’єкти житлової нерухомості, які розташовані в зонах відчуження та безумовного (обов’язкового) відселення, визначені законом, в тому числі їх частки;

в) будівлі дитячих будинків сімейного типу;

г) гуртожитки;

ґ) житлова нерухомість непридатна для проживання, в тому числі у зв’язку з аварійним станом, визнана такою згідно з рішенням сільської ради;

д) об’єкти житлової нерухомості, в тому числі їх частки, що належать дітям-сиротам, дітям, позбавленим батьківського піклування, та особам з їх числа, визнаним такими відповідно до закону, дітям-інвалідам, які виховуються одинокими матерями (батьками), але не більше одного такого об’єкта на дитину;

 

е) будівлі промисловості, зокрема виробничі корпуси, цехи, складські приміщення промислових підприємств;

є) будівлі, споруди сільськогосподарських товаровиробників, призначені для використання безпосередньо у сільськогосподарській діяльності;

ж) об’єкти житлової нерухомості, які перебувають у власності громадських організацій інвалідів та їх підприємств.

3. База оподаткування

Базою оподаткування є загальна площа об’єкта житлової нерухомості, в тому числі його часток.

База оподаткування об’єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток, які перебувають у власності фізичних осіб, обчислюється контролюючим органом на підставі даних Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, що безоплатно надаються органами державної реєстрації прав на нерухоме майно та/або на підставі оригіналів відповідних документів платника податків, зокрема документів на право власності.

База оподаткування об’єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності юридичних осіб, обчислюється такими особами самостійно виходячи із загальної площі кожного окремого об’єкта оподаткування на підставі документів, що підтверджують право власності на такий об’єкт.

4. Пільги із сплати податку

База оподаткування об’єкта/об’єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності фізичної особи платника податку, зменшується:

а) для квартири/квартир незалежно від їх кількості - на 70 кв. метрів;

б) для житлового будинку/будинків незалежно від їх кількості - на 150 кв. метрів;

в) для різних типів об’єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток (у разі одночасного перебування у власності платника податку квартири/квартир та житлового будинку/будинків, у тому числі їх часток), - на 220 кв. метрів.

Таке зменшення надається один раз за кожний базовий податковий (звітний) період (рік).

Сільська рада може збільшувати граничну межу житлової нерухомості, на яку зменшується база оподаткування, встановлена цим підпунктом.

Сільська рада встановлює пільги з податку, що сплачується на її території, з об’єктів житлової нерухомості, що перебувають у власності фізичних або юридичних осіб, релігійних організацій України, статути (положення) яких зареєстровані у встановленому законом порядку, та використовуються для забезпечення діяльності, передбаченої такими статутами (положеннями). Пільги з податку, що сплачується на відповідній території, з об’єктів житлової нерухомості для фізичних осіб визначаються виходячи з їх майнового стану та рівня доходів.

Пільги з податку, що сплачується на відповідній території з об’єктів житлової нерухомості, для фізичних осіб не надаються на:

  • об’єкт/об’єкти оподаткування, якщо площа такого/таких об’єкта/об’єктів перевищує п’ятикратний розмір неоподатковуваної площі, затвердженої рішенням органів місцевого самоврядування;
  • об’єкти оподаткування, що використовуються їх власниками з метою одержання доходів (здаються в оренду, лізинг, позичку, використовуються у підприємницькій діяльності).

Органи місцевого самоврядування до 1 лютого поточного року подають до відповідного контролюючого органу за місцезнаходженням об’єкта житлової нерухомості відомості стосовно пільг, наданих ними відповідно до абзацу першого та другого цього підпункту.

5. Ставка податку

Ставки податку для об’єктів житлової нерухомості, що перебувають у власності фізичних та юридичних осіб, встановлюються за рішенням сільської ради в залежності від місця розташування (зональності) та типів таких об’єктів нерухомості у розмірі 0.5 для фізичних осіб та 1.0 для юридичних осіб відсотків  розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року, за 1 кв. метр бази оподаткування.

6. Податковий період

Базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному року.

7. Порядок обчислення суми податку

Обчислення суми податку з об’єкта/об’єктів житлової нерухомості, які перебувають у власності фізичних осіб, здійснюється контролюючим органом за місцем податкової адреси (місцем реєстрації) власника такої нерухомості у такому порядку:

а) за наявності у власності платника податку одного об’єкта житлової нерухомості, в тому числі його частки, податок обчислюється, виходячи з бази оподаткування, зменшеної відповідно до підпунктів «а» або «б» підпункту 266.4.1 пункту 266.4 цієї статті, та пільги органів місцевого самоврядування з неоподатковуваної площі таких об’єктів (у разі її встановлення) та відповідної ставки податку;

б) за наявності у власності платника податку більше одного об’єкта житлової нерухомості одного типу, в тому числі їх часток, податок обчислюється виходячи із сумарної загальної площі таких об’єктів, зменшеної відповідно до підпунктів «а» або «б» підпункту 266.4.1 пункту 266.4 цієї статті та пільги органів місцевого самоврядування з неоподатковуваної площі таких об’єктів (у разі її встановлення), та відповідної ставки податку;

в) за наявності у власності платника податку об’єктів житлової нерухомості різних видів, у тому числі їх часток, податок обчислюється виходячи із сумарної загальної площі таких об’єктів, зменшеної відповідно до підпункту «в» підпункту 266.4.1 пункту 266.4 цієї статті та пільги органів місцевого самоврядування з неоподатковуваної площі таких об’єктів (у разі її встановлення), та відповідної ставки податку;

г) сума податку, обчислена з урахуванням підпунктів 2 і 3 цього підпункту, розподіляється контролюючим органом пропорційно до питомої ваги загальної площі кожного з об’єктів житлової нерухомості.

Податкове/податкові повідомлення-рішення про сплату суми/сум податку, обчисленого згідно з підпунктом 266.7.1 пункту 266.7 цієї статті, та відповідні платіжні реквізити, зокрема, органів місцевого самоврядування за місцезнаходженням кожного з об’єктів житлової нерухомості, надсилаються (вручаються) платнику податку контролюючим органом за місцем його податкової адреси (місцем реєстрації) до 1 липня року, що настає за базовим податковим (звітним) періодом (роком).

Щодо новоствореного (нововведеного) об’єкта житлової нерухомості податок сплачується фізичною особою-платником починаючи з місяця, в якому виникло право власності на такий об’єкт.

Контролюючі органи за місцем проживання (реєстрації) платників податку в десятиденний строк інформують відповідні контролюючі органи за місцезнаходженням об’єктів житлової нерухомості про надіслані (вручені) платнику податку податкові повідомлення-рішення про сплату податку у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику.

Нарахування податку та надсилання (вручення) податкових повідомлень-рішень про сплату податку фізичним особам - нерезидентам здійснюють контролюючі органи за місцезнаходженням об’єктів житлової нерухомості, що перебувають у власності таких нерезидентів.

Платники податку мають право звернутися з письмовою заявою до контролюючого органу за місцем проживання (реєстрації) для проведення звірки даних щодо:

  • об’єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності платника податку;
  • розміру загальної площі об’єктів житлової нерухомості, що перебувають у власності платника податку;
  • права на користування пільгою із сплати податку;
  • розміру ставки податку;
  • нарахованої суми податку.

У разі виявлення розбіжностей між даними контролюючих органів та даними, підтвердженими платником податку на підставі оригіналів відповідних документів, зокрема документів на право власності, контролюючий орган за місцем проживання (реєстрації) платника податку проводить перерахунок суми податку і надсилає (вручає) йому нове податкове повідомлення-рішення. Попереднє податкове повідомлення-рішення вважається скасованим (відкликаним).

Платники податку - юридичні особи самостійно обчислюють суму податку станом на 1 січня звітного року і до 20 лютого цього ж року подають контролюючому органу за місцезнаходженням об’єкта/об’єктів оподаткування декларацію за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 цього Кодексу, з розбивкою річної суми рівними частками поквартально.

Щодо новоствореного (нововведеного) об’єкта житлової нерухомості декларація юридичною особою - платником подається протягом 30 календарних днів з дня виникнення права власності на такий об’єкт, а податок сплачується починаючи з місяця, в якому виникло право власності на такий об’єкт.

8.Порядок обчислення сум податку в разі зміни власника об’єкта оподаткування податком

У разі переходу права власності на об’єкт оподаткування від одного власника до іншого протягом календарного року податок обчислюється для попереднього власника за період з 1 січня цього року до початку того місяця, в якому він втратив право власності на зазначений об’єкт оподаткування, а для нового власника - починаючи з місяця, в якому виникло право власності.

Контролюючий орган надсилає податкове повідомлення-рішення новому власнику після отримання інформації про перехід права власності.

9. Порядок сплати податку

Податок сплачується за місцем розташування об’єкта/об’єктів оподаткування і зараховується до відповідного бюджету згідно з положеннями Бюджетного кодексу України.

10. Строки сплати податку

Податкове зобов’язання за звітний рік з податку сплачується:

а) фізичними особами - протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення;

б) юридичними особами - авансовими внесками щокварталу до 30 числа місяця, що наступає за звітним кварталом, які відображаються в річній податковій декларації.

 

ІІ -  нежитлова нерухомість:

1. Платники податку:

Платниками податку є фізичні та юридичні особи, в тому числі нерезиденти, які є власниками об’єктів нежитлової нерухомості.

Визначення платників податку в разі перебування об’єктів  нежитлової нерухомості перебуває у спільній сумісній власності кількістю осіб:

  • якщо об’єкт нежитлової нерухомості перебуває у спільній частковій власності кількох осіб, платником податку є кожна з цих осіб за належну частку;
  • якщо об’єкт  нежитлової нерухомості перебуває у спільній сумісній власності кількох осіб, але не поділений в натурі, платником податку є одна з таких осіб – власників, визначена за їх згодою, якщо інше не встановлене судом;
  • якщо об’єкт нежитлової нерухомості перебуває у спільній сумісній власності кількох осіб і поділений між ними в натурі, платником податку є кожна з цих осіб за належну їй частку.

2. Об’єкт оподаткування:

Об’єктом оподаткування є об’єкт нежитлової нерухомості, в тому числі його частка.

Не є об’єктом оподаткування:

а) об’єкти нежитлової нерухомості, які перебувають у власності органів державної влади, органів місцевого самоврядування, а також організацій, створених ними в установленому порядку, що повністю утримуються за рахунок відповідного державного бюджету чи місцевого бюджету і є неприбутковими (їх спільній власності);

б) об’єкти нежитлової нерухомості, які розташовані в зонах відчуження та безумовного (обов’язкового) відселення, визначені законом, в тому числі їх частки;

в) будівлі дитячих будинків сімейного типу;

г) гуртожитки;

ґ)об’єкти нежитлової нерухомості, які використовуються суб’єктами господарювання малого та середнього бізнесу, що провадять свою діяльність в малих архітектурних формах та на ринках;

д) будівлі промисловості, зокрема виробничі корпуси, цехи, складські приміщення промислових підприємств;

е) будівлі, споруди сільськогосподарських товаровиробників, призначені для використання безпосередньо у сільськогосподарській діяльності;

є) об’єкти нежитлової нерухомості, які перебувають у власності громадських організацій інвалідів та їх підприємств.

ж) об’єкти нежитлової нерухомості, що входять до комунальної та державної власності.

3. База оподаткування

Базою оподаткування є загальна площа об’єкта нежитлової нерухомості, в тому числі його часток.

База оподаткування об’єктів нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, які перебувають у власності фізичних осіб, обчислюється контролюючим органом на підставі даних Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, що безоплатно надаються органами державної реєстрації прав на нерухоме майно та/або на підставі оригіналів відповідних документів платника податків, зокрема документів на право власності.

База оподаткування об’єктів нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності юридичних осіб, обчислюється такими особами самостійно виходячи із загальної площі кожного окремого об’єкта оподаткування на підставі документів, що підтверджують право власності на такий об’єкт.

4. Пільги із сплати податку

Сільська рада може збільшувати граничну межу нежитлової нерухомості, на яку зменшується база оподаткування, встановлена цим підпунктом.

Сільська рада встановлює пільги з податку, що сплачується на її території, з об’єктів нежитлової нерухомості, що перебувають у власності фізичних або юридичних осіб, релігійних організацій України, статути (положення) яких зареєстровані у встановленому законом порядку, та використовуються для забезпечення діяльності, передбаченої такими статутами (положеннями). Пільги з податку, що сплачується на відповідній території, з об’єктів нежитлової нерухомості для фізичних осіб визначаються виходячи з їх майнового стану та рівня доходів.

Пільги з податку, що сплачується на відповідній території з об’єктів нежитлової нерухомості, для фізичних осіб надаються:

1. інвалідам першої і другої групи – в розмірі – 100%;

2. фізичні особи, які виховують трьох і більше дітей віком до 18 років– в розмірі – 50%;

3. Одинокі пенсіонери (за віком), які проживать на території ради – в розмірі – 100%;

4. Учасники АТО, ветерани війни та особи, на яких поширюється дія Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту", які мають посвідчення – в розмірі – 100%;

5. фізичні особи, визнані законом особами, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи – в розмірі – 50%;.

Пільги з податку, що сплачується на відповідній території з об’єктів нежитлової нерухомості, для фізичних осіб не надаються на:

  • об’єкт/об’єкти оподаткування, якщо площа такого/таких об’єкта/об’єктів перевищує п’ятикратний розмір неоподатковуваної площі, затвердженої рішенням органів місцевого самоврядування;
  • об’єкти оподаткування, що використовуються їх власниками з метою одержання доходів (здаються в оренду, лізинг, позичку, використовуються у підприємницькій діяльності).

Пільги з податку, що сплачується на її території з об’єктів нежитлової нерухомості, встановлюються в залежності від майна, яке є об’єктом оподаткування.

Органи місцевого самоврядування до 1 лютого поточного року подають до відповідного контролюючого органу за місцезнаходженням об’єкта житлової нерухомості відомості стосовно пільг, наданих ними відповідно до абзацу першого та другого цього підпункту.

5. Ставка податку

Установити, що на 2016 рік ставки податку для об’єктів нежитлової нерухомості, що перебувають у власності фізичних та юридичних осіб, визначені пунктом 266.5.1. пункту 265.5 статті 265 цього Кодексу, становлять 0,1 відсоток мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового)року за 1 кв. метр для об’єктів нежитлової нерухомості.

6. Податковий період

Базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному року.

7. Порядок обчислення суми податку

Обчислення суми податку з об’єкта/об’єктів нежитлової нерухомості, які перебувають у власності фізичних осіб, здійснюється контролюючим органом за місцем податкової адреси (місцем реєстрації) власника такої нерухомості у такому порядку:

а) за наявності у власності платника податку одного об’єкта нежитлової нерухомості, в тому числі його частки, податок обчислюється, виходячи з бази оподаткування, зменшеної відповідно до підпунктів «а» або «б» підпункту 266.4.1 пункту 266.4 цієї статті, та пільги органів місцевого самоврядування з неоподатковуваної площі таких об’єктів (у разі її встановлення) та відповідної ставки податку;

б) за наявності у власності платника податку більше одного об’єкта нежитлової нерухомості одного типу, в тому числі їх часток, податок обчислюється виходячи із сумарної загальної площі таких об’єктів, зменшеної відповідно до підпунктів «а» або «б» підпункту 266.4.1 пункту 266.4 цієї статті та пільги органів місцевого самоврядування з неоподатковуваної площі таких об’єктів (у разі її встановлення), та відповідної ставки податку;

в) за наявності у власності платника податку об’єктів нежитлової нерухомості різних видів, у тому числі їх часток, податок обчислюється виходячи із сумарної загальної площі таких об’єктів, зменшеної відповідно до підпункту «в» підпункту 266.4.1 пункту 266.4 цієї статті та пільги органів місцевого самоврядування з неоподатковуваної площі таких об’єктів (у разі її встановлення), та відповідної ставки податку;

г) сума податку, обчислена з урахуванням підпунктів 2 і 3 цього підпункту, розподіляється контролюючим органом пропорційно до питомої ваги загальної площі кожного з об’єктів нежитлової нерухомості.

Обчислення суми податку з об’єкта/об’єктів нежитлової нерухомості, які перебувають у власності фізичних осіб, здійснюється контролюючим органом за місцем податкової адреси (місцем реєстрації) власника такої нерухомості виходячи із загальної площі кожного з об’єктів нежитлової нерухомості та відповідної ставки податку.

Податкове/податкові повідомлення-рішення про сплату суми/сум податку, обчисленого згідно з підпунктом 266.7.1 пункту 266.7 цієї статті, та відповідні платіжні реквізити, зокрема, органів місцевого самоврядування за місцезнаходженням кожного з об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, надсилаються (вручаються) платнику податку контролюючим органом за місцем його податкової адреси (місцем реєстрації) до 1 липня року, що настає за базовим податковим (звітним) періодом (роком).

Щодо новоствореного (нововведеного) об’єкта нежитлової нерухомості податок сплачується фізичною особою-платником починаючи з місяця, в якому виникло право власності на такий об’єкт.

Контролюючі органи за місцем проживання (реєстрації) платників податку в десятиденний строк інформують відповідні контролюючі органи за місцезнаходженням об’єктів нежитлової нерухомості про надіслані (вручені) платнику податку податкові повідомлення-рішення про сплату податку у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику.

Нарахування податку та надсилання (вручення) податкових повідомлень-рішень про сплату податку фізичним особам - нерезидентам здійснюють контролюючі органи за місцезнаходженням об’єктів нежитлової нерухомості, що перебувають у власності таких нерезидентів.

Платники податку мають право звернутися з письмовою заявою до контролюючого органу за місцем проживання (реєстрації) для проведення звірки даних щодо:

  • об’єктів нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності платника податку;
  • розміру загальної площі об’єктів нежитлової нерухомості, що перебувають у власності платника податку;
  • права на користування пільгою із сплати податку;
  • розміру ставки податку;
  • нарахованої суми податку.

У разі виявлення розбіжностей між даними контролюючих органів та даними, підтвердженими платником податку на підставі оригіналів відповідних документів, зокрема документів на право власності, контролюючий орган за місцем проживання (реєстрації) платника податку проводить перерахунок суми податку і надсилає (вручає) йому нове податкове повідомлення-рішення. Попереднє податкове повідомлення-рішення вважається скасованим (відкликаним).

Органи державної реєстрації прав на нерухоме майно, а також органи, що здійснюють реєстрацію місця проживання фізичних осіб, зобов’язані щоквартально у 15-денний строк після закінчення податкового (звітного) кварталу подавати контролюючим органам відомості, необхідні для розрахунку податку, за місцем розташування такого об’єкта нерухомого майна станом на перше число відповідного кварталу в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

Платники податку - юридичні особи самостійно обчислюють суму податку станом на 1 січня звітного року і до 20 лютого цього ж року подають контролюючому органу за місцезнаходженням об’єкта/об’єктів оподаткування декларацію за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 цього Кодексу, з розбивкою річної суми рівними частками поквартально.

Щодо новоствореного (нововведеного) об’єкта нежитлової нерухомості декларація юридичною особою - платником подається протягом 30 календарних днів з дня виникнення права власності на такий об’єкт, а податок сплачується починаючи з місяця, в якому виникло право власності на такий об’єкт.

8.Порядок обчислення сум податку в разі зміни власника об’єкта оподаткування податком

У разі переходу права власності на об’єкт оподаткування від одного власника до іншого протягом календарного року податок обчислюється для попереднього власника за період з 1 січня цього року до початку того місяця, в якому він втратив право власності на зазначений об’єкт оподаткування, а для нового власника - починаючи з місяця, в якому виникло право власності.

Контролюючий орган надсилає податкове повідомлення-рішення новому власнику після отримання інформації про перехід права власності.

9. Порядок сплати податку

Податок сплачується за місцем розташування об’єкта/об’єктів оподаткування і зараховується до відповідного бюджету згідно з положеннями Бюджетного кодексу України.

10. Строки сплати податку

Податкове зобов’язання за звітний рік з податку сплачується:

а) фізичними особами - протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення;

б) юридичними особами - авансовими внесками щокварталу до 30 числа місяця, що наступає за звітним кварталом, які відображаються в річній податковій декларації.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

              Додаток № 3

            до рішення 36 сесії

 сільської ради

     від 00.05.2015 р. № ___

                            

 

 

ПОЛОЖЕННЯ

про транспортний податок

1. Платники податку

Платниками транспортного податку є фізичні та юридичні особи, в тому числі нерезиденти, які мають зареєстровані в Україні згідно з чинним законодавством власні легкові автомобілі, що відповідно до підпункту пункту 267.2 цієї статті є об’єктами оподаткування.

2. Об’єкт оподаткування

Об’єктом оподаткування є легкові автомобілі, які використовувалися до 5 років і мають об’єм циліндрів двигуна понад 3000 куб. см.

3. База оподаткування

Базою оподаткування є легковий автомобіль, що є об’єктом оподаткування відповідно до підпункту 267.2.1 пункту 267.2 цієї статті.

4. Ставка податку

Встановлюється з розрахунку на календарний рік у розмірі 25 000 гривень за кожен легковий автомобіль, що є об’єктом оподаткування відповідно до підпункту 267.2.1 пункту 267.2 цієї статті.

5. Податковий період

Базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному року.

6. Порядок обчислення та сплати податку

Обчислення суми податку з об’єкта/об’єктів оподаткування фізичних осіб здійснюється контролюючим органом за місцем реєстрації платника податку.

Податкове/податкові повідомлення-рішення про сплату суми/сум податку та відповідні платіжні реквізити надсилаються (вручаються) платнику податку контролюючим органом за місцем його реєстрації до 1 липня року базового податкового (звітного) періоду (року).

Щодо об’єктів оподаткування, придбаних протягом року, податок сплачується фізичною особою-платником починаючи з місяця, в якому виникло право власності на такий об’єкт. Контролюючий орган надсилає податкове повідомлення-рішення новому власнику після отримання інформації про перехід права власності.

Нарахування податку та надсилання (вручення) податкових повідомлень-рішень про сплату податку фізичним особам - нерезидентам здійснюють контролюючі органи за місцем реєстрації об’єктів оподаткування, що перебувають у власності таких нерезидентів.

Органи внутрішніх справ зобов’язані до 1 квітня 2015 року подати контролюючим органам за місцем реєстрації об’єкта оподаткування відомості, необхідні для розрахунку податку.

З 1 квітня 2015 року органи внутрішніх справ зобов’язані щомісячно, у 10-денний строк після закінчення календарного місяця подавати контролюючим органам відомості, необхідні для розрахунку податку, за місцем реєстрації об’єкта оподаткування станом на перше число відповідного місяця.

Форма подачі інформації встановлюється центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної податкової політики.

Платники податку - юридичні особи самостійно обчислюють суму податку станом на 1 січня звітного року і до 20 лютого цього ж року подають контролюючому органу за місцем реєстрації об’єкта оподаткування декларацію за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 цього Кодексу, з розбивкою річної суми рівними частками поквартально.

Щодо об’єктів оподаткування, придбаних протягом року, декларація юридичною особою - платником подається протягом місяця з дня виникнення права власності на такий об’єкт, а податок сплачується починаючи з місяця, в якому виникло право власності на такий об’єкт.

У разі переходу права власності на об’єкт оподаткування від одного власника до іншого протягом звітного року податок обчислюється попереднім власником за період з 1 січня цього року до початку того місяця, в якому він втратив право власності на зазначений об’єкт оподаткування, а новим власником - починаючи з місяця, в якому він набув право власності на цей об’єкт.

Контролюючий орган надсилає податкове повідомлення-рішення новому власнику після отримання інформації про перехід права власності.

За об’єкти оподаткування, придбані протягом року, податок сплачується пропорційно кількості місяців, які залишилися до кінця року, починаючи з місяця, в якому проведено реєстрацію транспортного засобу.

7. Порядок сплати податку

Податок сплачується за місцем реєстрації об’єктів оподаткування і зараховується до відповідного бюджету згідно з положеннями Бюджетного кодексу України.

8. Строки сплати податку

Транспортний податок сплачується:

а) фізичними особами - протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення;

б) юридичними особами - авансовими внесками щокварталу до 30 числа місяця, що наступає за звітним кварталом, які відображаються в річній податковій декларації.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

               Додаток № 4

             до рішення 36 сесії

 сільської ради

     від 00.05.2015 р. № ___

 

ПОЛОЖЕННЯ

про плату за землю

1. Платники земельного податку

Платниками податку є:

  • власники земельних ділянок, земельних часток (паїв);
  • землекористувачі.
  • Особливості справляння податку суб'єктами господарювання, які застосовують спрощену систему оподаткування, обліку та звітності, встановлюються главою 1 розділу XIV цього Кодексу.

2. Об'єкти оподаткування земельним податком

Об'єктами оподаткування є:

  • земельні ділянки, які перебувають у власності або користуванні;
  • земельні частки (паї), які перебувають у власності

3. База оподаткування земельним податком

Базою оподаткування є:

  • нормативна грошова оцінка земельних ділянок з урахуванням коефіцієнта індексації, визначеного відповідно до порядку, встановленого цим розділом;
  • площа земельних ділянок, нормативну грошову оцінку яких не проведено.
  • Рішення ради щодо нормативної грошової оцінки земельних ділянок, розташованих у межах населених пунктів, офіційно оприлюднюється відповідним органом місцевого самоврядування до 15 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосування нормативної грошової оцінки земель або змін (плановий період). В іншому разі норми відповідних рішень застосовуються не раніше початку бюджетного періоду, що настає за плановим періодом.

 

Встановити ставку земельного податку за земельні ділянки, які перебувають у власності фізичних та юридичних осіб і постійному користуванні суб’єктів господарювання державної та комунальної форми власності, нормативну грошову оцінку яких проведено (незалежно від місцезнаходження):

-для будівництва і обслуговування житлового будинку в с.Вільне– 0,1%, в с.Радгоспне- 0.006% від їх нормативної грошової оцінки 

-для земель промисловості, зв’язку, енергетики, комерційного  та іншого призначення – 2 % від їх нормативної грошової оцінки

-для сільськогосподарських угідь – 1 % від їх нормативної грошової оцінки

Встановити ставку земельного податку на земельні ділянки, які перебувають у постійному користуванні суб’єктів господарювання (крім державної та комунальної форми власності) нормативну грошову оцінку яких проведено (незалежно від місцезнаходження):

-для земель промисловості, зв’язку, енергетики, комерційного  та іншого призначення – 5 % від їх нормативної грошової оцінки

-для сільськогосподарських угідь – 1 % від їх нормативної грошової оцінки

Ставки земельного податку за земельні ділянки, розташовані за межами населених пунктів, нормативну грошову оцінку яких не проведено

        Встановити ставку податку за земельні ділянки, розташовані за межами населених пунктів і нормативну грошову оцінку яких не проведено, в розмірі 5 відсотків від нормативної грошової оцінки одиниці площі ріллі по області.

 

 

 4. Пільги щодо сплати земельного податку для фізичних осіб

Від сплати податку звільняються:

1. інваліди першої і другої групи;

2. фізичні особи, які виховують трьох і більше дітей віком до 18 років;

3. пенсіонери (за віком);

4. ветерани війни та особи, на яких поширюється дія Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту";

5. фізичні особи, визнані законом особами, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.

6. дошкільні, загальноосвітні заклади незалежно від форм власності і джерел фінансування, заклади культури, охорони здоров’я, соціального захисту, фізичної культури і спорту, які повністю утримуються за рахунок коштів державного або місцевих бюджетів, органи місцевого самоврядування, органи державної виконавчої влади та комунальні підприємства районної ради.

Звільнення від сплати податку за земельні ділянки, передбачене для відповідної категорії фізичних осіб, поширюється на одну земельну ділянку за кожним видом використання у межах граничних норм:

1. для ведення особистого селянського господарства - у розмірі не більш як 2 гектари;

2. для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка): у селах - не більш як 0,25 гектара, в селищах - не більш як 0,15 гектара, в містах - не більш як 0,10 гектара;

3. для індивідуального дачного будівництва - не більш як 0,10 гектара;

4. для будівництва індивідуальних гаражів - не більш як 0,01 гектара;

5. для ведення садівництва - не більш як 0,12 гектара.

Від сплати податку звільняються на період дії фіксованого сільськогосподарського податку власники земельних ділянок, земельних часток (паїв) та землекористувачі за умови передачі земельних ділянок та земельних часток (паїв) в оренду платнику фіксованого сільськогосподарського податку.

Від сплати податку звільняються на період дії єдиного податку четвертої групи власники земельних ділянок, земельних часток (паїв) та землекористувачі за умови передачі земельних ділянок та земельних часток (паїв) в оренду платнику єдиного податку четвертої групи.

5.Земельні ділянки, які не підлягають оподаткуванню земельним податком

 

1)земельні ділянки державних сортовипробувальних станцій і сортодільниць, які використовуються для випробування сортів сільськогосподарських культур;

2)землі дорожнього господарства автомобільних доріг загального користування - землі під проїзною частиною, узбіччям, земляним полотном, декоративним озелененням, резервами, кюветами, мостами, штучними спорудами, тунелями, транспортними розв'язками, водопропускними спорудами, підпірними стінками, шумовими екранами, очисними спорудами і розташованими в межах смуг відведення іншими дорожніми спорудами та обладнанням, а також землі, що знаходяться за межами смуг відведення, якщо на них розміщені споруди, що забезпечують функціонування автомобільних доріг, а саме:

а) паралельні об'їзні дороги, поромні переправи, снігозахисні споруди і насадження, протилавинні та протисельові споруди, вловлюючі з'їзди, захисні насадження, шумові екрани, очисні споруди;

б) майданчики для стоянки транспорту і відпочинку, склади, гаражі, резервуари для зберігання паливно-мастильних матеріалів, комплекси для зважування великогабаритного транспорту, виробничі бази, штучні та інші споруди, що перебувають у державній власності, власності державних підприємств або власності господарських товариств, у статутному капіталі яких 100 відсотків акцій (часток, паїв) належить державі;

3)земельні ділянки сільськогосподарських підприємств усіх форм власності та фермерських (селянських) господарств, зайняті молодими садами, ягідниками та виноградниками до вступу їх у пору плодоношення, а також гібридними насадженнями, генофондовими колекціями та розсадниками багаторічних плодових насаджень;

4)земельні ділянки кладовищ, крематоріїв та колумбаріїв.

5)земельні ділянки, надані для будівництва і обслуговування культових та інших будівель, необхідних для забезпечення діяльності релігійних організацій України, статути (положення) яких зареєстровано у встановленому законом порядку.

 6.Особливості оподаткування платою за землю

Органи місцевого самоврядування  встановлюють ставки плати за землю та пільги щодо земельного податку, що сплачується на відповідній території.

 Органи  місцевого  самоврядування до 25 грудня року, що передує звітному, подають відповідному контролюючому органу за місцезнаходженням земельної ділянки рішення щодо ставок земельного податку та  наданих пільг зі сплати земельного податку юридичним та/або фізичним особам.

7. Строк сплати плати за землю

Податкове зобов'язання з плати за землю, визначене у податковій декларації, у тому числі за нововідведені земельні ділянки, сплачується власниками та землекористувачами земельних ділянок за місцезнаходженням земельної ділянки за податковий період, який дорівнює календарному місяцю, щомісяця протягом 30 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) місяця.

При переході права власності на будівлю, споруду (їх частину) податок за земельні ділянки, на яких розташовані такі будівлі, споруди (їх частини), з урахуванням прибудинкової території сплачується на загальних підставах з дати державної реєстрації права власності на таку земельну ділянку.

У разі надання в оренду земельних ділянок (у межах населених пунктів), окремих будівель (споруд) або їх частин власниками та землекористувачами, податок за площі, що надаються в оренду, обчислюється з дати укладення договору оренди земельної ділянки або з дати укладення договору оренди будівель (їх частин).

8. Орендна плата

Підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки, оформлений та зареєстрований відповідно до законодавства. Органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування, які укладають договори оренди землі, повинні до 1 лютого подавати контролюючому органу за місцезнаходженням земельної ділянки переліки орендарів, з якими укладено договори оренди землі на поточний рік, та інформувати відповідний контролюючий орган про укладення нових, внесення змін до існуючих договорів оренди землі та їх розірвання до 1 числа місяця, що настає за місяцем, у якому відбулися зазначені зміни.

Форма надання інформації затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної податкової політики.

Розмір орендної плати встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу:

  • не може бути меншою 3 відсотків нормативної грошової оцінки;
  • не може перевищувати 12 відсотків нормативної грошової оцінки.

9. Індексація нормативної грошової оцінки земель

Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, за індексом споживчих цін за попередній рік щороку розраховує величину коефіцієнта індексації нормативної грошової оцінки земель, на який індексується нормативна грошова оцінка сільськогосподарських угідь, земель населених пунктів та інших земель несільськогосподарського призначення за станом на 1 січня поточного року, що визначається за формулою:

Кi = І:100,

де І - індекс споживчих цін за попередній рік.

У разі якщо індекс споживчих цін не перевищує 100 відсотків, такий індекс застосовується із значенням 100.

Коефіцієнт індексації нормативної грошової оцінки земель застосовується кумулятивно залежно від дати проведення нормативної грошової оцінки земель.

 

              Додаток № 5

             до рішення 36 сесії

 сільської ради

     від 00.05.2015 р. № ___

              

 

 

ПОЛОЖЕННЯ

про збір за місця паркування транспортних засобів

 

  1. Платники збору.

 

  1. Платниками збору є юридичні особи, їх філії (відділення, представництва), фізичні особи-підприємці, які згідно з рішенням сільської ради організовують та проводять діяльність із забезпечення паркування транспортних засобів на майданчиках для платного паркування та спеціально відведених автостоянках.

 

  1. Об'єкт і база оподаткування збором.

 

  1.  Об'єктом оподаткування є земельна ділянка, яка згідно з рішенням сільської ради спеціально відведена для забезпечення паркування транспортних засобів на автомобільних дорогах загального користування, тротуарах або інших місцях, за винятком площі земельної ділянки, яка відведена для безоплатного паркування транспортних засобів, передбачених статтею 30 Закону України „Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні”.

 

  1.  Базою оподаткування є площа земельної ділянки, відведена для паркування.

 

3. Ставки збору

 

3.1. Ставки збору та порядок сплати збору до бюджету встановлюються сільською радою.

 

3.2. Ставки збору встановлюються за кожний день провадження діяльності із забезпечення паркування транспортних засобів у гривнях за 1 квадратний метр площі земельної ділянки, відведеної для організації та провадження такої діяльності, у розмірі 0,15 відсотка мінімальної заробітної плати, установленої законом на 1 січня податкового (звітного) року

 

4. Порядок обчислення та строки сплати збору.

4.1. Збір сплачується до місцевого бюджету авансовими внесками до 30 числа (включно) кожного місяця (у тому до 28 (29) включно) за місцем розташування спеціально відведеного місця паркування транспортних засобів. Остаточна сума збору, обчислена відповідно до податкової декларації за податковий (звітний) квартал (з урахуванням фактично внесених авансових платежів), сплачується у строки, визначені для квартального податкового періоду.

4.2. Платник збору, який має підрозділ без статусу юридичної особи, що провадить діяльність із забезпечення паркування транспортних засобів на земельній ділянці не за місцем реєстрації такого платника збору, зобов'язаний зареєструвати такий підрозділ, як платника збору в органі державної податкової служби за місцем знаходження земельної ділянки.

4.3. Базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному кварталу.

 

 

 

 

               Додаток № 6

             до рішення 36 сесії

 сільської ради

     від 00.05.2015 р. № ___

 

ПОЛОЖЕННЯ

про туристичний збір

 

1. Платники збору

1.1. Платниками збору є громадяни України, іноземці, а також особи без громадянства, які прибувають на територію адміністративно-територіальної одиниці, на якій діє рішення сільської ради про встановлення туристичного збору та отримують (споживають) послуги з тимчасового проживання (ночівлі) із зобов'язанням залишити місце перебування в зазначений строк, що являється базою справляння туристичного збору.

1.2. Платниками збору не можуть бути особи, які:

а) постійно проживають, у тому числі на умовах договорів найму у селі, радою якого встановлено такий збір;

б) особи, які прибули у відрядження;

в) інваліди, діти-інваліди та особи, що супроводжують інвалідів І групи або дітей-інвалідів (не більше одного супроводжуючого);

г) ветерани війни, учасники АТО;

д) учасники ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС;

є) особи, які прибули за путівками та курсівками в санаторії та пансіонати.

2. Ставки збору.

2.1. Ставка встановлюється у розмірі 1% до бази справляння збору.

2.2. Базою справляння збору є вартість усього періоду проживання (ночівлі) в місцях за вирахуванням податку на додану вартість.

3. Податкові агенти

3.1. Справляння збору може здійснюватися податковими агентами, а саме:

а) адміністраціями готелів, кемпінгів, мотелів, гуртожитків для приїжджих та іншими закладами готельного типу, санаторно-курортними закладами;

б) квартирно-посередницькими організаціями, які направляють неорганізованих осіб на поселення у будинки (квартири), що належать фізичним особам на праві власності або на праві користування за договором найму;

в) юридичними особами або фізичними особами підприємцями, які уповноважуються сільською радою справляти збір на умовах договору, укладеного Козачелагерською сільською радою.

4. Особливості справляння збору

4.1. Податкові агенти справляють збір під час надання послуг, пов'язаних з тимчасовим проживання (ночівлею), і зазначають суму сплаченого збору окремим рядком у рахунку (квитанції) на проживання.

5. Порядок сплати збору

5.1. Збір сплачується до сільського бюджету авансовими внесками до 30 числа (включно) кожного місяця (у лютому до 28(29) включно). Суми нарахованих щомісячних авансових внесків відображаються у квартальній податковій декларації. Остаточна сума збору, обчислена відповідно до податкової декларації за звітний (податковий) квартал (з урахуванням фактично внесених авансових платежів), сплачується у строки, визначені для квартального податкового періоду.

5.2. Податковий агент, який має підрозділ без статусу юридичної особи, що надає послуги з тимчасово проживання (ночівлі) не за місцем реєстрації такого податкового агента, зобов'язаний зареєструвати такий підрозділ, як податкового агента туристичного збору в органі державної податкової служби за місцем знаходження підрозділу.

5.3. Базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному кварталу.

 

 

 

 

АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ

проекту регуляторного акту - проекту рішення сесії Вільненської сільської ради „ Про встановлення ставок місцевих податків та зборів на 2016 рік”

 

Проект рішення сесії Вільненської сільської ради „ Про встановлення ставок місцевих податків та зборів на 2016 рік” розроблений відповідно до пункту 24 статті 26 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”.

 

  1. Визначення та аналіз проблеми, яку передбачається розв'язати шляхом державного регулювання господарських відносин, а також оцінка важливості цієї проблеми:

 

Шляхом прийняття проекту рішення "Про місцеві податки і збори" передбачається розв'язати проблему прозорості встановлених місцевих податків і зборів, збільшення надходжень до місцевого бюджету та розширення видів підприємницької діяльності громадянами сіл.

 

  1. Обґрунтування, чому визначена проблема не може бути розв'язана за допомогою ринкових механізмів і потребує державного регулювання:

Ця проблема не може бути вирішена тільки за допомогою встановлених загальних прозорих правил, тобто вона може бути вирішена за допомогою прийняття Вільненської сільською радою регуляторного акту.

 

  1. Визначення очікуваних результатів прийняття запропонованого регуляторного акта, у т. ч. здійснення розрахунку очікуваних витрат та вигоди об’єктів – платників місцевих податків та зборів, громадян та держави внаслідок дії регуляторного акту:

Очікуваними результатами прийняття регуляторного акту є збільшення надходжень до місцевого бюджету, та розширення переліку видів підприємницької діяльності.

 

  1. Визначення цілі державного регулювання:

 

Цілями державного регулювання є легалізація всіх видів підприємницької діяльності,  внаслідок чого буде збільшено надходження до місцевого бюджету.

 

  1. Визначення та оцінка усіх прийнятих альтернативних способів досягнення встановлених цілей, у т. ч. тих з них, що не передбачають безпосереднього державного регулювання господарських відносин:

В якості альтернативи до запропонованого регулювання розглянемо два способи:

- залишення без змін попередньо встановлених місцевих податків і зборів;

- прийняття Вільненсською сільською радою запропонованого проекту регуляторного акта , яким розширений перелік видів місцевих податків та зборів.

 

  1. Аргументування переваг обраного способу досягнення встановлених цілей:

Оцінивши зазначені способи, перевага була віддана другому способу, оскільки у цьому випадку будуть переглянуті попередньо встановлені податки і збори та розширено можливості зайнятості населення підприємницькою діяльністю, досягнути вищезазначеної цілі можливо у найбільш короткий термін.

Прийняття запропонованого регуляторного акта дасть можливість суб'єктам підприємницької діяльності більш динамічного розвитку своєї справи, а територіальній громаді сіл Вільне та Радгоспне зміцнювати місцевий бюджет за рахунок збільшення надходжень від сплати місцевих податків та зборів.

Питання встановлення місцевих податків та зборів обумовлене процесами, пов'язаними з  регулюванням розвитку малого бізнесу, ефективного використання його можливостей у розвитку економіки сіл.

 

  1. Описання механізмів і заходів, що забезпечать розв’язання визначеної проблеми шляхом прийняття  запропонованого регуляторного акта:

Механізмом досягнення цілей регулювання є:

- встановлення місцевих податків та зборів;

- інформування та обговорення громадянами проекту рішення.

 

  1. Обґрунтування можливості досягнення встановлених цілей у разі  прийняття запропонованого регуляторного акта:

Передбачається, що об'єкти – платники  місцевих податків та зборів будуть неухильно виконувати вимоги запропонованого проекту рішення, тобто в повному обсязі та своєчасно вносити податкові платежі, оскільки вартість виконання цих вимог нижча, ніж вартість ухилення від виконання таких вимог.

Вигоди від виконання зазначених вимог будуть відчуватися як об'єктами – платниками  місцевих податків та зборів, так і територіальною громадою в цілому. Збільшення доходної частини бюджету призведе до підвищення рівня соціального забезпечення як окремих категорій громадян, так і економічного розвитку Вільненської сільської ради в цілому.

 

  1. Обґрунтування, що  досягнення запропонованим регуляторним актом встановлених цілей є можливим з найменшими витратами для об'єктів – платників  місцевих податків та зборів, громадян та держави:

Прийняття рішення про місцеві податки та збори, буде сприяти виведенню платників із тіньового бізнесу до правового русла , економічному розвитку сіл, зміцненню місцевого бюджету.

  1. Обґрунтування, щодо  вигоди/ витрати,  що виникатимуть внаслідок дії запропонованого регуляторного акта, виправдовують витрати у випадку, якщо витрати та / або вигоди не можуть бути кількісно визначені:

Сфери впливу

Вигоди

Витрати

Влада

- збільшення надходжень до місцевого бюджету

Процедура прийняття регуляторного акту

об'єкти – платники  місцевих податків та зборів

Прозорість встановлених податків і зборів, можливість обирати різні види підприємницької діяльності

Оплата місцевих податків та зборів

Громадяни

Збільшення надходжень до місцевого бюджету, які будуть направлені на вирішення соціально – економічних питань громади села

 

 

  1. Оцінка можливості  впровадження та виконання вимог регуляторного акта в залежності від ресурсів, якими розпоряджаються органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи, які повинні впроваджувати або виконувати ці вимоги:

Впровадження та виконання вимог регуляторного акта не залежить від ресурсів виконкому Вільненської сільської ради, а об’єкти – платники місцевих податків та зборів повинні сплачувати місцеві податки та збори у розмірах, передбачених цим проектом рішенням.

Впровадження та виконання вимог проекту рішення забезпечується наступними ресурсами:

- частиною 24 пункту 1 статті 26 "Закону України  "Про місцеве самоврядування в Україні"

- іншим податковим законодавством.

Оскільки цей акт носить адміністративний характер та законом встановлено відповідальність фізичних та юридичних осіб за порушення законодавства в цій сфері, то цілі, що обумовили розробку цього акта, мають бути повністю досягнуті.

 

  1. Оцінка ризику впливу зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта:

Найбільш значним зовнішнім фактором є зміни чинного законодавства України, що може призвести до неможливості  місцевим податкам та зборам залишення без змін.

  1. Обґрунтування запропонованого строку чинності регуляторного акта:

Передбачається не обмежувати строк дії запропонованого регуляторного акта. В разі потреби вноситимуться зміни до нього за підсумками аналізу відстеження результативності.

 

  1. Визначення показників результативності регуляторного акта:

Пропонується використати наступні показники результативності:

- розмір надходжень до місцевого бюджету, пов'язаних з дією акта – в цілому на протязі року;

- кількість об’єктів – платників місцевих податків та зборів, на яких поширюється дія запропонованого акта.

- рівень поінформованості об’єктів – платників місцевих податків та зборів , які:

а) можуть ознайомитися з проектом  рішення в мережі Інтернет на офіційній веб-сторінці Вільненської сільської ради та на офіційних інформаційних стендах;

б) отримають регуляторний акт за запитом до органу місцевого самоврядування;

в) отримають регуляторний акт або інформацію щодо основних його положень іншими шляхами.

Передбачається середній рівень поінформованості об’єктів – платників місцевих податків та зборів з основних положень акта за рахунок розміщення повідомлення про оприлюднення та самого проекту рішення Вільненської сільської ради «Про місцеві податки та збори». Окрім цього, після прийняття цього рішення його буде офіційно оприлюднено згідно вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності»;

- розмір коштів і час, що витрачатимуться об’єктами – платниками місцевих податків та зборів, пов'язаних з виконанням вимог акта – запровадження цього регуляторного акта не впливає на розмір коштів і час, що витрачається об’єктами – платниками місцевих податків та зборів, пов'язаних з виконанням вимог акта.

 

  1. Визначення заходів, за допомогою яких буде здійснюватись відстеження результативності регуляторного акта в разі його прийняття:

Для здійснення відстеження результативності регуляторного акту планується використання лише статистичних показників. Здійснення повторного відстеження результативності регуляторного акту буде проведено не раніше ніж через рік після набрання ним чинності.

 

Сільський голова                                 М.Богдашов

 

 


Версія для друку Написати листа
Про цей сайт | Запитання | Адміністратор