Версія для друку
Написати листа
Аналіз регуляторного впливу
проекту рішення Вільненської сільської ради «Про встановлення місцевих податків і зборів на території Вільненської сільської ради Криворізького району Дніпропетровської області на 2021 рік»
І. Визначення проблеми
Проблема, яку передбачається розв'язати шляхом державного регулювання:
Згідно зі статтею 10 та пунктом 12.3 статті 12 Податкового кодексу України законодавчо закріплено право органів місцевого самоврядування встановлювати місцеві податки та збори в межах своїх повноважень.
Податковим кодексом України визначено, що органи місцевого самоврядування приймають рішення про встановлення місцевих податків та зборів та офіційно оприлюднюють до 15 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується їх застосування.
Місцеві податки та збори зараховуються в повному обсязі до місцевого бюджету та, відповідно до діючого законодавства, є джерелом формування загального фонду сільського бюджету, забезпечують збалансованість дохідної частини бюджету та задоволення нагальних потреб громади. Кошти від їх надходження спрямовуються на забезпечення діяльності функціонування бюджетних установ, благоустрій територій територіальної громади, виконання програм соціально-економічного розвитку Вільненської сільської ради.
Причини виникнення проблеми:
-
у разі неприйняття рішення про встановлення місцевих податків і зборів на 2021 рік, податки і збори будуть справлятимуться за мінімальними ставкам, а плата за землю - із застосуванням ставок, які діяли до 31 грудня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосування плати за землю, що спричинить втрати дохідної частини бюджету
Підтвердження важливості проблеми:
Даним проектом рішення пропонується затвердити рішення сільської ради «Про місцеві податки і збори» на 2021 рік з додатками до цього рішення. Важливість проблеми полягає в тому, що від рівня ставок місцевих податків і зборів залежить розвиток громади та показник наповнення сільського бюджету, що дасть можливість забезпечити належний рівень життя населення громади.
Прийняття рішення з даного питання необхідне для прозорого та ефективного встановлення місцевих податків та зборів, здійснення необхідного контролю за своєчасністю та повнотою проведення платежів. Важливість проблеми при затвердженні місцевих податків і зборів полягає в необхідності наповнення сільського бюджету та спрямування отриманих коштів від сплати податків на вирішення соціально-економічних проблем громади, благоустрій населеного пункту, покращення інфраструктури
Показники існування та масштабу проблеми
Назва показника
|
Одиниця виміру
|
Значення
|
Джерело даних
|
Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки
|
тис.грн
|
287.471
|
Довідка ДФС
|
Плата за землю
|
тис.грн.
|
1584.317
|
Довідка ДФС
|
Єдиний податок
|
тис.грн.
|
1442.4
|
Довідка ДФС
|
Основні групи (підгрупи), на які проблема справляє вплив:
Групи (підгрупи)
|
Так
|
Ні
|
Держава
|
+
|
-
|
Громадяни
|
+
|
-
|
Суб’єкти господарювання
|
+
|
-
|
у тому числі суб’єкти малого підприємництва
|
+
|
-
|
Обґрунтування неможливості вирішення проблеми за допомогою ринкових механізмів:
Застосування ринкових механізмів для вирішення вказаної проблеми не є можливим, оскільки здійснення вищезазначених заходів є засобом державного регулювання та відповідно до Податкового кодексу України є компетенцією Вільненської сільської ради. Відповідно до ст.12 п.12.3.5, у разі якщо сільська, селищна, міська рада або рада об’єднаних територіальних громад, що створена згідно із законом та перспективним планом формування територій громад, не прийняла рішення про встановлення відповідних місцевих податків і зборів, що є обов’язковими згідно з нормами цього Кодексу, такі податки до прийняття рішення справляються виходячи з норм цього Кодексу із застосуванням їх мінімальних ставок, а плата за землю справляється із застосуванням ставок, які діяли до 31 грудня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосування плати за землю.
Обґрунтування неможливості вирішення проблеми за допомогою діючих регуляторних актів:
Зазначена проблема не може бути вирішена за допомогою діючих регуляторних актів, оскільки ставки податків, затверджені рішенням Вільнеської сільської ради від 13.06.2019 року № 429-XXVI/VI «Про встановлення місцевих податків і зборів на території Відьненської сільської ради Криворізького району Дніпропетровської області на 2020 рік», застосовуються лише на 2020 рік.
ІІ. Цілі державного регулювання
Цілі державного регулювання, безпосередньо пов'язані з розв'язанням проблеми:
-
Основними цілями регулювання є:
- здійснити планування та прогнозування надходжень від місцевих податків та зборів при формуванні бюджету;
- встановити доцільні і обґрунтовані розміри ставок місцевих податків і зборів з урахуванням рівня платоспроможності громадян та суб’єктів господарювання та відповідно до потреб місцевого бюджету;
- встановити пільги щодо сплати місцевих податків і зборів;
- забезпечити своєчасне надходження до міського бюджету місцевих податків та зборів;
- забезпечити відкритість процедури, прозорість дій органу місцевого самоврядування.
III. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення цілей
1. Визначення альтернативних способів
Вид альтернативи
|
Опис альтернативи
|
Альтернатива 1
|
Не виносити на розгляд сесії сільської ради та не приймати рішення сільської ради «Про місцеві податки і збори» на 2021 р. У такому випадку відповідно до пункту 12.3.5 статті 12 Податкового кодексу України, місцеві податки і збори сплачуються платниками у порядку, встановленому Кодексом за мінімальними ставками, що не сприятиме наповненню місцевого бюджету в можливих обсягах. Через очікуванні втрати місцевого бюджету не можливо в повному обсязі профінансувати заходи соціального, економічного та інженерного значення (благоустрій, утримання комунальних закладів та інше.)
|
Альтернатива 2
|
Прийняти рішення «Про місцеві податки і збори» на 2021 рік у запропонованому вигляд. Прийняття даного рішення забезпечить досягнення встановлених цілей, чітких та прозорих механізмів справляння та сплати місцевих податків і зборів на території громади та відповідне наповнення бюджету.
Забезпечить фінансову основу самостійності органу місцевого самоврядування. До бюджету сільської ради орієнтовно надійде -3 314,188 тис. грн., що дозволить профінансувати в повному об’ємі благоустрій, поточний ремонт доріг та інші соціальні програми.
Крім того, при визначенні розміру ставок податків та зборів, враховані пропозиції підприємців, що дозволить уникнути соціальної напруги та сприятиме підвищенню рівня довіри до місцевої влади.
|
Альтернатива 3
|
Встановлення максимальних ставок місцевих податків і зборів на 2021 рік. За рахунок прийняття максимальних ставок можливе значне перевиконання дохідної частини бюджету. Прийняття такого рішення призведе до значного збільшення навантаження на суб’єктів господарювання, що в свою чергу призведе до нарахування пені, штрафних санкцій за несвоєчасну сплату, збільшить недоїмку із сплати податків і зборів. Можливе скорочення кількості зареєстрованих СПД. Можливе виникнення соціальної напруги, непорозуміння між місцевою владою та СПД.
|
2. Оцінка вибраних альтернативних способів досягнення цілей
Оцінка впливу на сферу інтересів держави
Вид альтернативи
|
Вигоди
|
Витрати
|
Альтернатива 1
|
Відсутні
|
Втрати місцевого бюджету у сумі 287,471 тис. грн., за рахунок сплати податків за мінімальними ставками, а для земельного податку із застосуванням ставок, які діяли до 31 грудня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосування плати за землю.
|
Альтернатива 2
|
1. Забезпечить дотримання вимог Податкового кодексу України, реалізацію наданих органам місцевого самоврядування повноважень.
2. Забезпечить відповідні надходження до місцевого бюджету від сплати місцевих податків і зборів (прогнозована сума 3 314,188 тис. грн.).
3.Створить сприятливі фінансові можливості місцевої влади для задоволення соціальних та інших потреб територіальної громади.
4. Вдосконалить відносини між місцевою владою та СПД
|
Витрати пов’язані з підготовкою регуляторного акту та проведення відстежень результативності даного регуляторного акта та процедур з його опублікування
|
Альтернатива 3
|
Додаткові надходження коштів до сільського бюджету та спрямування їх на соціально-економічний розвиток громади
|
Існування ризику переходу діяльності суб’єктів господарювання в «тінь» та несплата податків. Погіршення іміджу місцевої влади.
|
Оцінка впливу на сферу інтересів громадян
Вид альтернативи
|
Вигоди
|
Витрати
|
Альтернатива 1
|
Сплата податку за мінімальними ставками, передбаченими Податковим кодексом України, а для земельного податку із застосуванням ставок, які діяли до 31 грудня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосування плати за землю.
|
Витрати пов’язані лише з платою за землю
|
Альтернатива 2
|
Вирішення соціально-економічних проблем громади за рахунок наповнення дохідної частини сільського бюджету а саме:
- благоустрій
- поточний ремонт доріг
- та інші заходи.
|
Сплата податків за встановленими ставками в сумі 3 314,188 тис.грн.
|
Альтернатива 3
|
Вирішення більшої кількості соціальних проблем села за рахунок значного зростання дохідної частини сільського бюджету
|
Надмірне податкове навантаження призведе до несвоєчасних сплати місцевих податків та зборів, а це в свою чергу до нарахування пені та штрафних санкцій.
|
Оцінка впливу на сферу інтересів суб'єктів господарювання
Альтернатива 1
Показник
|
Великі
|
Середні
|
Малі
|
Мікро
|
Разом
|
Кількість суб'єктів господарювання, що підпадають під дію регулювання, одиниць
|
0
|
0
|
1
|
129
|
130
|
Питома вага групи у загальній кількості, відсотків
|
0%
|
0%
|
0.77%
|
99.23%
|
100,00%
|
Альтернатива 2
Показник
|
Великі
|
Середні
|
Малі
|
Мікро
|
Разом
|
Кількість суб'єктів господарювання, що підпадають під дію регулювання, одиниць
|
0
|
0
|
1
|
129
|
130
|
Питома вага групи у загальній кількості, відсотків
|
0%
|
0%
|
0.77%
|
99.23%
|
100,00%
|
Альтернатива 3
Показник
|
Великі
|
Середні
|
Малі
|
Мікро
|
Разом
|
Кількість суб'єктів господарювання, що підпадають під дію регулювання, одиниць
|
0
|
0
|
1
|
129
|
130
|
Питома вага групи у загальній кількості, відсотків
|
0%
|
0%
|
0.77%
|
99.23%
|
100,00%
|
Вид альтернативи
|
Вигоди
|
Витрати
|
Альтернатива 1
|
Сплата податків і зборів за мінімальними ставками, передбаченими ПКУ, а для земельного податку із застосуванням ставок, які діяли до 31 грудня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосування плати за землю
|
Витрати пов’язані лише з плати за землю, в сумі 1 584,317 тис. грн.
|
Альтернатива 2
|
Сплата податків і зборів за обґрунтованими ставками. Встановлення пільг по сплаті податків для окремих категорій громадян.
Відкритість процедури, прозорість дій місцевого самоврядування.
Вдосконалить відносини між місцевою владою та суб’єктами господарювання, пов’язаних зі справлянням податків та зборів, оскільки враховані пропозиції суб’єктів підприємницької діяльності. А також вирішення соціально-економічних проблем громади, благоустрою населених пунктів, покращення інфраструктури.
а саме:
-благоустрій
- поточний ремонт доріг
- та інші заходи.
|
Затрати часу, необхідні для ознайомлення з рішенням про місцеві податки і збори. Сплата податків за запропонованими ставками (3 314,188 тис. грн.).
|
Альтернатива 3
|
Відсутні.
|
Надмірне податкове навантаження спричинить додаткові (непомірні) витрати малого бізнесу. Що призведе до закриття підприємницької діяльності.
|
Оцінка сумарних витрат за альтернативами
Сумарні витрати за альтернативами
|
Сума витрат, гривень
|
Альтернатива 1
|
3 026 717
|
Альтернатива 2
|
3 314 188
|
Альтернатива 3
|
5 675 967
|
IV. Вибір найбільш оптимального альтернативного способу досягнення цілей
Рейтинг результативності (досягнення цілей під час вирішення проблеми)
|
Бал результативності (за чотирибальною системою оцінки)
|
Коментарі щодо присвоєння відповідного бала
|
Альтернатива 1
|
1 - цілі прийняття регуляторного акта не можуть бути досягнуті (проблема продовжує існувати)
|
Така альтернатива є не прийнятною, оскільки місцеві податки та збори будуть сплачуватися платниками відповідно до Податкового кодексу України за мінімальними ставками, громадяни втратять додаткові пільги. Зменшаться надходження до бюджету , а це не дозволить профінансувати в повній мірі соціально-економічні та інші програми. Очікуванні втрати до бюджету складатимуть 287,471 тис. грн.
|
Альтернатива 2
|
3 - цілі прийняття регуляторного акта можуть бути досягнуті майже повною мірою (усі важливі аспекти проблеми існувати не будуть)
|
Прийняття даного рішення сільської ради забезпечить досягнення встановлених цілей, чітких та прозорих механізмів справляння та сплати місцевих податків і зборів на території громади та відповідне наповнення бюджету.
До бюджету територіальної громади надійде орієнтовно 3 314,188 тис. грн. Таким чином, прийняттям вказаного рішення буде досягнуто балансу інтересів громади і платників податків і зборів.
|
Альтернатива 3
|
2 - цілі прийняття регуляторного акта можуть бути досягнуті частково (проблема значно зменшиться, деякі важливі та критичні аспекти проблеми залишаться невирішеними)
|
Надмірне податкове навантаження на суб’єктів господарювання знівелює вигоди від збільшення дохідної частини бюджету, а саме існує ризик переходу суб’єктів господарювання в «тінь». Балансу інтересів досягнуто не буде.
|
Рейтинг результативності
|
Вигоди (підсумок)
|
Витрати (підсумок)
|
Обґрунтування відповідного місця альтернативи у рейтингу
|
Альтернатива 2
|
Держава:
1. Забезпечить дотримання вимог Податкового кодексу України, реалізацію наданих органам місцевого самоврядування повноважень.
2. Забезпечить відповідні надходження до місцевого бюджету від сплати місцевих податків і зборів (прогнозована сума 3 314,188 тис. грн.).
3.Створить сприятливі фінансові можливості місцевої влади для задоволення соціальних та інших потреб територіальної громади.
4. Вдосконалить відносини між місцевою владою та СПД .
Громадяни:
Вирішення соціально-економічних проблем громади за рахунок наповнення дохідної частини сільського бюджету а саме:
- благоустрій
- поточний ремонт доріг
- та інші заходи.
Суб'єкти господарювання:
Сплата податків і зборів за обґрунтованими ставками. Встановлення пільг по сплаті податків для окремих категорій громадян.
Відкритість процедури, прозорість дій місцевого самоврядування.
Вдосконалить відносини між місцевою владою та суб’єктами господарювання, пов’язаних зі справлянням податків та зборів, оскільки враховані пропозиції суб’єктів підприємницької діяльності. А також вирішення соціально-економічних проблем громади, благоустрою населених пунктів, покращення інфраструктури.
а саме:
-благоустрій
- поточний ремонт доріг
- та інші заходи.
|
Держава:
Витрати пов’язані з підготовкою регуляторного акту та проведення відстежень результативності даного регуляторного акта та процедур з його опублікування
Громадяни:
Сплата податків за встановленими ставками в сумі 3 314,188 тис.грн.
Суб'єкти господарювання:
Витрати: Затрати часу, необхідні для ознайомлення з рішенням про місцеві податки і збори. Сплата податків за запропонованими ставками (3 314,188 тис. грн.).
Сумарні витрати, грн:3314188
|
Наповнення сільського бюджету, збереження кількості суб’єктів господарювання та робочих місць
|
Альтернатива 3
|
Держава:
Додаткові надходження коштів до сільського бюджету та спрямування їх на соціально-економічний розвиток громади
Громадяни:
Вирішення більшої кількості соціальних проблем села за рахунок значного зростання дохідної частини сільського бюджету
Суб'єкти господарювання:
Відсутні.
|
Держава:
Існування ризику переходу діяльності суб’єктів господарювання в «тінь» та несплата податків. Погіршення іміджу місцевої влади.
Громадяни:
Надмірне податкове навантаження призведе до несвоєчасних сплати місцевих податків та зборів, а це в свою чергу до нарахування пені та штрафних санкцій.
Суб'єкти господарювання:
Витрати: Надмірне податкове навантаження спричинить додаткові (непомірні) витрати малого бізнесу. Що призведе до закриття підприємницької діяльності.
Сумарні витрати, грн:5675967,30
|
Додаткове наповнення сільського бюджету.
Надмірне навантаження на СПД, можливе скорочення кількості СПД.
|
Альтернатива 1
|
Держава:
Відсутні
Громадяни:
Сплата податку за мінімальними ставками, передбаченими Податковим кодексом України, а для земельного податку із застосуванням ставок, які діяли до 31 грудня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосування плати за землю.
Суб'єкти господарювання:
Сплата податків і зборів за мінімальними ставками, передбаченими ПКУ, а для земельного податку із застосуванням ставок, які діяли до 31 грудня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосування плати за землю
|
Держава:
Втрати місцевого бюджету у сумі 287,471 тис. грн., за рахунок сплати податків за мінімальними ставками, а для земельного податку із застосуванням ставок, які діяли до 31 грудня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосування плати за землю.
Громадяни:
Витрати пов’язані лише з платою за землю
Суб'єкти господарювання:
Витрати: Витрати пов’язані лише з плати за землю, в сумі 1 584,317 тис. грн.
Сумарні витрати, грн:3026717
|
Зменшення надходжень до сільського бюджету, підвищення соціальної напруги за причини погіршення якості життя членів громади
|
Рейтинг
|
Аргументи щодо переваги обраної альтернативи/причини відмови від альтернативи
|
Оцінка ризику зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта
|
Альтернатива 2
|
Альтернатива є доцільною. Прийняття рішення забезпечить наповнення сільського бюджету. Податкове навантаження для платників місцевих податків і зборів не буде надмірним. Досягнення балансу інтересів органу місцевого самоврядування та платників місцевих податків і зборів.
|
Зміни до чинного законодавства:
Податкового кодексу України;
Бюджетного кодексу України;
Земельного кодексу України;
та інші закони (зміна мінімальної заробітної плати, прожиткового мінімуму, тощо).
Виникнення податкового боргу про причині не сплати місцевих податків та зборів.
|
Альтернатива 3
|
Цілі регулювання можуть бути досягнуті частково. Надмірне податкове навантаження на суб'єктів господарювання знівелює вигоди від значного збільшення дохідної частини сільського бюджету. Балансу інтересів досягнути неможливо.
|
Зміни до чинного законодавства:
Податкового кодексу України;
Бюджетного кодексу України;
Земельного кодексу України;
та інші закони (зміна мінімальної заробітної плати, прожиткового мінімуму, тощо).
Виникнення податкового боргу про причині не сплати місцевих податків та зборів.
|
Альтернатива 1
|
У разі неприйняття регуляторного акта, податок справлятиметься по мінімальним ставкам, що спричинить втрати доходної частини бюджету і відповідно не виконання бюджетних програм. Вказана альтернатива є неприйнятною.
|
Зміни до чинного законодавства:
Податкового кодексу України;
Бюджетного кодексу України;
Земельного кодексу України;
та інші закони (зміна мінімальної заробітної плати, прожиткового мінімуму, тощо).
|
V. Механізми та заходи, які забезпечать розв'язання визначеної проблеми
Запропоновані механізми регуляторного акта, за допомогою яких можна розв'язати проблему:
-
В результаті визначення цілі, проведення аналізу поточної ситуації на території Вільненської сільської ради, аналітичних показників ГУ ДПС у Дніпропетровській області Криворізький відділ, інформації фінансового відділу Криворізької РДА, станом на 01.01.2020 року, проведених консультацій, нарад та зустрічей, основним механізмом, який забезпечить розв’язання визначеної проблеми є встановлення запропонованих місцевих податків і зборів на 2021 рік.
Заходи, які мають здійснити органи влади для впровадження цього регуляторного акта:
-
Розробка проекту рішення Вільненської сільської ради "Про встановлення місцевих податків і зборів" на 2021 р. та АРВ до нього.
-
Проведення консультацій з суб'єктами господарювання.
-
Оприлюднення проекту разом з АРВ та отримання пропозицій і зауважень.
-
Отримання пропозицій по удосконаленню від Державної регуляторної служби України.
-
Прийняття рішення на пленарному засіданні сесії Вільненської сільської ради.
-
Оприлюднення рішення у встановленому законодавством порядку.
-
Проведення заходів з відстеження результативності прийнятого рішення.
VI. Оцінка виконання вимог регуляторного акта залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи, які повинні проваджувати або виконувати ці вимоги
Питома вага суб’єктів малого підприємництва (малих та мікропідприємств разом) у загальній кількості суб’єктів господарювання, на яких поширюється регулювання, перевищує 10 відсотків, розрахунок витрат на запровадження державного регулювання для суб’єктів малого підприємництва здійснено згідно з додатком 4 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта (Тест малого підприємництва).
VII. Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта
Запропонований термін дії акта:
один рік
Обґрунтування запропонованого терміну дії акта:
У разі, якщо Вільненська сільська рада у термін до 01 липня не прийняла рішення про встановлення відповідних місцевих податків і зборів на наступний рік, такі податки справляються, виходячи з норм цього Кодексу, із застосуванням їх мінімальних ставок та без застосування відповідних коефіцієнтів, а плата за землю справляється із застосуванням ставок, які діяли до 31 грудня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосування плати за землю (підпункт 12.3.5 пункту 12.3 статті 12 ПКУ, абзац 2 частина 5 розділу XIX Прикінцеві положення ПКУ).
Враховуючи норми Бюджетного та Податкового кодексів України, органи місцевого самоврядування мають щорічно переглядати розміри ставок місцевих податків та зборів, що справляються в установленому ПКУ порядку. Відповідні ставки будуть діяти лише протягом року, на який прийняті.
VIII. Визначення показників результативності дії регуляторного акта
Досягнення цілі державного регулювання, задля якого пропонується акт, може бути охарактеризовано наступними кількісними та якісними показниками, значення яких має змінитися за вимірюваний період:
№
|
Назва показника
|
Одиниця виміру
|
Зараз
|
6 місяців
|
1 рік
|
3 роки
|
1
|
Розмір надходжень до державного бюджету, пов`язаних з дією акта
|
грн.
|
-
|
0
|
0
|
0
|
2
|
Розмір надходжень до місцевих бюджетів, пов`язаних з дією акта
|
грн.
|
-
|
1657094
|
3314188
|
3314188
|
3
|
Розмір надходжень до цільового фонду, пов`язаних з дією акта
|
грн.
|
-
|
0
|
0
|
0
|
4
|
Кількість суб`єктів господарювання та/або фізичних осіб, на яких поширюватиметься дія акта
|
од.
|
-
|
130
|
130130
|
130
|
5
|
Розмір коштів, що витрачатимуться суб`єктами господарювання та/або фізичними особами, пов`язаними з виконанням вимог акта
|
грн.
|
-
|
1657094
|
3314188
|
3314188
|
6
|
Час, що витрачатиметься суб`єктами господарювання та/або фізичними особами, пов`язаними з виконанням вимог акта
|
год.
|
-
|
1
|
1
|
1
|
7
|
Рівень поінформованості суб`єктів господарювання та/або фізичних осіб з основних положень акта
|
%
|
-
|
100
|
100
|
100
|
8
|
Податок на нерухоме майно,відмінне від земельної ділянки
|
тис.грн
|
287.471
|
143735.5
|
287471
|
287471
|
9
|
Плата за землю
|
тис.грн.
|
1584.317
|
792158.50
|
1584317
|
1584317
|
10
|
Єдиний податок
|
тис.грн.
|
1442.4
|
721200
|
1442400
|
1442400
|
IX. Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності дії регуляторного акта
Строки проведення базового відстеження результативності дії регуляторного акта:
Базове відстеження результативності регуляторного акта буде здійснюватися до дня набрання чинності цим регуляторним актом.
Строки проведення повторного відстеження результативності дії регуляторного акта:
Повторне відстеження результативності буде здійснюватися за три місяці до дня закінчення визначеного строку дії регуляторного акта.
Метод проведення відстеження результативності:
Статистичний
Вид даних, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності:
Статиcтичні.
Головний бухгалтер Банзерук К.В.
Версія для друку
Написати листа
|