http://krvilnsil.dp.gov.ua
Головна сторінка | Що нового на сайті ?

Архів публікацій
Вільненська сіл/рада >> Новини
Розпорядження про заміщення вакантної посади
Версія для друку Написати листа

ВІЛЬНЕНСЬКАСІЛЬСЬКА РАДА

КРИВОРІЗЬКОГО  РАЙОННУ

ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ  ОБЛАСТІ

 

                                                     

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

сільського голови

 

Про оголошення конкурсу на заміщення

вакантної посади спеціаліста з юридичних питань

Вільненської  сільської ради

 

            Керуючись п.п.2 п.3 ст.42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», відповідно до Порядку проведення конкурсу  на заміщення вакантних посад державних службовців, затвердженого Постановою КМУ від 15.02.2002р. №169 та Загального порядку проведення іспиту на заміщення вакантних посад державних службовців, затвердженого  наказом     Головного управління державної служби України  та  Української Академії державного управління при Президентові України від 10.05.2002 р.  N 30/84, та  в зв’язку з вакантною посадою  спеціаліста з юридичних питань Вільненської   сільської ради  вважаю  за  необхідне :

 

  1. Оголосити конкурс на заміщення вакантної посади спеціаліста з юридичних питань сільської ради згідно умов, зазначених в додатку 1 (додається).
  2. Опублікувати   оголошення  про  оголошення конкурсу в районній  газеті «Сільське  Криворіжжя».
  3. Встановити  термін прийняття  документів протягом 30  календарних днів з дня опублікування оголошення.  
  4. Затвердити Порядок проведення іспиту кандидатів на заміщення вакантних посад у виконавчому апараті сільської раді згідно з додатком 2

 

 

 

Сільський голова:                        М.Богдашов

 

 

 

с.Вільне

27.06.2018р.                                                                    

№ 03-к

                                                               Додаток 1

                                                                        до розпорядження

№ 03-к  від  27.06.2018 р.

 

 

Вимоги до кандидатів

на посаду спеціаліста з юридичних питань сільської ради:

 

освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра або спеціаліста, стаж роботи на державній службі або в органах місцевого самоврядування не менше одного року або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше трьох років, досвід роботи з комп'ютерними програмами.

Перелік документів для участі в конкурсі:

 

- заява про участь в конкурсі;

- копія документа про освіту;

- декларація про доходи.

 

 

 

 

            Секретар сільської ради                                   І.В.Юрко

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 2

до розпорядження

№ 01-к  від  27.06.2018 р.

 

 

ПОРЯДОК

проведення іспиту

кандидатів на заміщення вакантних посад

посадових осіб  виконавчого апарату Вільненської сільської ради

Криворізького району Дніпропетровської області

 

Цей Порядок визначає правові та організаційні засади проведення іспиту кандидатів на заміщення вакантних посад посадових осіб виконавчого апарату Вільненської сільської ради Криворізького району Дніпропетровської області (далі Апарат) як одного з етапів конкурсу, що проводиться відповідно до Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15 лютого 2002 року N 169 (далі – Порядок проведення конкурсу).

1. Загальні положення

1.1. Мета проведення іспиту – об’єктивна оцінка знань та здібностей кандидатів на заміщення вакантних посад посадових осіб Апарату (далі - кандидати).

1.2.   Іспит проводиться конкурсною комісією Апарату.

1.3. Іспит проходять кандидати, документи яких відповідають установленим вимогам щодо прийняття на державну службу.

Особи, документи яких не відповідають встановленим вимогам, за рішенням голови конкурсної комісії до іспиту не допускаються, про що їм повідомляється кадровою службою Апарату з відповідним обґрунтуванням.

 Якщо кандидат наполягає на участі в іспиті за даних обставин, він допускається до іспиту, а остаточне рішення приймає конкурсна комісія.

1.4. Об’єктивність проведення іспиту забезпечується рівними умовами (тривалість іспиту, кількість питань у білеті, підрахунок результатів тощо ) та відкритістю інформації про них, єдиним критерієм оцінки.

        1.5. Проведення іспиту для кандидатів передбачає перевірку та оцінку їх знань Конституції України, Законів України «Про державну службу», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про місцеве самоврядування в Україні»,  «Про боротьбу з корупцією», а також законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень.

1.6. Цей Порядок і переліки питань обов’язково надаються для ознайомлення всім учасникам конкурсу при поданні документів для участі в конкурсі.

1.7. Екзаменаційні білети формуються за формою, наведеною у додатку  до цього Порядку, та затверджуються головою конкурсної комісії.

           До кожного білета включається по одному питанню на перевірку знання Конституції України, Закону України "Про службу в органах місцевого самоврядування", Закону України "Про боротьбу з корупцією" та два питання на перевірку знання законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень працівників Апарату - всього п'ять питань.

1.8. Питання 1-3 у екзаменаційних білетах мають містити питання з Конституції України, Законів України  «Про службу в органах місцевого самоврядування»,  «Про боротьбу з корупцією», визначені у додатку 2, а питання  4-5 у екзаменаційних білетах мають містити питання із законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень працівників Апарату.

1.9. Екзаменаційні білети формуються у комплекти відповідно до специфіки функціональних повноважень працівників Апарату.

1.10. Кількість білетів у комплекті має бути не менше 15.

1.11. Процедура іспиту складається з 3 етапів:

1)    організаційна підготовка до іспиту;

2)    складання іспиту;

3)    оцінювання та підбиття підсумків іспиту.

2. Організаційна підготовка до іспиту

2.1. Після закінчення терміну подання документів на участь у конкурсі голова конкурсної комісії Апарату видає рішення про  кандидатів, допущених до іспиту, та осіб, які не допущені до іспиту через невідповідність їхніх документів встановленим вимогам з відповідним обґрунтуванням. Одночасно у рішенні він визначає  дату, час і місце проведення іспиту.

Кадрова служба Апарату повідомляє кандидатів та осіб, недопущених до іспиту, про рішення голови конкурсної комісії.

2.2. В день проведення іспиту секретар конкурсної комісії Апарату інформує усіх кандидатів про тривалість та процедуру складання іспиту.

2.3. До початку іспиту секретар конкурсної комісії Апарату відповідає на запитання кандидатів щодо процедури іспиту. Інформація секретаря про умови складання іспиту має бути достатньою для кандидатів. Він повинен упевнитися, що всі кандидати зрозуміли умови іспиту, в іншому випадку надати додаткові пояснення. У разі виникнення спірних питань вони можуть бути розв’язані головою конкурсної комісії Апарату.

3. Складання іспиту

3.1. Під час підготовки відповідей на запитання екзаменаційного білета мають бути присутніми не менше трьох членів конкурсної комісії Апарату.

3.2. Приміщення для складання іспиту має відповідати умовам зручного розміщення, що унеможливлює спілкування кандидатів та забезпечує індивідуальну підготовку відповідей на питання білета.

3.3. Іспит складається одночасно для кандидатів на заміщення однієї вакантної посади. У разі невеликої кількості кандидатів та за наявності відповідних умов, передбачених пунктом 3.2 цього Порядку, іспит може проводитися одночасно на заміщення декількох вакантних посад.

3.4. Під час підготовки відповідей кандидатам забороняється користуватися будь-якими джерелами інформації, а також самостійно залишати приміщення, в якому складається іспит,  до його закінчення. У разі порушення цих умов кандидат вважається таким, що не склав іспит, про що у  графі «Загальна сума балів» в екзаменаційній відомості робиться запис «Порушив умови складання іспиту».

3.5. Іспит складається усно  за екзаменаційними білетами, які пропонуються кандидату за його вибором  і відкриваються у присутності кандидатів під час складання іспиту.

3.6. При підготовці відповідей на питання білета кандидат здійснює записи на аркуші (аркушах) із штампом кадрової служби Апарату, або печаткою сільської ради. Перед відповіддю обов’язково вказується прізвище, ім’я та по батькові кандидата, номер білета та питання, зазначені у білеті.

Після підготовки відповідей на останньому аркуші проставляється підпис кандидата та дата складання іспиту.

3.7. Загальний час для письмової підготовки відповіді становить не більше 60 хвилин. Після закінчення цього часу аркуші з відповідями кандидати здають комісії. Для вивчення професійних і ділових якостей члени конкурсної комісії Апарату заслуховують відповіді  кожного кандидата на усі питання екзаменаційного білета.

4. Оцінювання та підбиття підсумків іспиту

4.1. Для оцінки знань кандидатів використовується п’ятибальна система.

        П’ять балів виставляється кандидатам, які виявили глибокі знання Конституції України, Законів України «Про державну службу», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про місцеве самоврядування в Україні»,  «Про боротьбу з корупцією», а також законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень працівників Апарату.

       Чотири бали виставляється кандидатам, які виявили повні знання Конституції України, Законів України «Про державну службу», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про місцеве самоврядування в Україні»,  «Про боротьбу з корупцією», а також законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень працівників Апарату.

Три бали виставляється кандидатам, які виявили розуміння поставлених питань в обсязі, достатньому для подальшої роботи.

Два бали виставляється  кандидатам, які розуміють основні поняття нормативно-правових актів, але в процесі відповіді допустили значну кількість помилок.

Один бал виставляється кандидатам, які не відповіли на питання у встановлений строк.

4.2. Після закінчення часу, відведеного на складання іспиту, члени комісії заслуховують відповіді кандидата на питання екзаменаційного білета і проводять перевірку відповідей та їх оцінювання. Оцінка проводиться всіма членами комісії.

Члени конкурсної  комісії приймають спільне рішення щодо оцінки відповіді на кожне питання екзаменаційного білета. Такі оцінки виставляються на аркуші з відповідями кандидата.

4.3. Підбиття підсумку здійснюється шляхом додавання балів за кожне питання і занесення загальної суми балів у екзаменаційну відомість, форма якої додається. 

З результатами іспиту кандидат ознайомлюється.

4.4. Аркуші з відповідями кандидатів зберігаються разом з іншими матеріалами та документами конкурсної комісії у кадровій службі Апарату.

4.5. Кандидати, які набрали загальну суму балів, що не є нижчою 50 відсотків від максимальної суми балів, яка може бути виставлена при наданні відповідей, вважаються такими, що успішно склали іспит.

4.6. Кандидати, які набрали менше 50 відсотків від максимальної суми балів, вважаються такими, що не склали іспит.

4.7. Кандидати, які не склали іспит, не можуть бути рекомендовані конкурсною комісією Апарату для призначення на посаду.

4.8. Результати іспиту можуть бути оскаржені в порядку, передбаченому для оскарження рішень конкурсної комісії.

 

 

 

Секретар сільської ради                                      І.В.Юрко

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                              Додаток1

                                                                                  до Порядку проведення іспиту

                                                                                          кандидатів на заміщення вакантних

 посад виконавчого апарату сільської

                                      ради

 

Перелік

питань на перевірку знання Конституції України ,

Законів України "Про службу в органах місцевого самоврядування"

 та "Про боротьбу з корупцією"   

 

   I. Питання на перевірку знання Конституції України

     1. Основні розділи Конституції України.

     2. Основні  риси  Української держави  (статті 1, 2).

     3. Форма правління в Україні (стаття 5).

     4. Визнання найвищої соціальної цінності України (стаття 3).

      5. Конституційний  статус  державної мови та мов національних меншин України (стаття 10).

     6. Об'єкти права власності Українського  народу  (статті  13, 14).

     7. Найважливіші функції держави (стаття 17).

     8. Державні символи України (стаття 20).

     9. Конституційне право на працю (стаття 43).

     10. Конституційне право на освіту (стаття 53).

     11. Конституційне право на соціальний захист (стаття 46).

     12. Конституційне право на охорону здоров'я (стаття 49).

     13. Обов'язки громадянина України (статті 65 - 68).

     14. Право громадянина України на вибори (стаття 70).

     15. Повноваження Верховної Ради України (стаття 85).

     16. Питання,  правове  регулювання   яких   визначається   та встановлюється виключно законами України (стаття 92).

     17. Державний бюджет України (стаття 96).

     18. Порядок обрання Президента України (стаття 103).

     19. Повноваження Президента України (стаття 106).

      20. Призначення,   склад   та  введення  в  дію  рішень  Ради національної безпеки і оборони України (стаття 107).

     21. Склад Кабінету Міністрів України (стаття 114).

     22. Повноваження  Кабінету  Міністрів  України  (статті  116, 117).

     23. Повноваження  місцевих  державних  адміністрацій  (стаття 119).

     24. Статус   прокуратури   України  (стаття 121).

     25. Система судів в Україні (стаття 125).

     26. Основні засади судочинства в Україні (стаття 129).

     27.Система адміністративно-територіального  устрою  України (стаття 133)

     28. Питання  нормативного  регулювання  Автономної Республіки Крим (стаття 137).

     29. Повноваження Автономної Республіки Крим (стаття 138).

     30. Органи місцевого самоврядування в Україні (стаття 140).

     31. Повноваження  територіальних   громад   за   Конституцією України (стаття 143).

     32. Статус   та  повноваження  Конституційного  Суду  України (статті 147, 150).

 

II. Питання на перевірку знання Закону України „Про службу в органах місцевого самоврядування

1. Служба в органах місцевого самоврядування  (стаття 1).

2. Посади в органах місцевого самоврядування (стаття 3).

3. Основні принципи служби в органах місцевого самоврядування (стаття 4).

4. Право на службу в органах місцевого самоврядування (стаття 5).

5. Основні права посадових осіб органів місцевого самоврядування (стаття 9).

6. Основні обов»язки посадових осіб органів місцевого самоврядування (ст 8).

7. Державна політика щодо служби в органах місцевого самоврядування (ст 6).

8. Правове регулювання статусу посадових осіб місцевого самоврядування     (стаття 7).

9. Прийняття на службу в органи місцевого самоврядування (стаття 10).

10. Обмеження пов»язані з прийняттям на службу в органи місцевого самоврядування та проходженням служби (стаття 12).

11. Класифікація посад в органах місцевого самоврядування (стаття 14).

12. Декларування доходів посадових осіб місцевого самоврядування (стаття 13).

13. Присяга посадових осіб місцевого самоврдування (стаття 11).

14. Кадровий резерв служби в органах місцевого самоврядування (стаття 16).

15. Атестація посадових осіб місцевого самоврядування (стаття 17).

16. Відповідальність за порушення законадавства про службу в органах місцевого самоврядування (стаття 23).

17. Оплата праці, відпустка та пенсійне забезпечення  (стаття 21).

18. Підстави припинення служби в органах місцевого самоврядування (стаття 20).

19. Гранічний вік перебування перебування на службі в органах місцевого саоврядування (стаття 18).

20. Підстави припинення служби в органах місцевого самоврдування             (стаття 20).

21. Обчислення стажу служби в органах місцевого самоврядування  (стаття 22).

 

    III. Питання на перевірку знання Закону України "Про боротьбу з корупцією"

 

    1. Поняття корупції та корупційних діянь (стаття 1).

     2. Суб'єкти  корупційних  діянь   та   інших   правопорушень, пов'язаних з корупцією (стаття 2).

     3. Межі дії Закону України "Про боротьбу з корупцією" (стаття 3).

     4. Органи, які ведуть боротьбу з корупцією (стаття 4).

     5. Спеціальні  обмеження  щодо  державних службовців та інших осіб,  уповноважених на виконання функцій держави,  спрямовані  на попередження корупції (стаття 5).

     6. Декларування  доходів  осіб,  уповноважених  на  виконання функцій держави (стаття 6,  стаття 13 Закону України "Про державну службу" .

     7. Відповідальність за вчинення корупційних діянь (стаття 7).

     8. Відповідальність   за   порушення   спеціальних  обмежень, встановлених для осіб,  уповноважених на виконання функцій держави (стаття 8).

     9. Відповідальність  за  порушення вимог фінансового контролю (стаття 9).

     10. Відповідальність  керівників  за  невжиття   заходів   по боротьбі з корупцією (стаття 10).

     11. Відповідальність  за  умисне невиконання своїх обов'язків по боротьбі з корупцією (стаття 11).

     12. Підстави  і  порядок  адміністративного   провадження   у справах про корупційні діяння або інші правопорушення, пов'язані з корупцією (стаття 12).

     13. Відшкодування збитків,  заподіяних державі, підприємству, установі, організації (стаття 13).

     14. Скасування  неправомірних  нормативно-правових  актів  та рішень, прийнятих внаслідок корупційних діянь (стаття 14).

     15. Контроль  за  виконанням  законів  у  сфері  боротьби   з корупцією (стаття 16).

 

ІV. Бухгалтерія сільської ради

 

1. Мета бухгалтерського обліку та фінансової звітності. (ст.3 Закону України   “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні”)  

2. Основні принципи бухгалтерського обліку та фінансової звітності. (ст.4 Закону України “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні”)  

3.Державне  регулювання  бухгалтерського  обліку  та фінансової звітності в Україні (ст.6 Закону України “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні”)  

4. Організація бухгалтерського обліку на підприємстві. (ст.8 Закону України   “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні”)  

5. Інвентаризація активів і зобов'язань. (ст.10 Закону України “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні”)  

6.Загальні вимоги до фінансової звітності. (ст.11 Закону України “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні”)  

7. Звітний період (ст.13 Закону України “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні”)  

8. Подання та оприлюднення фінансової звітності. (ст.14 Закону України   “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні”)  

9. Класифікація доходів бюджету. (ст.9 Бюджетного Кодексу України)

10.  Класифікація видатків та кредитування бюджету. (ст.10 Бюджетного Кодексу України)

11. Розпорядники бюджетних коштів. (ст.22 Бюджетного Кодексу України)

12. Бюджетні призначення та асигнування. (ст.23 Бюджетного Кодексу України)

13. Порядок проведення списання майна бюджетних установ. (  Наказ Державного казначейства України 29.11.2010  № 447)

14. Основні завдання інвентаризації. (п.7 Інструкції по інвентаризації основних засобів, нематеріальних активів, товарно-матеріальних цінностей, грошових коштів і документів та розрахунків, затвердженої наказом Міністерства фінансів України № 69 від 11.08.1994 року)

15. Обов'язкове проведення інвентаризації. (п.3 Інструкції по інвентаризації основних засобів, нематеріальних активів, товарно-матеріальних цінностей, грошових коштів і документів та розрахунків, затвердженої наказом Міністерства фінансів України № 69 від 11.08.1994 року)

16.Поноваження постійно діючих інвентаризаційних комісій. (п.11.3. Інструкції по інвентаризації основних засобів, нематеріальних активів, товарно-матеріальних цінностей, грошових коштів і документів та розрахунків, затвердженої наказом Міністерства фінансів України № 69 від 11.08.1994 року)

17. Структура заробітної плати. (ст.2 Закону України “Про оплату праці”)

18. Строки, періодичність і місце  виплати заробітної плати. (ст.24 Закону України “Про оплату праці”)

19.Умови оплати праці посадових осіб місцевого самоврядування. (ст.21 Закону України “Про службу в органах місцевого самоврядування”)

20. Право комунальної власності. (ст.60 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”)

21. Визначення оренди. (ст.2 Закону України “Про оренду державного та комунального майна”)

22. Об'єкти оренди. (ст.4 Закону України “Про оренду державного та комунального майна”)

23. Орендодавці. (ст.5 Закону України “Про оренду державного та комунального майна”)

24. Орендарі. (ст.6 Закону України “Про оренду державного та комунального майна”)

25.  Ініціатива  (пропозиція) щодо оренди майна. (ст.7 Закону України “Про оренду державного та комунального майна”)

26. Порядок укладення договору оренди. (ст.9 Закону України “Про оренду державного та комунального майна”)

27. Істотні умови договору оренди. (ст.10 Закону України “Про оренду державного та комунального майна”)

28. Оцінка об'єкта оренди. (ст.11 Закону України “Про оренду державного та комунального майна”)

29. Передача об'єкта оренди. (ст.13 Закону України “Про оренду державного та комунального майна”)

30. Правонаступництво у разі оренди. (ст.15 Закону України “Про оренду державного та комунального майна”)

31. Термін договору оренди. (ст.17 Закону України “Про оренду державного та комунального майна”)

32. Орендна плата. (ст.19 Закону України “Про оренду державного та комунального майна”)

33. Способи малої приватизації. (ст.3 Закону України “Про приватизацію невеликих державних підприємств (малу приватизацію”)

34. Визначення  переліків  об'єктів, що підлягають приватизації . (ст.7 Закону України “Про приватизацію невеликих державних підприємств (малу приватизацію”)

35. Підготовка об'єкта малої приватизації до продажу. (ст.8 Закону України “Про приватизацію невеликих державних підприємств (малу приватизацію”)

36. Опублікування переліку  об'єктів,  що  підлягають приватизації шляхом викупу. (ст.10 Закону України “Про приватизацію невеликих державних підприємств (малу приватизацію”)

37. Продаж об'єкта приватизації шляхом викупу. (ст.11 Закону України “Про приватизацію невеликих державних підприємств (малу приватизацію”)

38. Порядок проведення аукціону. (ст.17 Закону України “Про приватизацію невеликих державних підприємств (малу приватизацію”)

39. Порядок проведення конкурсу. (ст.18 Закону України “Про приватизацію невеликих державних підприємств (малу приватизацію”)

40. Договір купівлі-продажу. (ст.23 Закону України “Про приватизацію невеликих державних підприємств (малу приватизацію”)

 

 

 

Секретар сільської ради                                    І.В.Юрко


Версія для друку Написати листа
Про цей сайт | Запитання | Адміністратор