http://krvilnsil.dp.gov.ua
Головна сторінка | Що нового на сайті ?

Архів публікацій
Вільненська сіл/рада >> Новини
Регуляторний акт "Про затвердження положення про сільський фонд охорони навколишнього природного середовища"
Версія для друку Написати листа

 

 

Проект рішення №        від 21 травня 2014 р.

 

Про затвердження положення про сільський фонд охорони навколишнього природного середовища

 

Відповідно статті 47 Закону України “ Про охорону навколишнього природного середовища ”, статті 69 Бюджетного кодексу України та керуючись пунктом 25 частини першої статті 26 Закону України “ Про місцеве самоврядування в Україні ” сільська рада вирішила:

               

 

1. Затвердити Положення про сільський фонд охорони навколишнього природного середовища (додається).

 

2. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію сільської ради з питань бюджету, фінансів і цін, управління комунальною власністю.

 

 

 

 

Сільський голова                                                                      М.М.Богдашов

Додаток 1

                                                                                                                  до рішення сесії

                                                                                                   від _______2014 року №______

 

 

 

ПОЛОЖЕННЯ

 

про сільський фонд охорони

навколишнього природного середовища

 

 

1.  Положення про сільський фонд охорони навколишнього природного середовища (далі-Положення) розроблено відповідно до Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», постанови Кабінету Міністрів України від 07.05.1998 року № 634 «Про затвердження Положення про Державний фонд охорони навколишнього природного середовища» і затверджується рішенням сільської ради.

 

2. Сільський фонд охорони навколишнього природного середовища (далі – Фонд) є складовою частиною сільського бюджету. Сільський фонд створено з метою концентрації коштів і цільового фінансування природоохоронних та ресурсозберігаючих заходів, пов’язаних з охороною навколишнього природного середовища, які спрямовані на запобігання, зменшення та усунення забруднення навколишнього природного середовища.

 

3.  Фонд формується за рахунок:

-    частини екологічного податку згідно з законом;

- частини грошових стягнень за шкоду, заподіяну порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища в результаті господарської та іншої діяльності, згідно з чинним законодавством;

- цільових та інших добровільних внесків підприємств, установ, організацій та громадян;

-  інших джерел , визначених, або не заборонених  законодавством

 

4. Кошти Фонду спрямовуються на фінансування природоохоронних та ресурсозберігаючих заходів, що відповідають основним напрямам регіональної політики у галузі охорони довкілля, природних ресурсів та забезпечення екологічної безпеки, відповідно до переліку видів діяльності, що належать до природоохоронних заходів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 1147 від 17.09.96 р., та за напрямками згідно з тимчасовою класифікацією видатків місцевих бюджетів, затвердженою наказом Міністерства фінансів України № 604 від 27.12.01р. (із змінами та доповненнями).

 

5. Кошти Фонду використовуються відповідно до Програм, затверджених сільською радою.

 

6. Під час формування бюджетних програм, які фінансуються за рахунок коштів Фонду, пріоритет віддається природоохоронним та ресурсозберігаючим заходам, визначеним Законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, рішеннями сільської ради, спрямованим на запобігання, зменшення та усунення забруднення навколишнього природного середовища.

 

7. Головний розпорядник  забезпечує в установленому порядку:

- складання кошторисів доходів та видатків, планів використання асигнувань;

- перерахування коштів виконавцям відповідно до укладених договорів і підтверджуючих документів про виконання робіт в межах фактичних надходжень до Фонду.

 Кошти Фонду витрачаються згідно з чинним законодавством, не  підлягають вилученню. У разі, коли кошти Фонду не витрачені протягом бюджетного року, вони зберігають  цільове призначення у наступному році.

Після затвердження сільською радою звіту про виконання сільського бюджету за відповідний рік вносяться зміни до переліку видатків з врахуванням залишків коштів Фонду на початок бюджетного року у порядку, установленому пунктом 4 цього Положення. У порядку, установленому пунктом 4 цього Положення, вносяться зміни до переліку видатків при понадпланових надходженнях до Фонду.

 

8. Видатки на виконання природоохоронних та ресурсозберігаючих заходів Фонду здійснюються органами Державної казначейської служби України в області у межах надходження до Фонду.

9. Складання та подання фінансової звітності про використання коштів Фонду, контроль за їх використанням здійснюється в установленому законодавством порядку.

 

 

 

 

 

Секретар ради                                                                            І.Юрко

 

 

Аналіз регуляторного впливу

До проекту рішення Вільненської сільської ради «Про затвердження положення про сільський фонд охорони навколишнього природного середовища»

 

Цей аналіз регуляторного впливу розроблено відповідно до Закону України "Про засади державної регуляторної політики в сфері господарської діяльності" від 11.09.1993р. №1160 та з урахуванням Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2004 р. №308.

 

1. Визначення проблеми, яку пропонується розв'язати шляхом державного регулювання

          Розробка даного проекту рішення «Про затвердження Положення про сільський  фонд охорони навколишнього природного середовища» обумовлена необхідністю в розробці документів, якими слід керуватись у плануванні та фінансуванні природоохоронних заходів з місцевого фонду охорони навколишнього природного середовища.

 

2. Визначення цілей державного регулювання

 

         Регуляторний акт спрямований на створення шляхів співпраці між сільською радою, замовниками робіт та інших суб’єктів відносин для забезпечення цільового та ефективного використання коштів місцевого фонду охорони навколишнього природного середовища.

 

3. Визначення та оцінка усіх прийнятних альтернативних способів досягнення встановлених цілей

Перша альтернатива – залишити дану ситуацію без змін.

Дана альтернатива є неприйнятною, оскільки відсутність  Положення про місцевий фонд охорони навколишнього природного середовища  може привести у майбутньому не тільки до збільшення не ефективного, а і до не цільового використання коштів місцевого природоохоронного фонду, що є неприйнятним.

Друга альтернатива - чинне державне регулювання з даного питання.

 Дана альтернатива є неприйнятною, оскільки  не забезпечує розв’язання проблеми на місцевому рівні.

Тому прийняття даного рішення розглядається як альтернативний спосіб вирішення даної проблеми.

 

4. Опис механізмів та заходів, які забезпечать розв'язання визначеної проблеми шляхом прийняття запропонованого регуляторного акта

         Запропонований проект регуляторного акта передбачає розробку та затвердження  Положення про сільський фонд охорони навколишнього природного середовища та здійснення планування та фінансування природоохоронних заходів з місцевого фонду охорони навколишнього природного середовища до вимог чинного законодавства.

 

         Фінансування природоохоронних заходів з сільського фонду охорони навколишнього природного середовища здійснюється згідно затверджених заходів до програми соціально-економічного розвитку ради на поточний бюджетний період.

 

 

5. Очікувані результати від прийняття регуляторного акта. Аналіз вигод та витрат

         З прийняттям регуляторного акта буде врегульовано інтереси громадян, суб’єктів господарювання та інтереси держави при використанні коштів сільського фонду охорони навколишнього природного середовища на природоохоронні заходи, виконання яких націлено на підтримання в належному стані навколишнього природного середовища територіальної громади сіл Вільне та Радгоспне та  його  покращення.

 

oРозрахунок очікуваних витрат та вигід від упровадження

запропонованого регуляторного акта

 

 Сфера впливу регуляторного акту

 

Вигоди

 

Витрати

Органи влади

Регламентація дії, встановлення повноважень та обов’язків, визначення шляхів співпраці всіх причетних структур, ефективне та цільове використання коштів сільського бюджету (місцевий фонд охорони навколишнього природного середовища)

Відсутні

 

Суб’єкти господарювання

 

Чітке встановлення загальних прав та обов’язків для суб’єктів відносин при плануванні та використанні коштів місцевого фонду охорони навколишнього природного середовища

Відсутні

 

Громада (громадяни)

 

Підтримання в належному стані та покращення стану навколишнього природного середовища сіл Іванівка та Новотатарівка

Відсутні

 

 

         На дію регуляторного акта можуть впливати зовнішні чинники, пов’язані із змінами в законодавстві.

 

 

 

6. Строк дії регуляторного акта

 

       Зазначений проект нормативно-правового акта є загальнообов'язковим до застосування на території сільської ради та має необмежений термін дії.

 

7. Показники результативності регуляторного акта

         В процесі відстеження результативності впровадження регуляторного акта будуть досліджуватися наступні показники:

 

         - обсяги цільового та ефективного використання коштів місцевого фонду охорони навколишнього природного середовища.

 

8. Заходи, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності регуляторного акта

         Базове відстеження результативності регуляторного акта здійснюється після набрання чинності цим регуляторним актом, але не пізніше дня, з якого починається проведення повторного відстеження результативності цього акта.

 

         Повторне відстеження результативності проводиться не пізніше ніж через два роки з моменту набрання чинності цим актом.

 

         Періодичне відстеження буде проводитись раз на кожні три роки після проведення повторного відстеження.

 

         Відстеження обсягів цільового та ефективного використання коштів місцевого фонду охорони навколишнього природного середовища буде здійснюватися шляхом аналізу даних бухгалтерського обліку та звітності.

 Пропозиції та зауваження приймаються за адресою: поштова адреса:  с.Вільне, вул. Меліоративна,1а тел.477-91-48 та 477-91-46 , електронна адреса krvilnsil@mail.dp.gov.ua впродовж місяця з дня оприлюднення цього проекту.


Версія для друку Написати листа
Про цей сайт | Запитання | Адміністратор