http://krnovopilsil.dp.gov.ua
Головна сторінка | Що нового на сайті ?

Архів публікацій
Новопільська сіл/рада >> Новини
оприлюднення проекту рішення сесії сільської ради «Про встановлення місцевих податків та зборів на території Новопільської сільської ради на 2019 рік»
Версія для друку Написати листа

                                      проект                                                                                                                                                                       Описание: TSIGN

 

 

 

 

 

 

НОВОПІЛЬСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

КРИВОРІЗЬКОГО РАЙОНУ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

VІІ СКЛИКАННЯ

ХХVІ СЕСІЯ

____________________________________­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­______________________________

 

Р І Ш Е Н Н Я

Про встановлення місцевих податків та зборів

на території Новопільської сільської ради на 2019 рік

 

         Керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», відповідно до Податкового кодексу України зі змінами і доповненнями, Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», враховуючи висновок постійних комісій сільської ради від квітня  2018 року, сільська рада 

ВИРІШИЛА:

1. Встановити склад місцевих податків:

1). Податок на майно;

2). Єдиний податок.

2.Встановити на території Новопільської сільської ради:

1) ставки податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, згідно з додатком 1 до рішення;

2) пільги для фізичних та юридичних осіб, надані відповідно до підпункту 266.4.2 пункту 266.4 статті 266 Податкового кодексу України, за переліком згідно з додатком 2 до рішення.

2.1. Платники податку

2.1.1. Платниками податку є фізичні та юридичні особи, в тому числі нерезиденти, які є власниками об'єктів житлової та/або нежитлової нерухомості.

2.2. Об'єкт оподаткування

2.2.1. Об'єктом оподаткування є об'єкт житлової та/або нежитлової нерухомості, в тому числі його частка.

2.2.2. Об'єкти, які не оподатковуються визначені Податковим кодексом України.

2.2.3. Ставки податку для об'єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності фізичних та юридичних осіб, встановити у розмірі, що не перевищує 1,5% розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року за 1 кв. метр бази оподаткування.

3. Транспортний податок

3.1. Платники податку

3.1.1. Платниками транспортного податку є фізичні та юридичні особи, в тому числі нерезиденти, які мають зареєстровані в Україні згідно з чинним законодавством власні легкові автомобілі.

3.2. Об'єкт оподаткування

3.2.1. Об’єктом оподаткування є легкові автомобілі, з року випуску яких минуло не більше п’яти років (включно) та середньоринкова вартість яких становить понад 375 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року.

3.3. Встановити ставку податку з розрахунку на календарний рік у розмірі 25 000,00 гривень за кожен легковий автомобіль, що є об'єктом оподаткування.

У разі спливу п’ятирічного віку легкового автомобіля протягом звітного року податок сплачується за період з 1 січня цього року до початку місяця, наступного за місяцем, в якому вік такого автомобіля досяг (досягне) п’яти років.

4. Встановити на території Новопільської сільської ради:

1) ставки земельного податку згідно з додатком 3 до рішення;

2) пільги для фізичних та юридичних осіб, надані відповідно до пункту 284.1 статті 284 Податкового кодексу України, за переліком згідно з додатком 4 до рішення.

4.1. Встановити ставку земельного податку за земельні ділянки, які використовуються без правоустановчих документів та не визначеної категорії і цільового призначення:

- в межах населеного пункту - 1% від нормативної грошової оцінки землі,

- за межами населеного пункту: за земельні ділянки, яким проведено нормативну грошову оцінку - 1% від нормативної грошової оцінки, а яким  не проведено нормативну грошову оцінку - 5% від нормативної грошової оцінки одиниці ріллі по області.

4.2. Встановити розмір орендної плати за земельні ділянки в залежності від кількості орендованої площі: 

від 0,0001 га до 0,0200 га – 12% від нормативно грошової оцінки землі;

від 0,0201 га до 0,0300 га – 10% від нормативно грошової оцінки землі;

від 0,0301 га до 0,1000 га –  8% від нормативно грошової оцінки землі;

від 0,1001 га до 0,2000 га –  5% від нормативно грошової оцінки землі;

від 0,2001 га і більше        –  3% від нормативно грошової оцінки землі.

5. Єдиний податок

5.1. Встановити ставки єдиного податку:

5.1.1. Ставки єдиного податку для платників першої групи встановлюється у відсотках (фіксовані ставки) до розміру прожиткового мінімуму, встановленого законом на 1 січня податкового (звітного) року, для  другої груп встановлюються у відсотках (фіксовані ставки) до розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року, та третьої групи – у відсотках до доходу (відсоткові ставки).

5.1.2. Для першої групи платників єдиного податку, визначеної Податковим кодексом України у розмірі  10% розміру прожиткового мінімуму, встановленого законом на 1 січня податкового (звітного) року на всі види діяльності, які дозволені для даної групи платників єдиного податку з усіма обмеженнями та особливостями, викладеними в Податковому кодексі України.

5.1.3. Для другої групи платників єдиного податку, визначеної Податковим кодексом України, в розмірі 20% розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року, на всі види діяльності, які дозволені для даної групи платників єдиного податку, крім п.5.1.4 з усіма обмеженнями та особливостями, викладеними в Податковому кодексі України.

5.1.4. Для другої групи платників єдиного податку щодо діяльності автомобільного регулярного транспорту (перевезення дітей до місця навчання і додому шкільним автобусом з населених пунктів сільської ради) в розмірі 2% розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року.

5.2 Для суб’єктів господарювання, які оформили трудові відносини з 10 найманими працівниками (ІІ група платників податку), та інвалідів, які самостійно здійснюють підприємницьку діяльність (І група платників податку) - на рівні 50% ставки, встановленої цим рішенням, залежно від виду господарської діяльності.

5.3. Визначити, що:

5.3.1 суб’єкти господарювання - фізичні особи, які застосовують спрощену систему оподаткування, обліку та звітності, поділяються на такі групи платників єдиного податку:

- перша група - фізичні особи - підприємці, які не використовують працю найманих осіб, здійснюють виключно роздрібний продаж товарів з торговельних місць на ринках та/або провадять господарську  діяльність з надання побутових послуг населенню та обсяг доходу яких протягом календарного року не перевищує 300 000,00 гривень;

- друга група – фізичні особи - підприємці, які здійснюють господарську діяльність з надання послуг, у тому числі побутових, платникам єдиного податку та/або населенню, виробництво та/або продаж товарів, діяльність у сфері ресторанного господарства, за умови, що протягом календарного року вони відповідають сукупності таких критеріїв: не використовують працю найманих осіб або кількість осіб, які перебувають з ними в трудових відносинах, одночасно не перевищує 10 осіб, і обсяг доходу яких протягом календарного року не перевищує 1 500 000,00 гривень;

- третя група - фізичні особи - підприємці, які не використовують працю найманих осіб або кількість осіб, які перебувають з ними у трудових відносинах, не обмежена та юридичні особи - суб’єкти господарювання будь-якої організаційно-правової форми, у яких протягом календарного року обсяг доходу не перевищує 5 000 000,00 гривень;

- четверта група - сільськогосподарські товаровиробники, у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) рік дорівнює або перевищує 75%.

5.4.  Встановити ставки єдиного податку у відсотках (фіксовані ставки):

-  для першої групи платників єдиного податку – у межах до 10% розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року;

-  для другої групи платників єдиного податку – у межах до 20% розміру мінімальної заробітної плати.

5.5.  У разі здійснення платниками єдиного податку першої та другої груп:

- кількох видів господарської діяльності, застосовується максимальний розмір ставки єдиного податку, встановлений для таких видів господарської діяльності;

 - господарської діяльності на територіях більш як однієї сільської, селищної або міської ради, застосовується максимальний розмір ставки  єдиного  податку, встановлений статтею 293.2 Податкового кодексу України (зі змінами та доповненнями) для відповідної групи таких платників єдиного податку.

5.6. Податковий (звітний) період, порядок нарахування, строки сплати, ведення обліку, складання звітності, особливості нарахування сплати та подання звітності за окремими податками й зборами платниками єдиного податку, їх відповідальність визначаються згідно зі статтями 294-297, 300 Податкового кодексу України (зі змінами та доповненнями).

5.7. Свідоцтво платника єдиного податку видається безстроково виключно суб’єкту господарювання або уповноваженій ним особі та не може передаватися для провадження господарської діяльності іншим особам.

5.8. При розрахунку загальної кількості осіб, які перебувають у трудових відносинах з платником єдиного податку – фізичною особою,  не враховуються наймані працівники, які перебувають у відпустці у зв’язку  з вагітністю та пологами або у відпустці для догляду за дитиною до досягнення нею передбаченого законодавством віку.

6. Вважати рішення сільської ради від 26 червня 2017 року № 329-ХV/VІІ «Про встановлення місцевих податків та зборів на території Новопільської сільської ради на 2018 рік зі змінами, таким, що втратило чинність з 31 грудня 2018 року.

7. Відповідно до Податкового кодексу України встановити, що дане рішення набирає чинності з 01.01.2019 року.

8. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію сільської ради з питань соціально-економічного розвитку, державної регуляторної політики, бюджету і фінансів, управління комунальною власністю (Чеботарь).

 

Сільський голова                                               В.Мелетич

 

с. Новопілля

червня 2018 року

№  - ХХVІ/VІІ 

 

 

 

АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ

 регуляторного акту - проекту рішення сесії Новопільської сільської  ради «Про  встановлення місцевих  податків  та зборів  на території Новопільської  сільської ради на 2019 рік»

Проект рішення сесії  Новопільської  сільської ради «Про  встановлення місцевих податків та зборів  на території Новопільської сільської ради на 2019 рік» розроблений відповідно до пункту 24 статті                 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».

1. Визначення та аналіз проблеми, яку передбачається розв'язати шляхом державного регулювання господарських відносин, а також оцінка важливості цієї проблеми

Шляхом прийняття проекту рішення «Про  встановлення місцевих податків та зборів  на  території Новопільської сільської ради на 2019 рік» передбачається розв'язати проблему прозорості встановлених місцевих податків і зборів, збільшення надходжень до місцевого бюджету та розширення видів підприємницької діяльності громадянами сіл.

Групи (підгрупи)

Так

Ні

Громадяни

Так

-

Держава

-

ні

Суб’єкти господарювання,

Так

-

у тому числі суб’єкти малого підприємництва*

Так

-

2. Обґрунтування, чому визначена проблема не може бути розв'язана за допомогою ринкових механізмів і потребує державного регулювання:

Ця проблема не може бути вирішена тільки за допомогою встановлених загальних прозорих правил, тобто вона може бути вирішена за допомогою прийняття Новопільською сільською радою регуляторного акту.

3.Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення цілей.

Вид альтернативи

Опис альтернативи

Альтернатива 1

Згідно з пунктом 12.3.5 Кодексу, якщо сільська  рада не ухвалила рішення про встановлення відповідних місцевих податків і зборів, що є обов'язковими згідно з нормами Кодексу, такі податки до прийняття рішення справляються виходячи з норм Кодексу із застосуванням їх мінімальних ставок.

 

2. Оцінка вибраних альтернативних способів досягнення цілей

Оцінка впливу на сферу інтересів держави

 

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

1

2

3

Альтернатива 1

Надходження до бюджету за мінімальними ставками

Витрати часу, матеріальних ресурсів для фіскальних органів на адміністрування збору

Очікуваними результатами прийняття регуляторного акту є збільшення надходжень до місцевого бюджету, та розширення переліку видів підприємницької діяльності.

Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання

 

Показник

Великі

Середні

Малі

Мікро

Разом

*Кількість суб’єктів господарювання, що підпадають під дію регулювання, одиниць

4

-

2

789

795

Питома вага групи у загальній кількості, відсотків

0,005

-

0,002

99,2

100

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Альтернатива 1

Місцеві податки та збори будуть проводитися за мінімальними ставками

Заробітна плата працівника

               

 

Примітка. Під час визначення впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання доцільно розглянути такі фактори, зокрема:

вплив на продуктивність та конкурентоспроможність суб’єктів господарювання;

вплив на інновації та розвиток;

вплив на доступ до фінансів.

  • посилання на сайт  ukrstat.gov.ua

Під час проведення оцінки впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання великого і середнього підприємництва окремо кількісно визначити витрати, які будуть виникати внаслідок дії регуляторного акта (згідно з додатком 2 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта).

 

Сумарні витрати за альтернативами

Сума витрат, гривень

Альтернатива 1. Сумарні витрати для суб’єктів господарювання великого і середнього підприємництва  згідно з додатком 2 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта (рядок 11 таблиці “Витрати на одного суб’єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок дії регуляторного акта”)

2 859 600

 

4. Вибір найбільш оптимального альтернативного способу досягнення цілей

Цілями державного регулювання є легалізація всіх видів підприємницької діяльності,  внаслідок чого буде збільшено надходження до місцевого бюджету.

Здійснити вибір оптимального альтернативного способу з урахуванням системи бальної оцінки ступеня досягнення визначених цілей.

Вартість балів визначається за чотирибальною системою оцінки ступеня досягнення визначених цілей, де:

4 - цілі прийняття регуляторного акта, які можуть бути досягнуті повною мірою (проблема більше існувати не буде);

3 - цілі прийняття регуляторного акта, які можуть бути досягнуті майже  повною мірою (усі важливі аспекти проблеми існувати не будуть);

2 - цілі прийняття регуляторного акта, які можуть бути досягнуті частково (проблема значно зменшиться, деякі важливі та критичні аспекти проблеми залишаться невирішеними);

1 - цілі прийняття регуляторного акта, які не можуть бути досягнуті (проблема продовжує існувати).

 

Рейтинг результативності (досягнення цілей під час вирішення проблеми)

Бал результативності (за чотирибальною системою оцінки)

Коментарі щодо присвоєння відповідного бала

Альтернатива 1

4

цілі прийняття регуляторного акта, які можуть бути досягнуті повною мірою (проблема більше існувати не буде);

 

 

 

Рейтинг результативності

Вигоди (підсумок)

Витрати (підсумок)

Обґрунтування відповідного місця альтернативи у рейтингу

Альтернатива 1

Місцеві податки та збори будуть проводитися за мінімальними ставками

Заробітна плата працівника

 

           
 

 

Рейтинг

Аргументи щодо переваги обраної альтернативи/причини відмови від альтернативи

Оцінка ризику зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта

Альтернатива 1

Наповнення місцевого бюджету

 

 

5. Механізми та заходи, які забезпечать розв’язання визначеної проблеми

Механізм дії регуляторного акту полягає у забезпеченні:

 - затвердження рішення про встановлення місцевих податків та зборів;

 - інформування  платників про встановлені правила справляння податків і зборів на 2017 рік;

 - сприяння веденню підприємницької діяльності суб’єктами господарювання, які є платниками місцевих податків і зборів, з метою росту рівня їх платоспроможності;

- забезпечення надходжень встановлених податків і зборів до місцевого бюджету.

 

6. Оцінка виконання вимог регуляторного акта залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи, які повинні проваджувати або виконувати ці вимоги

Здійснити розрахунок витрат на виконання вимог регуляторного акта для органів виконавчої влади чи органів місцевого самоврядування згідно з додатком 3 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта (відповідний розрахунок не здійснюється, якщо розробником буде здійснено розрахунок витрат на запровадження державного регулювання для суб’єктів малого підприємництва згідно з додатком 4 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта (Тест малого підприємництва).

Якщо питома вага суб’єктів малого підприємництва (малих та мікропідприємств разом) у загальній кількості суб’єктів господарювання, на яких поширюється регулювання, перевищує 10 відсотків, необхідно здійснити розрахунок витрат на запровадження державного регулювання для суб’єктів малого підприємництва згідно з додатком 4 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта (Тест малого підприємництва).

 

7. Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта

 Термін дії регуляторного акту обумовлений стабільністю нової редакції Податкового кодексу України. У разі внесення змін чи доповнень, що впливають на розміри або правила справляння місцевих податків та зборів, зміни і доповнення будуть вноситись  до регуляторного акту. Коригування документів, затверджених рішенням, можливе у разі об’єктивних змін в економічній діяльності села та країни, а також внаслідок негативних показників відстежень результативності регуляторного акту.

      

8. Визначення показників результативності дії регуляторного акта:

 - кількість платників по кожному податку та збору, визначених регуляторним актом;

-  суми надходжень від місцевих податків та зборів (по кожному окремо) за відповідний податковий період.

 

9. Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності дії регуляторного акта

Визначити:

строки проведення базового та повторного відстеження результативності дії регуляторного акта (зазначивши конкретні дати проведення відстеження);

вид даних (статистичні, наукові дослідження або опитування), за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності. Вид даних необхідно обирати з урахуванням обраного методу проведення відстеження;

цільові групи осіб, що обиратимуться для участі у відповідному опитуванні, чи наукові установи, що залучатимуться для проведення відстеження.

Для здійснення відстеження результативності регуляторного акту планується використання лише статистичних показників. 

Додаток 2 
до Методики проведення аналізу впливу 
регуляторного акта

ВИТРАТИ 
на одного суб’єкта господарювання великого і середнього підприємництва, які виникають внаслідок дії регуляторного акта

Порядковий номер

Витрати

За перший рік

За п’ять років

1

Витрати на придбання основних фондів, обладнання та приладів, сервісне обслуговування, навчання/підвищення кваліфікації персоналу тощо, гривень

5000

25000

2

Податки та збори (зміна розміру податків/зборів, виникнення необхідності у сплаті податків/зборів), гривень

700 000

350000

3

Витрати, пов’язані із веденням обліку, підготовкою та поданням звітності державним органам, гривень

400

2000

4

Витрати, пов’язані з адмініструванням заходів державного нагляду (контролю) (перевірок, штрафних санкцій, виконання рішень/ приписів тощо), гривень

3000

15000

5

Витрати на отримання адміністративних послуг (дозволів, ліцензій, сертифікатів, атестатів, погоджень, висновків, проведення незалежних/обов’язкових експертиз, сертифікації, атестації тощо) та інших послуг (проведення наукових, інших експертиз, страхування тощо), гривень

4500

22500

6

Витрати на оборотні активи (матеріали, канцелярські товари тощо), гривень

1000

5000

7

Витрати, пов’язані із наймом додаткового персоналу, гривень

1000

5000

8

Інше (уточнити), гривень

-

-

9

РАЗОМ (сума рядків: 1 + 2 + 3 + 4 + 5 + 6 + 7 + 8), гривень

714900

3574500

10

Кількість суб’єктів господарювання великого та середнього підприємництва, на яких буде поширено регулювання, одиниць

4

4

11

Сумарні витрати суб’єктів господарювання великого та середнього підприємництва, на виконання регулювання (вартість регулювання) (рядок 9 х рядок 10), гривень

2859600

 

 

 

Розрахунок відповідних витрат на одного суб’єкта господарювання

Вид витрат

У перший рік

Періодичні (за рік)

Витрати за п’ять років

Витрати на придбання основних фондів, обладнання та приладів, сервісне обслуговування, навчання/підвищення кваліфікації персоналу тощо

5000

15000

-

Вид витрат

Витрати на сплату податків та зборів (змінених/нововведених) (за рік)

Витрати за п’ять років

Податки та збори (зміна розміру податків/зборів, виникнення необхідності у сплаті податків/зборів)

700000

15000

 

 

 

           

 

Вид витрат

Витрати* на ведення обліку, підготовку та подання звітності (за рік)

Витрати на оплату штрафних санкцій за рік

Разом за рік

Витрати за п’ять років

Витрати, пов’язані із веденням обліку, підготовкою та поданням звітності державним органам (витрати часу персоналу)

500

500

1000

 

_________ 
* Вартість витрат, пов’язаних із підготовкою та поданням звітності державним органам, визначається шляхом множення фактичних витрат часу персоналу на заробітну плату спеціаліста відповідної кваліфікації).

 

Вид витрат

Витрати* на адміністрування заходів державного нагляду (контролю) (за рік)

Витрати на оплату штрафних санкцій та усунення виявлених порушень (за рік)

Разом за рік

Витрати за п’ять років

Витрати, пов’язані з адмініструванням заходів державного нагляду (контролю) (перевірок, штрафних санкцій, виконання рішень/ приписів тощо)

Орієнтовно 500

2000

2500

 

__________ 
* Вартість витрат, пов’язаних з адмініструванням заходів державного нагляду (контролю), визначається шляхом множення фактичних витрат часу персоналу на заробітну плату спеціаліста відповідної кваліфікації.

 

Вид витрат

Витрати на проходження відповідних процедур (витрати часу, витрати на експертизи, тощо)

Витрати безпосередньо на дозволи, ліцензії, сертифікати, страхові поліси (за рік - стартовий)

Разом за рік (стартовий)

Витрати за п’ять років

Витрати на отримання адміністративних послуг (дозволів, ліцензій, сертифікатів, атестатів, погоджень, висновків, проведення незалежних / обов’язкових експертиз, сертифікації, атестації тощо) та інших послуг (проведення наукових, інших експертиз, страхування тощо)

500

4500

5000

-

Вид витрат

За рік (стартовий)

Періодичні 
(за наступний рік)

Витрати за п’ять років

Витрати на оборотні активи (матеріали, канцелярські товари тощо)

1000

-

-

               

 

Вид витрат

Витрати на оплату праці додатково найманого персоналу (за рік)

Витрати за 
п’ять років

Витрати, пов’язані із наймом додаткового персоналу

200

1000

 

 

 

Додаток 3
до Методики проведення аналізу впливу 
регуляторного акта

БЮДЖЕТНІ ВИТРАТИ 
на адміністрування регулювання для суб’єктів великого і середнього підприємництва

 

Розрахунок витрат на адміністрування регулювання здійснюється окремо для кожного відповідного органу державної влади чи органу місцевого самоврядування, що залучений до процесу регулювання.

Державний орган, для якого здійснюється розрахунок адміністрування регулювання:

____Новопільська сільська рада_______ 
(назва державного органу)

Процедура регулювання суб’єктів великого і середнього підприємництва (розрахунок на одного типового суб’єкта господарювання)

Планові витрати часу на процедуру

Вартість часу співробітника органу державної влади відповідної категорії (заробітна плата)

Оцінка кількості процедур за рік, що припадають на одного суб’єкта

Оцінка кількості  суб’єктів, що підпадають під дію процедури регулювання

Витрати на адміністрування регулювання* (за рік), гривень

1. Облік суб’єкта господарювання, що перебуває у сфері регулювання

0,4

9,40

1

3

11,28

2. Поточний контроль за суб’єктом господарювання, що перебуває у сфері регулювання, у тому числі: камеральні , виїзні

-

-

-

-

-

3. Підготовка, затвердження та опрацювання одного окремого акта про порушення вимог регулювання

0,3

9,4

1

3

8,46

4. Реалізація одного окремого рішення щодо порушення вимог регулювання

0,3

9,4

1

3

8,46

5. Оскарження одного окремого рішення суб’єктами господарювання

-

-

-

-

-

6. Підготовка звітності за результатами регулювання

0,5

9,4

1

3

14,1

Разом за рік

Х

Х

Х

Х

42,30

Сумарно за п’ять років

Х

Х

Х

Х

211,50

 

__________ 
* Вартість витрат, пов’язаних з адмініструванням процесу регулювання державними органами, визначається шляхом множення фактичних витрат часу персоналу на заробітну плату спеціаліста відповідної кваліфікації та на кількість суб’єктів, що підпадають під дію процедури регулювання, та на кількість процедур за рік.

 

Додаток 4 
до Методики проведення аналізу впливу 
регуляторного акта

ТЕСТ 
малого підприємництва (М-Тест)

1. Консультації з представниками мікро- та малого підприємництва щодо оцінки впливу регулювання

Консультації щодо визначення впливу запропонованого регулювання на суб’єктів малого підприємництва та визначення детального переліку процедур, виконання яких необхідно для здійснення регулювання, проведено розробником у період з 01.01.2018 р. по 01.04.2018 р.

 

Порядковий номер

Вид консультації (публічні консультації прямі (круглі столи, наради, робочі зустрічі тощо), інтернет-консультації прямі (інтернет-форуми, соціальні мережі тощо), запити (до підприємців, експертів, науковців тощо)

Кількість учасників консультацій, осіб

Основні результати консультацій (опис)

1

Круглий стіл

7

Доповнено регуляторний акт

 

 

2. Вимірювання впливу регулювання на суб’єктів малого підприємництва (мікро- та малі):

кількість суб’єктів малого підприємництва, на яких поширюється регулювання: 795 (одиниць), у тому числі малого підприємництва 2 (одиниць) та мікропідприємництва 789 (одиниць);

питома вага суб’єктів малого підприємництва у загальній кількості суб’єктів господарювання, на яких проблема справляє вплив 0,002 (відсотків) (відповідно до таблиці “Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання” додатка 1 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта).

 

3. Розрахунок витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання вимог регулювання

Порядковий номер

Найменування оцінки

У перший рік (стартовий рік впровадження регулювання)

Періодичні (за наступний рік)

Витрати за
п’ять років

Оцінка “прямих” витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання регулювання

1

Придбання необхідного обладнання (пристроїв, машин, механізмів)

Вартість реєстраторів роз-рахункових операцій (1 од. –              7 200 грн.) + пакет GPRC-Монітор (1 од. – 6 300 грн.)

1350

Відсутні

-

2

Процедури повірки та/або постановки на відповідний облік у визначеному органі державної влади чи місцевого самоврядування

Витрати часу на процедуру обліку в податковій інспекції (на одиницю обладнання – 0,35 год.) х на вартість часу суб’єкта малого підприємництва – 18,75 грн. (зарплата –             3 000 грн. / (поділити) на кількість робочого часу за місяць – 160 год.) х на  кількість процедур обліку за рік (1) х на кількість необхідних одиниць обладнання одному суб’єкту малого підприємництва (1)

 

6,56

Відсутні

-

3

Процедури експлуатації обладнання (експлуатаційні витрати - витратні матеріали)

Витратні матеріали на одиницю обладнання на рік: касова стрічка   (7  рул. х 7,5 грн.= 52,50 грн.) + навчання (перенавчання) персоналу для роботи з реєстраторами  роз рахункових операцій (3 особи х 200 грн. = 600 грн.) х  кількість необхідних одиниць обладнання одному суб’єкту малого підприємництва (1)

652,50

652,50

3262,50

4

Процедури обслуговування обладнання (технічне обслуговування)

Вартість процедури обслуговування обладнання на рік (270,00 грн.) х на кількість процедур технічного обслуговування на рік на одиницю обладнання оновлення (4 процедури) х кількість  необхідних одиниць обладнання одному суб’єкту (1)

1080

1080

5400

5

Інші процедури (уточнити)

Переобладнання місця для встановлення реєстраторів розрахункових операцій (у середньому дорівнює 5 000 грн.) + надання електронної звітності (90 грн. х 4 рази протягом року)

4240,00

4240,0

21200

6

Разом, гривень

Формула:

(сума рядків 1 + 2 + 3 + 4 + 5)

19479,06

Х

97395,30

7

Кількість суб’єктів господарювання, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць

1

8

Сумарно, гривень

Формула:

відповідний стовпчик “разом” Х  кількість суб’єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання (рядок 6 Х рядок 7)

19479,06

Х

97395,30

Оцінка вартості адміністративних процедур суб’єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування

9

Процедури отримання первинної інформації про вимоги регулювання

- у перший рік:

витрати часу на отримання інформації про регулювання (0,5 год.) + отримання необхідних форм та заявок   (0,3 год.) х на вартість часу суб’єкта малого підприємництва (18,75 грн.) х  на вартість  бланків звітності (4 по 10 грн.);

- у другий  рік:

отримання необхідних  форм   та заявок             0,3 год. х на вартість часу суб’єкта малого підприємництва (18,75 грн.) х на вартість      бланків звітності (4 по               10 грн.)

Формула:

витрати часу на отримання інформації про регулювання, отримання необхідних форм та заявок Х вартість часу суб’єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість форм

150,00

56,25

375,00

10

Процедури організації виконання вимог регулювання

Витрати часу на розроблення та організацію    внутрішніх для суб’єкта господарювання процедур впровадження вимог регулювання (4 год.  х   18,75 грн.)

Формула:

витрати часу на розроблення та впровадження внутрішніх для суб’єкта малого підприємництва процедур на впровадження вимог регулювання Х вартість часу суб’єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість внутрішніх процедур

75,00

Відсутні

-

11

Процедури офіційного звітування

Отримання необхідних форм у відповідному органі, що приймає звіти (0,4 год.) + витрати часу на заповнення звітних форм                (0,4 год.) + витрати часу на передачу звітних форм у електронній формі (0,01 год.) + витрати часу на коригування звітності (0,2 год.) х на вартість часу суб’єкта малого підприємництва (18,75 грн.) х кількість періодів звітності за рік (4 )

 

Формула:

витрати часу на отримання інформації про порядок звітування щодо регулювання, отримання необхідних форм та визначення органу, що приймає звіти та місця звітності + витрати часу на заповнення звітних форм + витрати часу на передачу звітних форм (окремо за засобами передачі інформації з оцінкою кількості суб’єктів, що користуються формами засобів – окремо електронна звітність, звітність до органу, поштовим зв’язком тощо) + оцінка витрат часу на корегування (оцінка природного рівня помилок)) Х вартість часу суб’єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість оригінальних звітів Х кількість періодів звітності за рік

75,75

75,75

378,75

12

Процедури щодо забезпечення процесу перевірок

На момент розрахунку діє вимога Кодексу щодо перевірок суб’єктів господарювання (мораторій)

Формула:

витрати часу на забезпечення процесу перевірок з боку контролюючих органів Х вартість часу суб’єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість перевірок за рік

-

-

-

13

Інші процедури (уточнити) Придбання паперу (4 уп.. х   86 грн. =   344 грн.) + оренда архіву в рік (700 грн.) + користування ксерокопіювальними пристроями в рік (380 грн.)

1424

1424

7120

14

Разом, гривень

Формула:

(сума рядків 9 + 10 + 11 + 12 + 13)

1724,75

Х

8623,75

15

Кількість суб’єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць

1

1

-

16

Сумарно, гривень

Формула:

відповідний стовпчик “разом” Х кількість суб’єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання (рядок 14 Х рядок 15)

1724,75

Х

8623,75

           

 

Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб’єктів малого підприємництва

Розрахунок бюджетних витрат на адміністрування регулювання здійснюється окремо для кожного відповідного органу державної влади чи органу місцевого самоврядування, що залучений до процесу регулювання.

Державний орган, для якого здійснюється розрахунок вартості адміністрування регулювання:

              Новопільська сільська рада              
(назва державного органу)

Процедура регулювання суб’єктів малого підприємництва (розрахунок на одного типового суб’єкта господарювання малого підприємництва - за потреби окремо для суб’єктів малого та мікро-підприємництв)

Планові витрати часу на процедуру

Вартість часу співробітника органу державної влади відповідної категорії (заробітна плата)

Оцінка кількості процедур за рік, що припадають на одного суб’єкта

Оцінка кількості  суб’єктів, що підпадають під дію процедури регулювання

Витрати на адміністрування регулювання* (за рік), гривень

1. Облік суб’єкта господарювання, що перебуває у сфері регулювання

0,4

14,40

1

2

11,52

2. Поточний контроль за суб’єктом господарювання, що перебуває у сфері регулювання, у тому числі: камеральні, виїзні

0,5

14,40

1

2

14,40

3. Підготовка, затвердження та опрацювання одного окремого акта про порушення вимог регулювання

0,5

14,4

1

2

14,40

4. Реалізація одного окремого рішення щодо порушення вимог регулювання

0,5

14,4

1

2

14,40

5. Оскарження одного окремого рішення суб’єктами господарювання

0,5

14,4

1

2

14,40

6. Підготовка звітності за результатами регулювання

0,2

14,4

1

2

5,76

Разом за рік

Х

Х

Х

Х

74,88

Сумарно за п’ять років

Х

Х

Х

Х

374,40

   * Вартість витрат, пов’язаних з адмініструванням процесу регулювання державними органами, визначається шляхом множення фактичних витрат часу персоналу на заробітну плату спеціаліста відповідної кваліфікації та на кількість суб’єктів, що підпадають під дію процедури регулювання, та на кількість процедур за рік.

 

4. Розрахунок сумарних витрат суб’єктів малого підприємництва, що виникають на виконання вимог регулювання

Порядковий номер

Показник

Перший рік регулювання (стартовий)

За п’ять років

1

Оцінка “прямих” витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання регулювання

19479,06

97395,30

2

Оцінка вартості адміністративних процедур для суб’єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування

1724,75

8623,75

3

Сумарні витрати малого підприємництва на виконання запланованого  регулювання

21203,81

106019,05

4

Бюджетні витрати  на адміністрування регулювання суб’єктів малого підприємництва

74,88

374,40

5

Сумарні витрати на виконання запланованого регулювання

21278,69

106393,45

 

5. Розроблення корегуючих (пом’якшувальних) заходів для малого підприємництва щодо запропонованого регулювання

На основі оцінки сумарних витрат малого підприємництва на виконання запланованого регулювання (за перший рік регулювання та за п’ять років) з метою вирівнювання питомої вартості адміністративного навантаження між суб’єктами великого, середнього та малого підприємництва пропонуються такі компенсаторні механізми (наприклад, зміна періодичності надання звітів для малого чи мікропідприємництва, поріг за розміром суб’єкта чи його розміром річного обороту для виключення з-під регулювання, запровадження інших компенсаторів) (опис та викладення уточнених норм регулювання):

 Всі корегуючі (пом’якшувальні) заходи для малого підприємництва, щодо запропонованого регулювання, компенсаторні механізми  будуть змінюватися відповідно до змін в чинному законодавстві .

На основі запропонованих компенсаторів для суб’єктів малого підприємництва проводиться повторна оцінка витрат суб’єктів малого підприємництва для скорегованих процедур, починаючи з пункту 2 цього додатка.

 

Показник

Сумарні витрати малого підприємництва на виконання запланованого  регулювання за перший рік, гривень

Сумарні витрати малого підприємництва на виконання запланованого  регулювання 
за п’ять років, гривень

Заплановане регулювання

-

-

За умов застосування компенсаторних механізмів для малого підприємництва

-

-

Сумарно: зміна вартості регулювання малого підприємництва”.

-

-

 

   

   Сільський голова                                                         В.Мелетич

 


Версія для друку Написати листа
Про цей сайт | Запитання | Адміністратор