www.kriv-rn.dp.gov.ua
ГОЛОВНА СТОРІНКА МАПА САЙТУ ДОПОМОГА Вівторок, 12 листопада 2019 року
Що нового на сайті ?

Архів публікацій
Криворізський район >> Новини
Інформація про роботу Центру надання адміністративних послуг Криворізької райдержадміністрації за 9 місяців 2019року
Версія для друку Написати листа
Інформація про роботу Центру надання адміністративних послуг

Криворізької райдержадміністрації за 9 місяців 2019року


Одним із вагомих факторів, які визначають рівень забезпечення державою належних умов життя своїх громадян, є якість надання адміністративних послуг. З цією метою на виконання вимог Закону України «Про адміністративні послуги» відділом з питань надання адміністративних послуг райдержадміністрації забезпечується робота Центру з питань надання адміністративних послуг Криворізької райдержадміністрації (далі –ЦНАП).
Розпорядженням голови райдержадміністрації від 10.06.2019 року №Р-174/0/56-19 затверджено новий перелік адміністративних послуг, який надається через ЦНАП. Загалом, на сьогодні через ЦНАП надається 110 адміністративних послуг, по 7 видам.
Штатним розписом райдержадміністрації в ЦНАПі передбачено та працює 3 штатні одиниці, разом з начальником відділу.
Нині робота ЦНАПу райдержадміністрації спрямована на виконання завдань і вимог чинного законодавства, створення належних умов для забезпечення ефективного надання адміністративних послуг суб’єктам звернення, постійного поліпшення якості їх обслуговування, забезпечення відкритості та прозорості процедур надання адміністративних послуг.
За 9 місяців поточного року до ЦНАПу райдержадміністрації звернулося - 5011 осіб, яким видано 4754 адміністративні послуги та надано 4754 консультації.
За вищезазначений період адміністраторами ЦНАП винесено 7 постанов та складено 2 протоколи про накладання адміністративного стягнення у вигляді попередження щодо порушення п.8 ст.197 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
У 2019 році більш активно громадяни стали замовляти онлайн послуги через Публічну кадастрову карту, а саме: витяг з Державного земельного
Кадастру та витяг з нормативно грошової оцінки земельної ділянки. Заявники безпосередньо отримують результат надання послуг в обраному ЦНАП. З початку року було отримано та видано понад 900 таких готових результатів.
Адміністратори ЦНАПу постійно ведуть контроль за термінами виконання адмінпослуг та працюють одночасно в декількох Державних реєстрах, в т.ч. в «Віртуальному офісі» електронних адміністративних послуг Дніпропетровської області.
Найбільше до ЦНАП звертаються суб’єкти господарювання з земельних питань, державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та у сфері містобудування та архітектури.
Слід зазначити, що в 2019 році адміністратори ЦНАПу почали здійснювати прийом документів у сфері державної реєстрації громадських формувань та державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.


Кількість звернень до ЦНАП найбільш затребуваних послуг
мешканцями району


п\п
Назва суб’єкта надання адміністративної послуги
Кількість
1Відділ у Криворізькому районі ГУ Держгеокадастру у Дніпропетровській області
2413
2Державна реєстрація речових прав на нерухоме майно
2041
3Криворізький районний сектор ГУ ДМС України в Дніпропетровській області
139
4Сектор містобудування та архітектури райдержадміністрації
135
5Документів дозвільного характеру
16

Слід зазначити, що за рахунок надходження адміністративного збору за послуги по лінії Держгеокадастру, у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, бізнесу наповнюється загальний фонд районного бюджету.
На офіційному веб-сайті Криворізької райдержадміністрації створено і постійно оновлюється сторінка «Центр надання адміністративних послуг», на якій можна ознайомитись з інформацією щодо функціонування Центру та з питань отримання адміністративних послуг.
Проведений аналіз наданих Центром послуг за 9 місяців поточного року свідчить про збільшення попиту громадян та суб’єктів господарювання району за отриманням адміністративних послуг через ЦНАП.
Центр надання адміністративних послуг постійно удосконалює свою роботу, розширює спектр послуг, забезпечує комфортне перебування відвідувачів у Центрі та високу якість обслуговування.
Таким чином, надання адміністративних послуг спрямовано на забезпечення зручних та доступних умов для отримання громадянами і суб’єктами господарювання адміністративних послуг в одному місці за мінімальної кількості відвідувань і часових витрат, а також зменшення корупційних ризиків під час надання адміністративних послуг.


Начальник відділу з питань надання
адміністративних послуг
райдержадміністрації В.О.ОМЕЛЬЧЕНКО
Версія для друку Написати листа

Про цей сайт | Запитання | Адміністратор