Криворізський район
www.kriv-rn.dp.gov.ua


УВАГА! ВВЕДЕНІ ВИМУШЕНІ ТИМЧАСОВІ ЗАХОДИ ДЛЯ ВІДВІДУВАЧІВ

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 року № 211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу СОVID-19» з метою запобігання поширенню на території України коронавірусу на всій території України з 12 березня до 03 квітня 2020 року установлено карантин.
ВВЕДЕНІ ВИМУШЕНІ ТИМЧАСОВІ ЗАХОДИ ДЛЯ ВІДВІДУВАЧІВ:
з 17 березня 2020 року податкова припиняє проведення особистого прийому громадян;
звернення громадян у вигляді сканкопій чи фотокопій письмових звернень з підписом заявника із зазначенням дати та місця податкова приймає засобами електронної пошти dp.zvern436@tax.gov.ua;
запити на публічну інформацію податкова приймає засобами електронної пошти dn.publik436@tax.gov.ua або на офіційну скриньку dp.official@tax.gov.ua;
не допускаються до приміщення ДПІ особи з ознаками інфекційних захворювань;
обмежено кількість одночасного перебування людей в залах обслуговування до однієї людини та тільки у засобах особистого захисту;
рекомендовано обмежити скупчення в закритих приміщеннях;
біля місць надання консультацій відвідувачам забезпечено засоби індивідуальної гігієни (вологі серветки, звичайні серветки, антисептик для рук);
розміщено кулери (баки з питною водою) з одноразовим посудом (стаканчики) для можливості частішого вживання питної води;
проводиться он-лайн запис для відвідування ДПІ з метою вирішення термінових питань за допомогою електронних адрес поштових скриньок ДПІ, що додаються;
для забезпечення мінімального контакту та отримання телефонних консультацій номери телефонів, які розміщені на субсайті «Територіальні органи ДПС у Дніпропетровській області», можливо дізнатись за посиланням dp.tax.gov.ua.
ПРОСИМО З РОЗУМІННЯМ ПОСТАВИТИСЯ ДО СИТУАЦІЇ, ЩО СКЛАЛАСЯ.

ПЕРЕЛІК ЕЛЕКТРОННИХ АДРЕС ПОШТОВИХ СКРИНЬОК ДПІ З МЕТОЮ ЗДІЙСНЕННЯ ОН-ЛАЙН ЗАПИСУ ДЛЯ ВІДВІДУВАННЯ ПОДАТКОВИХ ІНСПЕКЦІЙ УПРАВЛІНЬ, ЯКІ УТВОРЕНІ НА ПРАВАХ ВІДОКРЕМЛЕНИХ ПІДРОЗДІЛІВ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДПС У ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ (ГУ ДПС)
Назва ЦОПЕлектронна адреса поштової скриньки ДПІ
Правобережне управління ГУ ДПС
ЦОП Центральної ДПІdp.dpi5080.official@tax.gov.ua
ЦОП Чечелівської ДПІdp.dpi5081.official@tax.gov.ua
ЦОП Новокодацької ДПІdp.dpi5082.official@tax.gov.ua
Соборне управління ГУ ДПС
ЦОП Шевченківської ДПІdp.dpi462.official@tax.gov.ua
ЦОП Соборної ДПІdp.dpi463.official@tax.gov.ua
Лівобережне управління ГУ ДПС
ЦОП Лівобережної ДПІdp.dpi464.official@tax.gov.ua
ЦОП Амур-Нижньодніпровської ДПІdp.dpi461.official@tax.gov.ua
Дніпровсько-Новомосковське управління ГУ ДПС
ЦОП Дніпровської ДПІdp.dpi417.official@tax.gov.ua
ЦОП Новомосковської ДПІdp.dpi408.official@tax.gov.ua
ЦОП Магдалинівської ДПІdp.dpi420.official@tax.gov.ua
ЦОП Солонянської ДПІdp.dpi430.official@tax.gov.ua
Західно-Донбаське управління ГУ ДПС
ЦОП Павлоградської ДПІdp.dpi410.official@tax.gov.ua
ЦОП Тернівської ДПІdp.dpi413.official@tax.gov.ua
ЦОП Юр’ївської ДПІdp.dpi435.official@tax.gov.ua
ЦОП Першотравенської ДПІdp.dpi411.official@tax.gov.ua
ЦОП Васильківської ДПІdp.dpi415.official@tax.gov.ua
ЦОП Межівської ДПІdp.dpi421.official@tax.gov.ua
ЦОП Петропавлівської ДПІdp.dpi425.official@tax.gov.ua
ЦОП Покровської ДПІdp.dpi427.official@tax.gov.ua
Кам'янське управління ГУ ДПС
ЦОП Кам’янської ДПІdp.dpi5500.official@tax.gov.ua
ЦОП Вільногірської ДПІdp.dpi5581.official@tax.gov.ua
ЦОП Жовтоводської ДПІdp.dpi5582.official@tax.gov.ua
ЦОП Верхньодніпровської ДПІdp.dpi5583.official@tax.gov.ua
ЦОП Криничанської ДПІdp.dpi5584.official@tax.gov.ua
ЦОП Петриківської ДПІdp.dpi5585.official@tax.gov.ua
ЦОП П’ятихатської ДПІdp.dpi5586.official@tax.gov.ua
ЦОП Царичанської ДПІdp.dpi5587.official@tax.gov.ua
Криворізьке південне управління ГУ ДПС
ЦОП Криворізької південної ДПІdp.dpi482.official@tax.gov.ua
ЦОП Широківської ДПІdp.dpi434.official@tax.gov.ua
ЦОП Апостолівської ДПІdp.dpi414.official@tax.gov.ua
Криворізьке північне управління ГУ ДПС
ЦОП Криворізької північної ДПІdp.dpi483.official@tax.gov.ua
ЦОП Криворізької ДПІdp.dpi418.official@tax.gov.ua
ЦОП Софіївської ДПІdp.dpi431.official@tax.gov.ua
Нікопольське управління ГУ ДПС
ЦОП Нікопольської ДПІdp.dpi407.official@tax.gov.ua
ЦОП Марганецької ДПІdp.dpi406.official@tax.gov.ua
ЦОП ДПІ у м. Покровіdp.dpi409.official@tax.gov.ua
ЦОП Томаківської ДПІdp.dpi432.official@tax.gov.ua

До уваги платників!
У зв’язку зі спалахом та розповсюдженням коронавірусу COVID-19, а також попередженням інфікування і поширення вірусних інфекцій Головне управління ДПС у Дніпропетровській області звертається з проханням до платників податків зменшити кількість відвідувань податкових органів та активніше користуватись електронними сервісами, зокрема Електронним кабінетом – найпопулярнішим зручним сервісом ДПС.
Так, за допомогою меню «Листування з ДПС» приватної частини Електронного кабінету платники податків мають можливість надіслати лист (запит, звернення тощо) до відповідного органу ДПС у форматі pdf (обмеження 2 МБ).
Вхід до Електронного кабінету здійснюється за посиланням http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС.
Нагадуємо, що робота у приватній частині Електронного кабінету здійснюється з використанням кваліфікованого електронного підпису, отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.
У разі виникнення питань щодо користування Електронним кабінетом платникам слід звернутись до служби підтримки за телефоном 0800501007 (напрямок 0) або за посиланням http://cabinet.tax.gov.ua/help/.

ДПС тимчасово припиняє проведення особистого прийому громадян
У зв’язку з оголошенням в Україні карантину, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 року № 211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19» та з метою запобігання поширення вірусу COVID-19, ДПС тимчасово припиняє проведення особистого прийому громадян.
При цьому зазначаємо, що ДПС приймає звернення громадян засобами електронної пошти zvernennya_dps@tax.gov.ua у вигляді сканкопій чи фотокопій письмових звернень з підписом заявника із зазначенням дати та місця проживання (реєстрації).
Просимо з розумінням поставитися до ситуації, що склалася.
Інформацію розміщено на офіційному вебпорталі ДПС України за посиланням
https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/412046.html

Сергій Верланов: Головний пріоритет – убезпечити працівників служби та платників податків під час пандемії коронавірусу
Основні завдання з реалізації заходів ДПС із запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19 окреслив Голова ДПС Сергій Верланов сьогодні під час апаратної наради керівництва ДПС та її територіальних органів.
«Всі керівники підрозділів ДПС та співробітники повинні усвідомити складність ситуації. Кожен на своєму місці має вжити всіх заходів для того, щоб зберегти своє здоров’я, здоров’я своїх близьких та платників податків. Впевнений, що ми з вами покажемо приклад ефективної командної роботи у протидії розповсюдженню небезпечного вірусу», – зазначив Сергій Верланов.
Нині вже розроблений та надісланий до територіальних підрозділів ДПС план першочергових заходів із запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19. Зокрема, передбачена взаємодія територіальних органів ДПС з обласними державними адміністраціями та регіональними підрозділами Міністерства охорони здоров’я України (тимчасовими обласними протиепідемічними комісіями при облдержадміністраціях) щодо проведення профілактичних і протиепідемічних заходів.
Детальніше з інформацією щодо заходів ДПС із запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19 можливо ознайомитись на офіційному вебпорталі ДПС України за посиланням
https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/411795.html

Акцизний податок: результати лютого
Надходження акцизного податку з вироблених в Україні підакцизних товарів до загального фонду державного бюджету у лютому 2020 року становили 4,4 млрд гривень. Темп росту надходжень до минулого року склав 134,1 % (+1,1 млрд гривень).
Завдяки вжитим спільним заходам щодо детінізації ринку підакцизних товарів індикативні показники виконано у повному обсязі із спирту (142,2 %), лікеро-горілчаної продукції (113,3 %), пива (127,0 %), тютюнових виробів (100 %). Причому у лютому індикативний показник Мінфіну з податку з тютюнових виробів визначений з ростом до лютого минулого року у 1,7 раза більше.
У розрізі підакцизних товарів найбільший приріст щодо лютого 2019 року відбувся з тютюнових виробів (+71,3 %, або +1,4 млрд грн), лікеро-горілчаної продукції (+24,4 %, або +0,1 млрд грн), спирту (+61,5 %, або +0,004 млрд грн), пива (+11,0 %, або 0,03 млрд гривень).
«Вперше з моменту визначення Мінфіном індикативів у розрізі підакцизної продукції виконано план за всіма видами, крім електроенергії. Це стало можливим завдяки системним заходам з детінізації, розпочатим Урядом восени. Ми докладемо всіх зусиль, щоб в наступних місяцях цей тренд зберігся», – наголосив Голова ДПС Сергій Верланов.
Інформацію розміщено на офіційному вебпорталі ДПС України за посиланням
https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/410624.html

Ліцензування обігу пального: результати лютого
ДПС України на офіційному вебпорталі за посиланням https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/410716.html повідомила, що протягом січня – лютого 2020 року Державною податковою службою проведено 472 перевірки мереж АЗС з виявлення порушень податкового законодавства та встановлення місць нелегальних заправок. По 58 об’єктах встановлено низку порушень та вже застосовано штрафних санкцій на суму 6,9 млн грн (0,5 млн грн у процесі застосування). Ще по 40 об’єктах зафіксовано демонтаж обладнання.
За перші два місяці цього року ДПС видано 10 131 ліцензію на провадження господарської діяльності в сфері обігу пального, в т. ч. 135 на оптову торгівлю, 681 на роздрібну торгівлю та 9 317 на зберігання. Якщо в січні було видано 1 700 ліцензій, то у лютому вже 8 431, тобто за цей період кількість виданих ліцензій зросла майже в 5 разів. При цьому припиняється діяльність суб’єктів господарювання, які порушують правила ведення діяльності в сфері обігу пального, – в лютому анульовано 351 ліцензію таких підприємств.
Така динаміка свідчить про ефективність боротьби з тіньовими ринками, яку ведуть податкова та правоохоронні органи під керівництвом Уряду та Прем’єр-міністра.
Державна податкова служба України вдячна платникам податків за почутий меседж щодо спільної взаємодії державного органу з платником в напрямі легалізації і прозорості ведення бізнесу на ринку обігу пального.

ДПС удосконалює електронний сервіс «Пошук акцизної марки»
Державна податкова служба продовжує вдосконалювати електронний сервіс «Пошук акцизної марки», який стартував у лютому 2020 року та доступний за посиланням https://cabinet.tax.gov.ua/registers/mark.
За результатами пошуку у користувачів з’явилась можливість повідомити відповідний територіальний підрозділ ДПС щодо відсутності інформації про марку акцизного податку.
Відправити повідомлення можливо без реєстрації на вебпорталі ДПС з відкритої частини електронного кабінету платника або авторизувавшись у кабінеті платника за допомогою ЕЦП.
Всі отримані повідомлення будуть розглянуті з дотриманням вимог чинного законодавства та нормативних документів.
Інформація розміщена на офіційному вебпорталі ДПС України за посиланням
https://tax.gov.ua/media-tsentr/novini/410710.html

Платники Дніпропетровщини за січень – лютий перерахували до бюджетів усіх рівнів та єдиного внеску понад 10,3 мільярдів гривень
За січень – лютий 2020 року Головним управлінням ДПС у Дніпропетровській області забезпечено до бюджетів усіх рівнів (без урахування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування) 7 млрд 669,6 млн грн, що на 428,3 млн грн перевищує показник відповідного періоду минулого року.
Так, до державного бюджету впродовж січня – лютого 2020 року надійшло 3 млрд 470,3 млн грн, що на 56,2 млн грн.
більше надходжень аналогічного періоду минулого року.
До місцевих бюджетів за відповідний період забезпечено 4 млрд 199,3 млн гривень. Це на 372,1 млн грн більше фактичних надходжень січня – лютого 2019 року.
За підсумками перших двох місяців поточного року єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування зібрано 2 млрд 652,5 млн грн, що перевищує минулорічні показники на 257,5 млн гривень.

Процедури реєстрації/перереєстрації програмного РРО/РРО/КОРО: нові документи в «Єдиному вікні подання електронної звітності»
Головне управління ДПС у Дніпропетровській області інформує, що 03.03.2020 вийшло доповнення до спеціалізованого клієнтського програмного забезпечення для формування та подання звітності до «Єдиного вікна подання електронної звітності» до версії 1.28.7.0. Даний комплект програмного забезпечення включає в себе зміни та доповнення з 28.12.2019 по 03.03.2020 включно та встановлюється тільки на релізи Системи версії 1.28, при цьому всі персональні довідники та налаштування користувача залишаються незмінними.
Перелік змін та доповнень:
Нові версії документів:
З метою забезпечення вимог в частині запровадження електронного документообігу при виконанні процедури реєстрації/перереєстрації програмного РРО/РРО/КОРО між суб’єктами господарювання – власниками програмного РРО/РРО, центрами сервісного обслуговування та контролюючими органами додано нові форми:
F/J 1316601 – Заява про реєстрацію програмного реєстратора розрахункових операцій – форма № 1-ПРРО;
F/J 1316701 – Повідомлення про виявлення несправностей програмного реєстратора розрахункових операцій – форма № 2-ПРРО;
F/J 1316801 – Повідомлення про відкриття зміни програмним реєстратором розрахункових операцій – форма № 3-ПРРО;
F/J 1316901 – Повідомлення про проведення розрахункових операцій у період відсутності зв’язку між програмним реєстратором розрахункових операцій та фіскальним сервером – форма № 4-ПРРО.
Для інформування платників податків про результати розгляду документів згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 року № 1165 «Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних» додано форму:
F/J 1402201 – Повідомлення.
У відповідності до форм, які опубліковано на сайті Державної служби статистики України (далі – Держстат), додано нові версії документів:
S1001013 – Звіт підприємства з іноземними інвестиціями № 10-зез (квартальна) (наказ Держстату від 13.06.2019 № 206);
S1616008 – Звіт про перевезення автомобільним транспортом вантажів за видами вантажів та пасажирів за видами сполучення № 31-авто (квартальна) (наказ Держстату від 14.06.2019 № 214);
S1803108 – Звіт про перевезення вантажів і пасажирів водним транспортом № 31-вод (квартальна) (наказ Держстату від 14.06.2019 № 212);
S2601003 – Звіт про обсяги реалізованих послуг № 1-послуги (квартальна) (наказ Держстату від 13.06.2019 № 208).
Інформацію розміщено на офіційному вебпорталі ДПС України за посиланням
https://tax.gov.ua/elektronna-zvitnist/spetsializovane-klientske-program/

До уваги платників ПДВ!
Нагадуємо, що Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 року № 1165 «Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних» (далі – Порядок № 1165).
Відповідно до п. 12 Порядку № 1165 платник ПДВ має право подати до ДПС таблицю даних платника податку на додану вартість (далі – Таблиця) за встановленою формою (додаток 5).
У Таблиці зазначаються:
види економічної діяльності відповідно до КВЕД;
коди товарів згідно з УКТЗЕД, що постачаються та/або придбаваються (отримуються) платником ПДВ, ввозяться на митну територію України;
коди послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг (далі – ДКПП), що постачаються та/або придбаваються (отримуються) платником ПДВ, ввозяться на митну територію України (п. 13 Порядку № 1165).
Таблиця подається з поясненням, в якому зазначається вид діяльності, з посиланням на податкову та іншу звітність платника ПДВ (п. 14 Порядку № 1165).
Згідно з підпунктами 15 та 16 Порядку № 1165 Таблиця з поясненнями розглядається комісією регіонального рівня, яка приймає рішення про врахування або неврахування Таблиці.
Відповідно до п. 4 Порядку № 1165 у разі коли за результатами перевірки податкової накладної/розрахунку коригування (далі – ПН/РК) визначено, що ПН/РК відповідають одній з ознак безумовної реєстрації, визначених у пункті 3 Порядку № 1165, зокрема, якщо у ПН/РК відображена операція з товаром за кодом згідно з УКТЗЕД та/або послугою за кодом згідно з ДКПП, які зазначені у Таблиці, врахованій контролюючим органом, реєстрація таких ПН/РК не зупиняється в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН).
Отже, Таблиця – це інформація про специфіку діяльності платника ПДВ, подання якої є правом платника незалежно від факту зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН.
Подавати Таблицю з кожною квитанцією про зупинення реєстрації в ЄРПН ПН/РК, платнику податків не потрібно.

Продаж алкогольних напоїв на розлив: коли є відповідальність?
Повідомляємо, що продаж алкогольних напоїв на розлив для споживання на місці дозволяється тільки суб’єктам господарювання (у тому числі іноземним суб’єктам господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) громадського харчування та спеціалізованим відділам, що мають статус суб’єктів господарювання громадського харчування, суб’єктів господарювання з універсальним асортиментом товарів.
Норми встановлені ст. 153 Закону України від 19 грудня 1995 року № 481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального» зі змінами та доповненнями (далі – Закон № 481).
Згідно з ст. 17 Закону № 481 до суб’єктів господарювання (у тому числі іноземних суб’єктів господарювання, які діють через свої зареєстровані постійні представництва) застосовуються фінансові санкції у вигляді штрафів у разі порушення вимог ст. 153 Закону № 481 – 6 800 гривень.

До уваги платників: на вебпорталі ДПС розміщено відповіді на топ-5 питань, які надійшли до Контакт-центру ДПС у лютому 2020 року
ДПС України на офіційному вебпорталі за посиланням https://tax.gov.ua/nove-pro-podatki--novini-/410774.html розміщено відповіді на топ-5 питань, які надійшли до Контакт-центру ДПС у лютому 2020 року, а саме:
Запитання № 1:
До якого органу ДПС може звернутись платник податків, якщо він вважає, що в меню «Стан розрахунків з бюджетом» приватної частини Електронного кабінету відображена недостовірна інформація за податками, зборами та єдиним внеском на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (задвоєння оплати/нарахування, переплата/недоплата)?
Запитання № 2:
За яких умов фізичні особи – підприємці можуть бути платниками єдиного податку першої – третьої групи?
Запитання № 3:
За яким ідентифікатором форми в електронному вигляді платники податку на прибуток подають Податкову декларацію з податку на прибуток підприємств за звітний (податковий) 2019 рік (у тому числі уточнюючу)?
Запитання № 4:
Де можна ознайомитись з інформацією щодо режиму роботи, розміщення пунктів обслуговування (відокремлених пунктів реєстрації) користувачів Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг ІДД ДПС та переліком документів, необхідних для отримання електронних довірчих послуг?
Запитання № 5:
Як та в які строки контролюючі органи надають індивідуальні податкові консультації?
Нагадуємо! Оперативно отримати інформаційно-довідкові послуги можна:
- скориставшись Загальнодоступним інформаційно-довідковим ресурсом zir.tax.gov.ua (мобільний додаток «ЗІР ДПС» можна безкоштовно завантажити на власні мобільні пристрої, скориставшись інтернет-магазинами: AppStore та GooglePlay);
- звернувшись до Контакт-центру ДПС за тел. 0-800-501-007 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів) з 8.00 до 20.00 (крім суботи та неділі) або електронною поштою idd@tax.gov.ua (без використання кваліфікованого електронного підпису).

У лютому роботодавці офіційно зареєстрували майже 400 тис. найманих працівників
Протягом лютого 2020 року роботодавцями подано 223,2 тис. повідомлень про прийняття на роботу 399,7 тис. найманих осіб. Це на 10,6 % більше, ніж у лютому попереднього року (361,4 тис. найманих осіб) та на 2,5 % більше, ніж у січні цього року (390,0 тис. найманих осіб).
Крім того, значно зросла і кількість громадян, які офіційно зареєструвалися суб’єктами господарювання. Так, у лютому 2020 року їх кількість склала 31,6 тис. осіб, що на 51,9 % більше порівняно з лютим 2019 року (20,8 тис.) та на 51,2 % порівняно з січнем цього року (20,9 тисячі).
Така динаміка пояснюється якісною роз’яснювальною кампанією щодо легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення. Зокрема, співробітники ДПС проводять активну роз’яснювальну роботу серед роботодавців та їх працівників щодо неприпустимості використання найманої праці без оформлення трудових відносин, виплати заробітної плати без оподаткування та сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.
За результатами таких зустрічей у січні – лютому 2020 року роботодавцями подано 426,5 тис. повідомлень про прийняття на роботу 789,8 тис. найманих осіб. За відповідний період минулого року подано 396,4 тис. повідомлень про прийняття на роботу 740,6 тис. найманих осіб.
Найбільшу кількість повідомлень про прийняття на роботу подано роботодавцями у сфері:
роздрібної торгівлі в неспеціалізованих магазинах переважно продуктами харчування, напоями та тютюновими виробами – 49,3 тис. працівників;
діяльності ресторанів, надання послуг мобільного харчування – 32,5 тис. працівників;
будівництва житлових і нежитлових будівель – 18,2 тис. працівників.
Також у січні – лютому 2020 року як суб’єкти господарювання зареєструвалися 52,5 тис. осіб, або на 34,3 % більше порівняно з відповідним періодом минулого року (39,1 тис. осіб).
«Завдяки спільним зусиллям з Держпрацею, Пенсійним фондом та іншими перевіряючими органами в січні у нас почала збільшуватися кількість повідомлень про укладення трудових договорів. Ми бачимо, що у лютому цей тренд продовжувався. На цьому не зупиняємося. Робота з легалізації зайнятості населення та детінізації заробітної плати триватиме. Це дозволить бюджетам різних рівнів отримувати додаткові надходження, а працівникам – соціальні гарантії», – наголосив Голова ДПС Сергій Верланов.
Інформацію розміщено на офіційному вебпорталі ДПС України за посиланням
https://www.tax.gov.ua/media-tsentr/novini/410838.html

Повідомлення контролюючим органам про прийняття керівників на роботу скасовується
Постановою Кабінету Міністрів України від 12 лютого 2020 року № 188 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. № 413» (далі – Постанова № 188) внесено зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 року № 413 «Про порядок повідомлення Державній фіскальній службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу» (далі – Постанова № 13).
Постановою № 188 уточнюється, що повідомлення про прийняття працівника на роботу подається власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом (особою) чи фізичною особою (крім повідомлення про прийняття на роботу члена виконавчого органу господарського товариства, керівника підприємства, установи, організації) до територіальних органів ДПС за місцем обліку їх як платника єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за формою згідно з додатком до початку роботи працівника за укладеним трудовим договором одним із таких способів:
засобами електронного зв’язку з використанням кваліфікованого електронного підпису відповідальних осіб відповідно до вимог законодавства у сфері електронного документообігу та електронних довірчих послуг;
на паперових носіях разом з копією в електронній формі;
на паперових носіях, якщо трудові договори укладено не більше ніж із п'ятьма особами.
Повідомленням про прийняття на роботу члена виконавчого органу господарського товариства, керівника підприємства, установи, організації тепер будуть відомості, отримані органами ДПС з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.
Також, у зв’язку з реорганізацією податкової, у заголовку Постанови № 413 і по тексту «Державна фіскальна служба» замінено на «Державна податкова служба».
Постанову № 188 розміщено на єдиному вебпорталі органів виконавчої влади України «Урядовий портал» за посиланням
https://www.kmu.gov.ua/npas/pro-vnesennya-zmin-do-postanm120220ovi-kabinetu-ministriv-ukrayini-vid-17-chervnya-2015-r-413

Податок на прибуток підприємств: визначення платників з числа нерезидентів
Відповідно до п. 133.2 ст. 133 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) платниками податку на прибуток підприємств – нерезидентами є:
- юридичні особи, які утворені в будь-якій організаційно-правовій формі та отримують доходи з джерелом походження з України, за винятком установ та організацій, що мають дипломатичні привілеї або імунітет згідно з міжнародними договорами України (п.п. 133.2.1 п. 133.2 ст. 133 ПКУ);
- постійні представництва нерезидентів, які отримують доходи із джерелом походження з України або виконують агентські (представницькі) та інші функції стосовно таких нерезидентів чи їх засновників (п.п. 133.2.2 п. 133.2 ст. 133 ПКУ).
Пунктом 133.3 ст. 133 ПКУ визначено, що постійне представництво до початку своєї господарської діяльності стає на облік в контролюючому органі за своїм місцезнаходженням у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику. Постійне представництво, яке розпочало свою господарську діяльність до реєстрації в контролюючому органі, вважається таким, що ухиляється від оподаткування, а одержані ним прибутки вважаються прихованими від оподаткування.
Нерезиденти, що діють відповідно до положень Рамкової угоди між Україною та Європейським банком реконструкції та розвитку стосовно діяльності Чорнобильського фонду «Укриття» в Україні та Угоди про грант (Проект ядерної безпеки Чорнобильської АЕС) між Європейським банком реконструкції та розвитку як Розпорядником коштів, наданих згідно з Грантом з Рахунка ядерної безпеки, Урядом України та Чорнобильською атомною електростанцією, можуть провадити свою господарську діяльність без реєстрації у контролюючому органі.

Оподаткування ПДФО подарункових сертифікатів, подарованих юрособою фізособі
Криворізьке північне управління нагадує, що до складу загального місячного оподатковуваного доходу платника податку на доходи фізичних осіб (далі – ПДФО) включається дохід, отриманий як додаткове благо, у вигляді вартості безоплатно отриманих товарів (робіт, послуг), визначеної за правилами звичайної ціни, а також суми знижки звичайної ціни (вартості) товарів (робіт, послуг), індивідуально призначеної для такого платника податку, крім сум, зазначених у п.п. 165.1.53 п. 165.1 ст. 165 Податкового кодексу України (далі – ПКУ).
Норми визначені абзацом першим п.п. «е» п.п. 164.2.17 п. 164.2 ст. 164 ПКУ.
Додаткові блага – це кошти, матеріальні чи нематеріальні цінності, послуги, інші види доходу, що виплачуються (надаються) платнику ПДФО податковим агентом, якщо такий дохід не є заробітною платою та не пов’язаний з виконанням обов’язків трудового найму або не є винагородою за цивільно-правовими договорами (угодами), укладеними з таким платником ПДФО (крім випадків, прямо передбачених нормами розділу IV ПКУ) (п.п. 14.1.47 п. 14.1 ст. 14 ПКУ).
Якщо додаткові блага надаються у негрошовій формі, сума ПДФО об’єкта оподаткування обчислюється за правилами, визначеними п. 164.5 ст. 164 ПКУ (абзац другий п.п. «е» п.п. 164.2.17 п. 164.2 ст. 164 ПКУ).
Згідно з п. 164.5 ст. 164 ПКУ під час нарахування (надання) доходів у будь-якій негрошовій формі базою оподаткування є вартість такого доходу, розрахована за звичайними цінами, правила визначення яких встановлені згідно з ПКУ, помножена на коефіцієнт, який обчислюється за такою формулою:
К = 100 : (100 – Сп),
де К – коефіцієнт;
Сп – ставка ПДФО, встановлена для таких доходів на момент їх нарахування.
Водночас не включається до складу загального місячного оподатковуваного доходу платника ПДФО вартість дарунків (а також призів переможцям та призерам спортивних змагань) – у частині, що не перевищує 25 % однієї мінімальної заробітної плати (у розрахунку на місяць), встановленої на 1 січня звітного податкового року, за винятком грошових виплат у будь-якій сумі (п.п. 165.1.39 п. 165.1 ст. 165 ПКУ).
Згідно з п. 167.1 ст. 167 ПКУ ставка ПДФО становить 18 % бази оподаткування щодо доходів, нарахованих (виплачених, наданих) (крім випадків, визначених у підпунктах 167.2 – 167.5 ст. 167 ПКУ), у тому числі, але не виключно у формі: заробітної плати, інших заохочувальних та компенсаційних виплат або інших виплат і винагород, які нараховуються (виплачуються, надаються) платнику у зв’язку з трудовими відносинами та за цивільно-правовими договорами.
Отже, якщо юридична особа надає подарункові сертифікати фізичним особам, то вартість таких сертифікатів включається до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника ПДФО як додаткове благо та оподатковується за ставкою 18 % у джерела виплати з урахуванням вимог п.п. 165.1.39 п. 165.1 ст. 165 ПКУ.

За відсутність з вини платника реєстрації акцизних складів у СЕАРП та СЕ передбачена відповідальність
Нормами п. 128№.2 ст. 128Податкового кодексу України (далі – ПКУ) встановлено, що відсутність з вини платника акцизного податку реєстрації акцизних складів у системі електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового (СЕАРП та СЕ) платником акцизного податку – розпорядником акцизного складу – тягне за собою накладення штрафу в розмірі 1 000 000 гривень.
Ті самі дії, вчинені платником податків, до якого протягом року було застосовано штраф за таке саме порушення, – тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 2 000 000 гривень.
При цьому, п. 25 підрозділу 5 розділу ХХ ПКУ, зокрема, передбачено, що норми п. 128№.2 ст. 128ПКУ застосовуються з 01 жовтня 2019 року.

До уваги платників податку на прибуток підприємств!
Міністерство фінансів України від 14.01.2011 № 11 «Про бюджетну класифікацію» зі змінами та доповненнями визначено класифікацію доходів бюджету, згідно з якою встановлено коди та найменування податків та зборів.
Зокрема для сплати податку на прибуток підприємств визначено код бюджетної класифікації 11020000.
Класифікація організаційно-правових форм господарювання ДК 002:2004, затверджена наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 28.05.2004 № 97 зі змінами і доповненнями (далі – ДК 002:2004), розроблена згідно з вимогами норм Господарського кодексу України від 16 січня 2003 року № 436-IV зі змінами і доповненнями та Цивільного кодексу України від 16 січня 2003 року № 435-IV зі змінами і доповненнями.
З урахуванням ДК 002:2004:
за кодом 11020100 «Податок на прибуток підприємств і організацій, що перебувають у державній власності» сплачується податок на прибуток суб’єктами господарювання з організаційно-правовими формами – державне підприємство (код 140), казенне підприємство (код 145), державна акціонерна компанія (товариство) (код 235), орган державної влади (код 410), судова система (код 415), орган місцевого самоврядування (код 420), державна організація (установа, заклад) (код 425);
за кодом 11020300 «Податок на прибуток підприємств, створених за участю іноземних інвесторів» сплачується податок на прибуток суб’єктами господарювання з організаційно-правовими формами іноземне підприємство (код 170) та представництво (код 620);
за кодом 11020500 «Податок на прибуток іноземних юридичних осіб» сплачується податок на доходи нерезидентів суб’єктами господарювання незалежно від їх організаційно-правових форм;
за кодом 11020900 «Податок на прибуток організацій і підприємств споживчої кооперації, кооперативів та громадських об’єднань» сплачується податок на прибуток суб’єктами господарювання з організаційно-правовими формами – виробничий кооператив (код 310), обслуговуючий кооператив (код 320), споживчий кооператив (код 330), сільськогосподарський виробничий кооператив (код 340), сільськогосподарський обслуговуючий кооператив (код 350), політична партія (код 810), громадська організація (код 815), громадська спілка (код 820), релігійна організація (код 825), профспілка (код 830), об’єднання профспілок (код 835), творча спілка (інша професійна організація) (код 840), благодійна організація (код 845), організація роботодавців (код 850), об’єднання співвласників багатоквартирного будинку (код 855), орган самоорганізації населення (код 860);
за кодом 11021000 «Податок на прибуток приватних підприємств» сплачується податок на прибуток суб’єктами господарювання з організаційно-правовими формами – фермерське господарство (код 110), приватне підприємство (код 120), колективне підприємство (код 130), дочірнє підприємство (код 160), підприємство об’єднання громадян (релігійної організації, профспілки) (код 180), орендне підприємство (код 190), індивідуальне підприємство (код 191), сімейне підприємство (код 192), спільне підприємство (код 193), акціонерне товариство (код 230), відкрите акціонерне товариство (код 231), закрите акціонерне товариство (код 232), товариство з обмеженою відповідальністю (код 240), товариство з додатковою відповідальністю (код 250), повне товариство (код 260), командитне товариство (код 270), адвокатське об’єднання (код 280), адвокатське бюро (код 281), приватна організація (установа, заклад) (код 435), організація (установа, заклад) об’єднання громадян (релігійної організації, профспілки, споживчої кооперації тощо) (код 440), організація орендарів (код 490), організація покупців (код 495), асоціація (код 510), корпорація (код 520), консорціум (код 530), концерн (код 540), холдингова компанія (код 550), інші об’єднання юридичних осіб (код 590);
за кодом 11021100 «Інші платники податку на прибуток» сплачується податок на прибуток суб’єктами господарювання з організаційно-правовими формами – органи адвокатського самоврядування (код 710), органи суддівського самоврядування (код 711), вища кваліфікаційна комісія суддів України (код 712), товарна біржа (код 915), фондова біржа (код 920), кредитна спілка (код 925), споживче товариство (код 930), спілка споживчих товариств (код 935), недержавний пенсійний фонд (код 940), інші організаційно-правові форми (код 995).

Новації у застосуванні РРО: режим офлайн може тривати не більше 36 годин!
Криворізьке північне управління нагадує, що з 19.04.2020 наберуть чинності норми ст. 5 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» (далі – Закон про РРО) з урахуванням змін, внесених Законом України від 20 вересня 2019 року № 128-ХІ «Про внесення змін до Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» та інших законів України щодо детінізації розрахунків у сфері торгівлі та послуг».
Відповідно до ст. 5 Закону про РРО на період відсутності зв’язку між програмним реєстратором розрахункових операцій (далі – РРО) та фіскальним сервером контролюючого органу проведення розрахункових операцій здійснюється в режимі офлайн, що може тривати не більше 36 годин, із створенням електронних розрахункових документів, яким присвоюються фіскальні номери із діапазону фіскальних номерів, сформованих фіскальним сервером контролюючого органу.
Суб’єкт господарювання може використовувати фіскальні номери із діапазону фіскальних номерів, сформованих фіскальним сервером контролюючого органу, не більше 168 годин протягом календарного місяця.
Порядок визначення діапазону, видачі, резервування, використання фіскальних номерів, що присвоюються електронним розрахунковим документам під час роботи програмного РРО в режимі офлайн, встановлюється центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.
Контролюючий орган на запит покупця через Електронний кабінет, що функціонує відповідно до ст. 42Податкового кодексу України, щодо перевірки справжності та достовірності розрахункового документа надає інформацію про суб’єкта господарювання, господарську одиницю та зарезервований фіскальний номер розрахункового документа.
Використання програмного РРО у період відсутності зв’язку між програмним РРО та фіскальним сервером контролюючого органу без отриманого в контролюючому органі діапазону фіскальних номерів, сформованих фіскальним сервером контролюючого органу, забороняється.
Протягом години після встановлення зв’язку із фіскальним сервером контролюючого органу здійснюється передача копій створених програмним РРО розрахункових документів з присвоєними їм у режимі офлайн фіскальними номерами до фіскального сервера контролюючого органу. Такі розрахункові документи мають бути передані до моменту передачі електронного фіскального звіту, електронного фіскального звітного чека за день, коли були сформовані такі розрахункові документи.
Такі розрахункові документи мають зберігатися програмним РРО до моменту отримання від контролюючого органу підтвердження про доставку розрахункових документів.
У разі виходу з ладу РРО та/або програмного РРО, що застосовується для реєстрації операцій з торгівлі валютними цінностями в готівковій формі, відсутності зв’язку між програмним РРО та фіскальним сервером контролюючого органу облік операцій з торгівлі валютними цінностями в готівковій формі та формування розрахункових документів здійснюються у порядку, встановленому Національним банком України.

Продаж нерухомого майна фізичною особою: оподаткування
Підпунктом 14.14.54 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) передбачено, що дохід з джерелом їх походженням з України – це будь-який дохід, отриманий резидентами або нерезидентами, у тому числі від будь-яких видів їх діяльності на території України (включаючи виплату (нарахування) винагороди іноземними роботодавцями), її континентальному шельфі, у виключно (морській) економічній зоні.
Зокрема, п.п. «в» п. 14.1 ст. 14 ПКУ визначено, що до зазначених доходів належать доходи від продажу нерухомого майна.
Об’єктом оподаткування резидента є доходи з джерела їх походження в Україні, які остаточно оподатковуються під час їх нарахування (виплати, надання) (п.п. 163.1.2 п. 163.1 ст. 163 ПКУ).
Слід зазначити, що відповідно до п. 172.1 ст. 172 ПКУ дохід, отриманий платником податку на доходи фізичних осіб (далі – ПДФО) від продажу (обміну) не частіше одного разу протягом звітного податкового року житлового будинку, квартири або їх частини, кімнати, садового (дачного) будинку (включаючи земельну ділянку, на якій розташовані такі об’єкти, а також господарсько-побутові споруди та будівлі, розташовані на такій земельній ділянці), а також земельної ділянки, що не перевищує норми безоплатної передачі, визначеної статтею 121 Земельного кодексу України залежно від її призначення, та за умови перебування такого майна у власності платника ПДФО понад три роки, не оподатковується.
Пунктом 172.2 ст. 172 ПКУ встановлено, що дохід, отриманий платником ПДФО від продажу протягом звітного податкового року більш як одного з об’єктів нерухомості, зазначених у п. 172.1 ст.172 ПКУ, або від продажу об’єкта нерухомості, не зазначеного в п. 172.1 ст. 172 ПКУ, підлягає оподаткуванню за ставкою, визначеною п. 167.2 ст. 167 ПКУ, тобто 5 %. Крім того, такий платник до 01 травня, року, що настає за звітним, подає податкову декларацію про майновий стан і доходи.
При цьому, згідно з п. 172.7 ст. 172 ПКУ, якщо стороною договору купівлі-продажу, міни об’єкта нерухомого майна є юридична особа чи фізична особа – підприємець, така особа є податковим агентом платника ПДФО щодо нарахування, утримання та сплати (перерахування) до бюджету податку з доходів, отриманих платником ПДФО від такого продажу (обміну).

Інформаційний лист № 6. Земельний податок. Які нюанси треба знати?
Державна податкова служба продовжує серію публікацій інформаційних листів. У шостому випуску читайте про звільнення від обов’язку сплачувати земельний податок фізичної особи – підприємця, який є платником єдиного податку четвертої групи і використовує земельні ділянки для ведення сільськогосподарського товаровиробництва.
Крім того, пропонуємо дізнатися, коли виникає обов’язок зі сплати податку на земельну ділянку, хто є платниками земельного податку, як сплачується плата за землю у разі припинення права власності або права користування земельною ділянкою.
Також пропонуємо дізнатися, хто є безпосереднім платником земельного податку у випадку державної реєстрації прав на земельну ділянку під багатоквартирним будинком.
Інформаційний лист можна завантажити тут https://tax.gov.ua/data/material/000/321/411133/Informaciyniy_list_6.pdf

Отримані доходи від індивідуальної адвокатської діяльності необхідно задекларувати
Адвокат, у разі отримання протягом 2019 року доходів від індивідуальної адвокатської діяльності, зобов’язаний подати до 01 травня 2020 року до контролюючого органу за місцем проживання декларацію про майновий стан і доходи за 2019 рік, а також сплатити податок на доходи фізичних осіб за ставкою 18 % та військовий збір за ставкою 1,5 % – до 01 серпня 2020 року.
У разі отримання свідоцтва про право на заняття адвокатською діяльністю адвокат може здійснювати адвокатську діяльність індивідуально або в організаційно-правових формах адвокатського бюро чи адвокатського об’єднання (пункт 3 статті 4 Законом України від 05 липня 2012 року № 5076-VI «Про адвокатуру та адвокатську діяльність» із змінами).
Відповідно до пункту 178.1 статті 178 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) адвокати, які мають намір здійснювати адвокатську діяльність індивідуально, зобов’язані стати на облік у контролюючих органах за місцем свого постійного проживання як самозайняті особи та отримати довідку про взяття на облік згідно зі статтею 65 ПКУ.
Інформація розміщена на офіційному вебпорталі ДПС України за посиланням
https://tax.gov.ua/nove-pro-podatki--novini-/411178.html

За якою формою (формат, розмір) подаються письмові пояснення/скарга на рішення комісії у разі зупинення реєстрації податкової накладної в ЄРПН?
Нагадуємо, що 01.02.2020 набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 року № 1165 «Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних» (далі – Постанова № 1165).
Письмові пояснення/скарги на рішення комісії та копії документів при зупиненні реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних подаються до контролюючого органу в електронному вигляді у форматі XML за наступними формами:
Повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено (код форми J/F13126) (далі – Повідомлення 1);
Скарга щодо рішення про відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (код форми J/F13132) (далі – Скарга).
До Повідомлення 1/Скарги можна додати необхідну кількість документів довільного формату (код форми J/F13601), до яких можна завантажити копії необхідних підтверджуючих документів у форматі PDF, PNG або JPG.
Кількість документів довільного формату, що додаються до Повідомлення 1, не обмежена.
Кількість документів довільного формату, що додаються до Скарги, не повинна перевищувати 100 штук.
Розмір вкладень (у форматі PDF, PNG або JPG) до документів довільного формату не повинен перевищувати 2 Мб.
Крім того, Порядком зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженим Постановою № 1165, передбачена можливість подання платником ПДВ, якого включено до переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника ПДВ, інформації та копій документів, що свідчать про невідповідність платника ПДВ критеріям ризиковості платника ПДВ.
Зазначена інформація подається до контролюючого органу в електронному вигляді у форматі XML за формою «Повідомлення про подання інформації та копій документів щодо невідповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку (код форми J(F)13149)» (далі – Повідомлення 2).
До Повідомлення 2 можна додати необхідну кількість документів довільного формату (код форми J/F13601), до яких можна завантажити копії документів щодо невідповідності платника ПДВ критеріям ризиковості платника ПДВ у форматі PDF, PNG або JPG.
Кількість документів довільного формату, що додаються до Повідомлення 2, не повинна перевищувати 100 штук.
Розмір вкладень (у форматі PDF, PNG або JPG) до документів довільного формату не повинен перевищувати 2 Мб.

Вартість святкового вечора, який проводиться працедавцем для своїх працівників, не включається до доходу працівників
Повідомляємо, що дохід з джерелом їх походження з України – це будь-який дохід, отриманий резидентами або нерезидентами, у тому числі від будь-яких видів їх діяльності на території України (включаючи виплату (нарахування) винагороди іноземними роботодавцями), її континентальному шельфі, у виключній (морській) економічній зоні, у тому числі, але не виключно, доходи у вигляді заробітної плати, інших виплат та винагород, виплачених відповідно до умов трудового та цивільно-правового договору.
Норми встановлені п.п. «є» п.п. 14.1.54 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України (далі – ПКУ).
Додаткові блага – це кошти, матеріальні чи нематеріальні цінності, послуги, інші види доходу, що виплачуються (надаються) платнику податку податковим агентом, якщо такий дохід не є заробітною платою та не пов’язаний з виконанням обов’язків трудового найму або не є винагородою за цивільно-правовими договорами (угодами), укладеними з таким платником податку на доходи фізичних осіб (далі – ПДФО) (крім випадків, прямо передбачених нормами розділу IV ПКУ) (п.п. 14.1.47 п. 14.1 ст. 14 ПКУ).
Згідно з п.п. «а» п.п. 164.2.17 п. 164.2 ст. 164 ПКУ до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника ПДФО включається дохід, отриманий як додаткове благо, зокрема, у вигляді вартості майна та харчування, безоплатно отриманого платником ПДФО, крім випадків, визначених ПКУ для оподаткування прибутку підприємств.
Однак, оподаткування доходів фізичних осіб, у тому числі одержаних у вигляді додаткового блага, виходячи з положень ПКУ, розглядається лише у разі їх одержання безпосередньо конкретним платником ПДФО.
Отже, враховуючи вищевикладене, вартість святкового вечора (банкету, корпоративу), який проводиться працедавцем для своїх працівників, не включається до складу загального місячного оподатковуваного доходу цих працівників.

Автомобіль, який є об’єктом оподаткування транспортним податком, викрадено: наслідки
Згідно з п.п. 267.1.1 п. 267.1 ст. 267 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) платниками транспортного податку є фізичні та юридичні особи, в тому числі нерезиденти, які мають зареєстровані в Україні згідно з чинним законодавством власні легкові автомобілі, що відповідно до п.п. 267.2.1 п. 267.2 ст. 267 ПКУ є об’єктами оподаткування.
Об’єктом оподаткування транспортним податком є легкові автомобілі, з року випуску яких минуло не більше п’яти років (включно) та середньоринкова вартість яких становить понад 375 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року (п.п. 267.2.1 п. 267.2 ст. 267 ПКУ).
Відповідно до п.п. 267.3.1 п. 267.3 ст. 267 ПКУ базою оподаткування є легковий автомобіль, що є об’єктом оподаткування відповідно до п.п. 267.2.1 п. 267.2 ст. 267 ПКУ.
Підпунктом 267.6.8 п. 267.6 ст. 267 ПКУ визначено, що у разі незаконного заволодіння третьою особою легковим автомобілем, який відповідно до п.п. 267.2.1 п. 267.2 ст. 267 ПКУ є об’єктом оподаткування, транспортний податок за такий легковий автомобіль не сплачується з місяця, наступного за місяцем, в якому мав місце факт незаконного заволодіння легковим автомобілем, якщо такий факт підтверджується відповідним документом про внесення відомостей про вчинення кримінального правопорушення до Єдиного реєстру досудових розслідувань, виданим уповноваженим державним органом.
У разі повернення легкового автомобіля його власнику (законному володільцю) транспортний податок за такий легковий автомобіль сплачується з місяця, в якому легковий автомобіль було повернено відповідно до постанови слідчого, прокурора чи рішення суду. Платник податку зобов’язаний надати контролюючому органу копію такої постанови (рішення) протягом 10 днів з моменту отримання.

Інтерв'ю Голови Державної податкової служби України Сергія Верланова інформаційному агентству УНІАН
Голова ДПС України Сергій Верланов в інтерв’ю УНІАН розповів про виконання службою планів з надходження податків до держбюджету, успіхи у боротьбі з тіньовими ринками підакцизних товарів та нелегальною зайнятістю населення, а також про нові електронні сервіси для українців.
Детальніше читайте за посиланням
https://www.unian.ua/economics/finance/10909874-golova-podatkovoji-sluzhbi-ukrajini-sergiy-verlanov-nasha-meta-shchob-platniki-zabuli-dorogu-do-podatkovoji-a-zaplatiti-podatki-bulo-tak-samo-legko-yak-viklikati-taksi.html

За січень – лютий 2020 року підрозділами податкових перевірок проведено 299 перевірок бізнесу Дніпропетровщини
За січень – лютий 2020 року підрозділами податкових перевірок, трансфертного ціноутворення та міжнародного оподаткування Головного управління ДПС у Дніпропетровській області проведено 299 перевірок.
За результатами цих перевірок донараховано 300,9 млн грн, що на 195,8 млн грн більше, ніж за аналогічний період минулого року.
Також, одним із напрямків контрольно-перевірочної роботи є викриття схем та порушень податкового законодавства. Податківцями проведена перевірка суб’єкта господарювання, основний вид діяльності якого є ремонтно-будівельні роботи. В ході перевірки встановлені порушення податкового законодавства, ведення бухгалтерського обліку, які призвели до завищення витрат.
За результатами перевірки підприємством до бюджету сплачено понад 500 тис. гривень.

Про деклараційну кампанію в ефірі радіо
Завідувач сектору забезпечення роботи Криворізького північного управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області Вікторія Мокряк виступила в ефірі радіо «Криворжжя» з питань декларування громадянами доходів, отриманих у минулому році.
Зауважила, що кампанія декларування доходів громадян стартувала ще з 1 січня 2020 року й триває вже третій місяць. Час плине швидко, тому слід всім громадянам, в яких виникає обов’язок щодо декларування доходів, отриманих в минулому році, поквапитись та задекларувати свої доходи своєчасно. Громадяни, які зобов’язані подати декларацію, повинні це зробити до 1 травня року, що настає за звітним. Отже, цьогоріч для них останній день подання декларації за 2019 рік — 30 квітня 2020 року. Адже, якщо останній день строку подання податкової декларації припадає на вихідний або святковий день, то останнім днем строку вважається операційний (банківський) день, що настає за вихідним або святковим днем.
Також, було приділено увагу актуальним запитанням деклараційної кампанії, з якими звертаються декларанти до податкової служби.
«Чекаємо громадян в центрах обслуговування платників, а зі свого боку обіцяємо допомогти їм виконати свій конституційний обов’язок щодо декларування доходів своєчасно та правильно», - наостаннє додала фахівець.

Заслужений полярник Украини, почесний громадянин Кривого Рогу Микола Маковій прийняв участь у кампанії «Декларування - 2020»
Днями до Криворізького північного управління ГУ ДПС у Дніпропетровській області завітав та взяв участь у кампанії декларування доходів громадянами заслужений полярник України, почесний громадянин міста Кривого Рогу - Микола Іванович Маковій, має численні почесні грамоти і нагороди, серед яких орден князя Володимира.
За його плечима 30-річний досвід експедиції в Антарктиду. Він підкорив Південний та Північний полюси. За своє життя Микола Іванович прийняв участь в 14 експедиціях до Південного полюсу та одній експедиції на Північний полюс, а також здійснив сходження на Гімалаї. Нашому земляку була удостоєна честь, встановити на вершині Гімалаїв символіку «Євро-2012». Також, на вершині був встановлено прапор Кривого Рогу.
Полярник, загартований найскладнішими умовами, не втрачає оптимізму. Він упевнений, що розум, здоровий глузд сприятимуть благополуччю рідної держави.
Микола Іванович зазначив, що декларування доходів – це обов’язок кожного громадянина, який, декларуючи доходи і сплачуючи податки, приносить користь рідному місту та державі. Потрібно дуже відповідально ставитися до своїх обов’язків. Адже від своєчасної сплати податків до бюджету залежить добробут країни та наше майбутнє.
Криворізьке північне управління