www.kriv-rn.dp.gov.ua
ГОЛОВНА СТОРІНКА МАПА САЙТУ ДОПОМОГА Середа, 26 вересня 2018 року
Що нового на сайті ?

Архів публікацій
Криворізський район >> За даними 2017 року
До уваги платників податків!
Версія для друку Написати листа
До уваги платників податків!

Державна фіскальна служба України повідомляє про набрання чинності наказу Міністерства фінансів України від 18.09.2017 № 776 «Про внесення Змін до Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних» (далі – наказ 776), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 29.09.2017 за № 1204/31072.
Основні зміни полягають в наступному:
- платник податків має право подати Таблицю даних платника податків (далі – Таблиця) без наявності факту зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних;
- до Таблиці подається пояснення платника податків, в якому зазначається специфіка господарської діяльності, що має незмінний характер, із можливим посиланням на податкову та іншу звітність платника податків;
- інформація з Таблиці розглядається ДФС протягом п’яти робочих днів, що настають за днем її отримання;
- інформація з Таблиці враховується автоматично системою Моніторингу, якщо така інформація подається сільгосптоваровиробниками, яких внесено до Реєстру отримувачів бюджетної дотації та/або сільськогосподарськими підприємствами, що на 31.12.2016 застосовували спеціальний режим оподаткування згідно зі статтею 209 Податкового кодексу України (у редакції, що діяла на 31.12.2016) і мають власну чи орендовану земельну ділянку загальною площею понад 200 га включно станом на 01.01.2017, що задекларована до 20.02.2017, і у яких за період з 01.01.2017 не було одночасної зміни засновника і керівника та в якій зазначено коди згідно з УКТ ЗЕД постачання (виготовлення) груп товарів, визначених наказом 776.
ДФС забезпечено приймання Таблиці за формою (J/F1312301) без наявності факту зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Приймання Таблиці за формою (J/F1312302), яка повинна подаватися платниками податків з дотримання вимог наказу 776, буде здійснюватись, починаючи з 23.10.2017.
Звертаємо увагу, що інформація з Таблиці враховуватиметься автоматично системою Моніторингу у разі, якщо Таблиця не міститиме коди послуг згідно з ДКПП або коди товарів згідно з УКТ ЗЕД, відмінні від груп товарів, визначених наказом 776.

Львівські митники вилучили понад 1000 мобільних телефонів
Днями у пункті пропуску «Краківець» співробітники Львівської митниці ДФС завдяки взаємодії з митними органами Німеччини та Литви розкрили факт незаконного ввезення більш ніж 1100 мобільних телефонів вартістю 21,5 млн грн, а також аксесуарів до них. Обсяг ухилення від сплати митних платежів складає близько 7 млн грн.
Вантаж направлявся з Литви до м. Дніпро. Мобільні телефони були приховані від митного контролю у мішках з хлорид натрієм. Наразі здійснюються заходи щодо документування порушення митного законодавства та вивчаються матеріали для визначення ознак злочину по ст. 212 Кримінального кодексу України.
«Міжнародна співпраця на сьогодні є одним із потужних та ефективних механізмів розкриття каналів схем незаконної поставки товарів в Україну. Обмін інформацією з митними органами іноземних держав дозволяє сьогодні не тільки встановити дійсну вартість товарів, але й розкрити схеми та канали незаконної поставки товарів та встановити коло причетних осіб», - зазначив в.о директора Департаменту організації протидії митним правопорушенням ДФС Василь Поїзд.
За його даними, співпраця ДФС з протидії митним правопорушенням здійснюється з більш ніж 65 митними адміністраціями держав-членів Всесвітньої митної організації.

У зоні діяльності Дніпропетровської митниці ДФС затримано товар вартістю 1,55 млн. грн., який переміщували за підробленими документами
З початку 2017 року Дніпропетровською митницею ДФС складено 216 протоколів про порушення митних правил на суму 44 млн. грн.
У вересні 2017 року на адресу українського підприємства було переміщено товари – «каучук стирол-бутадієновий у вигляді брикетів» митною вартістю 841 982 грн., та «воски штучні: Хлорований парафін» митною вартістю 711 639 грн., які доставлено в зону діяльності Дніпропетровської митниці ДФС.
Декларантом для митного оформлення надано митні декларації типу «ІМ 40 ДЕ» та товаро - супровідні документи. В якості підстави для митного оформлення разом з митними деклараціями серед інших документів надано CMR з відбитками штампу – Державної Служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів ГУ Держпродспоживслужби в Дніпропетровській області «Санітарно-епідеміологічний контроль здійснено».
На запит митниці листом ГУ Держпродспоживслужби в Дніпропетровській області повідомлено, що «санітарно-епідеміологічний контроль» товарів, які надійшли на адресу українського підприємства, Головним управлінням Держпродспоживслужби в Дніпропетровській області не проводився, а за реєстраційним номером зареєстровано здійснення «санітарно-епідеміологічного контролю» товарам іншим підприємствам.
Таким чином, декларант, вчинив дії, спрямовані на переміщення через митний кордон України товарів з приховуванням від митного контролю шляхом подання органу доходів і зборів, як підстави для переміщення товарів підроблених документів, а саме CMR, з відбитком штампу – Державної Служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів ГУ Держпродспоживслужби в Дніпропетровській області «Санітарно-епідеміологічний контроль здійснено».
По даним фактам було складено два протоколи про порушення митних правил за ознаками правопорушення, передбаченого ч.1 ст. 483 Митного кодексу України на загальну суму 1 млн. 554 тис. грн.

Транспортний податок: сплата фізичною особою у разі переходу права власності на об’єкт оподаткування протягом звітного року
Звертаємо увагу на те, що згідно з п.п.267.6.5 п.267.6 ст.267 розд. ХІІ Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) у разі переходу права власності на об’єкт оподаткування (легковий автомобіль) від одного власника до іншого протягом звітного року транспортний податок обчислюється попереднім власником за період з 1 січня цього року до початку того місяця, в якому він втратив право власності на зазначений об’єкт оподаткування, а новим власником – починаючи з місяця, в якому він набув право власності на цей об’єкт.
Контролюючий орган надсилає податкове повідомлення-рішення новому власнику після отримання інформації про перехід права власності.
Підпунктом 267.6.6 п.267.6 ст.267 ПКУ визначено, що за об’єкти оподаткування, придбані протягом року, податок сплачується пропорційно кількості місяців, які залишилися до кінця року, починаючи з місяця, в якому проведено реєстрацію транспортного засобу.

Відображення у декларації з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, суми податку, збільшеної на 25000 гривень
Нагадуємо, що відповідно до п.п.266.7.5 п.266.7 ст.266 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) юридичні особи – платники податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, самостійно обчислюють суму податку станом на 1 січня звітного року і до 20 лютого цього ж року подають контролюючому органу за місцезнаходженням об’єкта/об’єктів оподаткування декларацію з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки (далі – Декларація), за формою, встановленою у порядку, передбаченому ст.46 ПКУ, з розбивкою річної суми рівними частками поквартально.
Підпунктом «ґ» п.п.266.7.1 п.266.7 ст.266 ПКУ визначено, що за наявності у власності платника податку об’єкта (об’єктів) житлової нерухомості, в тому числі його частки, що перебуває у власності фізичної чи юридичної особи – платника податку, загальна площа якого перевищує 300 кв. м (для квартири) та/або 500 кв. м (для будинку), сума податку, розрахована відповідно до підпунктів «а» – «г» п.п.266.7.1 п.266.7 ст.266 ПКУ, збільшується на 25000 гривень на рік за кожен такий об’єкт житлової нерухомості (його частки).
Форма Декларації, затверджена наказом Міністерства фінансів України від 10.04.2015 №408 (далі – Декларація), передбачає заповнення в табличній частині Декларації колонки 7 «Річна сума податку на нерухоме майно, яка підлягає сплаті за даними платника», де вказується річна сума податку (в гривнях з копійками (з округленням до двох десяткових знаків)), яка розраховується, виходячи із загальної площі об’єкта нерухомості, на підставі документів, що підтверджують право власності на такий об’єкт.
За наявності у власності юридичної особи – платника податку об’єкта (об’єктів) житлової нерухомості загальна площа яких перевищує 300 кв. м (для квартири) та/або 500 кв. м (для будинку), зазначений показник визначається за формулою (для кожного об’єкта (його частки)), а саме:
(колонка 3 «Загальна площа об’єкта житлової та/або нежитлової нерухомості» Х колонку 4 «Ставка податку» – колонку 6 «Сума пільги із сплати податку» (заповнюється відповідно до рішення органів місцевого самоврядування, прийнятого згідно з п.п.266.4.2 п. 266.4 ст. 266 ПКУ)) + 25000 гривень.
Значення колонки 7 Декларації розбивається на чотири квартали та вказується в колонках 8 – 11. При цьому, розбиваючи річну суму рівними частинами поквартально, округлення відбувається таким чином:
– за І, ІІ і ІІІ квартали звітного року округлення здійснюється за загальними правилами округлення;
– за останній IV квартал звітного року сума податку визначається як різниця річної суми податку та суми податку за перші три квартали.

Дата отримання доходу в іноземній валюті платником єдиного податку
Відповідно до ст.192 Цивільного кодексу України від 16.01.2003 №435-IV зі змінами та доповненнями, законним платіжним засобом, обов’язковим до приймання за номінальною вартістю на всій території України, є грошова одиниця України – гривня.
Постановою Національного банку України від 12.11.2003 №492 затверджена Інструкція про порядок відкриття, використання і закриття рахунків у національній та іноземних валютах, яка регулює правовідносини, що виникають під час відкриття банками поточних і вкладних (депозитних) рахунків у національній та іноземних валютах суб’єктам господарювання, фізичним особам, іноземним представництвам, нерезидентам – інвесторам.
Поточний рахунок в іноземній валюті відкривається суб’єкту господарювання для зберігання грошей і проведення розрахунків у межах законодавства України в безготівковій та готівковій іноземній валюті для здійснення поточних операцій, визначених законодавством України.
Правові засади застосування спрощеної системи оподаткування, обліку та звітності, а також справляння єдиного податку встановлені главою 1 розділу XIV Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ).
Зокрема, ст.292 ПКУ встановлено порядок визначення доходів та їх склад для платників єдиного податку першої – третьої груп.
Дохід, виражений в іноземній валюті, перераховується у гривнях за офіційним курсом гривні до іноземної валюти, встановленим Національним банком України на дату отримання такого доходу (п.292.5 ст.292 ПКУ).
Датою отримання доходу платника єдиного податку є дата надходження коштів платнику єдиного податку у грошовій (готівковій або безготівковій) формі, дата підписання платником єдиного податку акта приймання-передачі безоплатно отриманих товарів (робіт, послуг).
Для фізичної особи – підприємця усі вартісні показники, що включаються до доходу, відображаються у національній валюті України, а показники, виражені в іноземній валюті, з одночасною вказівкою їх еквівалента у національній валюті за офіційним курсом гривні до іноземних валют, встановленим Національним банком України на дату проведення операції.
Тобто, у разі отримання виручки в іноземній валюті за надані товари (роботи, послуги) датою отримання доходу платника єдиного податку є дата надходження коштів на його поточний рахунок. відкритий в іноземній валюті.

У 2017 році сестра подарувала брату квартиру: чи виникає обов’язок сплати податку на доходи фізичних осіб?
Доводимо до відома платників, що 25.03.2017 набрав чинності Закон України від 23.02.2017 №1910-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо оподаткування спадщини» (опубліковано в офіційному виданні «Голос України» від 24.03.2017 №54) (далі – Закон №1910).
Відповідно до внесених Законом №1910 змін, починаючи з 2017 року, за нульовою ставкою податку на доходи фізичних осіб оподатковуються об’єкти спадщини, що успадковуються членами сім’ї спадкодавця першого та другого ступенів споріднення.
Членами сім’ї фізичної особи першого ступеня споріднення вважаються її батьки, її чоловік або дружина, діти такої фізичної особи, у тому числі усиновлені. Членами сім’ї фізичної особи другого ступеня споріднення вважаються її рідні брати та сестри, її баба та дід з боку матері і з боку батька, онуки (п.п.14.1.263 п.14.1 ст.14 ПКУ).
Згідно із ст.174 ПКУ об’єкти дарування, подаровані платнику податку іншою фізичною особою, оподатковуються згідно з правилами, встановленими для оподаткування спадщини.
Отже, у випадку, коли сестра у 2017 році подарувала своєму брату квартиру, обов’язку сплати податку на доходи фізичних осіб не виникає.

У ДФС обговорили питання подальшої співпраці з представниками аудиторської сфери, громадськості та ЄБРР
Своє бачення подальшого розвитку податкової та митної систем в Україні висловили 19 жовтня, представники аудиторських компаній, інститутів громадянського суспільства - членів Ради з питань стимулювання інвестицій та підприємницької діяльності, Європейського банку реконструкції та розвитку, Громадської ради ДФС та профільних асоціацій під час зустрічі з в.о. Голови ДФС Мирославом Проданом.
Чергова секторальна зустріч бізнесу та представників фіскальної служби була присвячена питанням ведення діяльності аудиторських компаній в Україні та проблематиці членів профільних асоціацій.
Учасники зустрічі звертали увагу на покращення ведення бізнесу за рахунок позитивних новацій, впроваджених фіскальною службою. Так, представники бізнесу відзначили, що з початком впровадження електронного реєстру відшкодування ПДВ практично зникли проблеми з оперативним поверненням бюджетних коштів.
«95-96% заявок на відшкодування ПДВ ми повертаємо протягом 30 календарних днів за результатами камеральних перевірок. Крім того, завдяки системі моніторингу ризиків та блокуванню податкових накладних бюджет щомісяця отримує додатково 4-4,5 млрд грн. Більше того, у вересні ми отримали рекордну суму нарахування податку на додану вартість у розмірі 15,5 млрд грн.», – зазначив Мирослав Продан.
Ще одним позитивом у роботі служби є функціонування Електронного кабінету платника, який водночас потребує доопрацювання. За словами Мирослава Продана, на сьогодні розширення функціоналу цього сервісу є першочерговим завданням для фіскальної служби. Так, фахівці ДФС проводять зустрічі з представниками бізнесу, під час яких з’ясовують потреби у нових сервісах та за можливості додають їх в кабінет. На сьогодні 80% адміністративних послу, які надаються ДФС, платники мають змогу отримати через Електронний кабінет.
Окреме обговорення викликало питання електронізації роботи митниці. Так, зверталася увага на необхідності більш широкого застосування автоматизованої системи «Єдине вікно», яке діє на митницях. При цьому наголошувалося, що стримуючим фактором такого впровадження є робота суміжних служб, які через застаріле законодавство, не готові до роботи в нових умовах.
Цікавило представників бізнесу і питання уповноваженого економічного оператора, впровадження якого вже давно очікують. За словами платників, ДФС та бізнес мають об’єднати свої зусилля для досягнення позитивного рішення у цьому питанні.
«Державна фіскальна служба відкрита до конструктиву і готова брати участь у всіх процесах, спрямованих на покращення ведення бізнесу в нашій країні та адміністрування і сплати податків», – підкреслив Мирослав Продан.
Учасники зустрічі також розглянули питання функціонування системи моніторингу ризиків та блокування податкових накладних, проведення перевірок платників, розгляд скарг, реформування податкової та митної систем тощо.

В електронному вигляді оформлюється 98 відсотків митних декларацій
Станом на 1 жовтня 2017 року 98 відсотків митних декларацій оформлюється в електронному вигляді. Про це повідомив директор Департаменту організації митного контролю ДФС Олексій Василенко.
Загалом, за його словами, з початку поточного року до середини жовтня кількість оформлених митних декларацій склала 2,6 млн., що більше аналогічного періоду минулого року на 16,7%.
«Використовуючи електронне декларування суб’єкти зовнішньоекономічної діяльності економлять власний час і ресурси, адже вони отримують прискорене та якісне обслуговування», - підкреслив Олексій Василенко.
Він зазначив, що відповідно до вимог Митного кодексу України митне оформлення завершується протягом чотирьох робочих годин (240 хвилин) з моменту пред’явлення товарів, транспортних засобів комерційного призначення, що підлягають митному оформленню, та всіх необхідних документів і відомостей на них.
Так, у вересні 2017 року граничний час митного оформлення товарів, відносно яких автоматизованою системою аналізу управління ризиків не генерувався перелік додаткових митних формальностей, становив:
- при експорті – 44 хв.;
- при імпорті – 131 хв.;
- при транзиті – 18 хв.

До більш тісної співпраці закликала на зустрічі представників бізнесу очільник фіскальної служби ДніпропетровщиниОксана Томчук
19 жовтня 2017 року відбулася зустріч очільника ГУ ДФС у Дніпропетровській області Оксани Томчук з представниками бізнесу та громадськості області. Серед запрошених були в.о. начальника Дніпропетровської митниці ДФС Сергій Сличко та голова Громадської ради при ГУ ДФС у Дніпропетровській області Олександр Молчанов.
Також залучилися до зустрічі керівництво ГУ ДФС у Дніпропетровській області, Дніпропетровської митниці ДФС, представники Територіального Відділення Всеукраїнської громадської організації «Асоціація платників податків України», члени Громадської ради при ГУ ДФС у Дніпропетровській області.
Відкриваючи зустріч, Оксана Томчук повідомила, що у 2017 році значно зросли надходження до бюджетів всіх рівнів. «Від 38 до 43 відсотків збільшилися надходження податків у Дніпропетровській області. Сума загальних надходжень до бюджетів всіх рівнів за січень – вересень п.р. складає 53,9 мільярдів гривень» - повідомила Оксана Томчук. Це свідчить про те, що підприємства, які працювали у тіньовому секторі економіки починають в повній мірі і своєчасно сплачувати податки. Оксана Томчук висловила впевненість, що бізнес виходить з «тіні», зокрема максимальній співпраці з фіскальними органами, відкритості та прозорості.
Керівник Дніпропетровської митниці ДФС Сергій Сличко у своєму виступі зазначив, що за 9 місяців 2017 року митниками Дніпропетровщини направлено до державного бюджету України більше 14 мільярдів гривень, що свідчить про значний експортно-імпортний потенціал області і постійну активну співпрацю митної служби з суб’єктами зовнішньоекономічної діяльності.
На особистій зустрічі в.о. начальника ГУ ДФС Оксана Томчук відповіла на визначальні проблемні питання, що виникають у підприємців області. Найбільш актуальним стало питання реєстрації у єдиній електронній системі податкових накладних. «Електронною системою реєстрації податкових накладних, на сьогодні, призупиняється дія всього п’яти відсотків накладних. Ми намагаємося надати представникам бізнесу максимально повну інформацію для правильного оформлення накладних. Налаштовуємо своїх співробітників на дієву співпрацю з бізнесом» - відреагувала на питання Оксана Томчук.
Частина питань стосувалася змін до чинного законодавства. Рекомендовано представникам бізнесу, зокрема більш тісно співпрацювати з Громадською радою при ГУ ДФС у Дніпропетровській області, яка має можливість підготовлювати проекти нормативно - правових актів з питань формування та реалізації державної політики, організувати публічні заходи стосовно обговорень актуальних питань тощо.
«Керівництво та співробітники фіскальної служби орієнтовані на вирішення проблем та питань бізнесу, зокрема шляхом особистих зустрічей, індивідуальних консультацій та фахових податкових роз’яснень» – завершила свій виступ на особистій зустрічі Оксана Томчук.

До уваги платників! Оновлення програмного забезпечення!
Головне управління ДФС у Дніпропетровській області доводить до відома платників, що 12 жовтня 2017 року вийшло оновлення «Єдиного вікна (EDZV)» версії 1.25.23.0. Дане програмне забезпечення використовується для оновлення «Єдиного вікна», починаючи з версії 1.25 та вище.
Перелік змін та доповнень (версія 1.25.23.0) (станом на 12.10.2017)
Нові версії документів:
1. Згідно з наказом Міністерства фінансів України від 18.09.2017 №776 додано нові версії документів (початок дії з 01.10.2017):
- F/J1312302 – Додаток до Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (пункт 2);
- F/J1412302 – Повідомлення про скасування прийнятої комісією ДФС Таблиці даних платника податку.
2. Згідно з наказом Міністерства фінансів України у від 28.04.2017 №467 «Про внесення змін до форми Податкової декларації з податку на прибуток підприємств» додано нові версії документів (початок дії з 01.10.2017):
- J0108104 – Податкова декларація з податку на прибуток підприємств (річна);
- J0180304 – Додаток ЦП до рядків 4.1.3 ЦП та 4.1.4 ЦП додатка РІ до рядка 03 РІ Податкової декларації з податку на прибуток підприємств;
- J0180604 – Додаток АМ до рядка 1.2.1 додатка РІ до рядка 03 РІ Податкової декларації з податку на прибуток підприємств;
- J0181304 – Додаток ПЗ до рядка 05ПЗ Податкової декларації з податку на прибуток підприємств ;
- J0181404 – Додаток ЗП до рядка 16 ЗП Податкової декларації з податку на прибуток підприємств;
- J0181504 – Додаток ПН до рядка 23 ПН Податкової декларації з податку на прибуток підприємств;
- J0181604 – Додаток АВ до рядка 20 АВ Податкової декларації з податку на прибуток підприємств;
- J0181704 – Додаток ВП до рядків 26-29, 31-33 Податкової декларації з податку на прибуток підприємств;
- J0181804 – Додаток РІ до рядка 03 РІ Податкової декларації з податку на прибуток підприємств ;
- J0182804 – Додаток ТЦ до Податкової декларації з податку на прибуток підприємств.
Електронні документи розміщено на офіційному веб-порталі ДФС України за посиланням
http://sfs.gov.ua/elektronna-zvitnist/spetsializovane-klientske-program/

Таблиця даних платника ПДВ за новою формою з 23 жовтня!
Криворізька північна ОДПІ нагадує, що 13.10.2017 набув чинності наказ Міністерства фінансів України від 18.09.2017 №776 «Про внесення Змін до Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних» (далі – Наказ №776), зареєстрований у Міністерстві юстиції України від 29.09.2017 за №1204/31072.
Державною фіскальною службою України забезпечено приймання Додатку до Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – Таблиця) за формою (J/F1312302) без наявності факту зупинення реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Звертаємо увагу, що інформація з Таблиці враховуватиметься автоматично системою Моніторингу у разі, якщо Таблиця не міститиме коди послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг ДК 016:2010 або коди товарів згідно з УКТ ЗЕД, відмінні від груп товарів, визначених Наказом №776.
Приймання Таблиці за формою (J/F1312302), яка повинна подаватися платниками податків з дотримання вимог Наказу №776, буде здійснюватись, починаючи з 23.10.2017.

Можливості сервісу «Електронний кабінет платника»
Звертаємо увагу платників податків на те, що за допомогою електронного сервісу ДФС України «Електронний кабінет платника» можливо подавати такі форми податкової звітності:
• Податкову декларацію з податку на прибуток підприємств,
• Податкову декларацію платника єдиного податку третьої групи (юридичні особи),
• Податкову декларацію зі збору у вигляді цільової надбавки до діючого тарифу на електричну і теплову енергію, крім електроенергії, виробленої кваліфікованими когенераційними установками,
• Податкову декларацію з податку на додану вартість,
• Декларацію акцизного податку,
• Декларацію про максимальні роздрібні ціни на підакцизні товари (продукцію),
• Податкову декларацію з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності),
• Податкову декларацію з рентної плати,
• Податкову декларація збору у вигляді цільової надбавки до діючого тарифу на природний газ для споживачів усіх форм власності,
• Звіт про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів,
• Звіт про використання доходів (прибутків) неприбуткових організацій,
• Звіт про суму нарахованого збору на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства,
• Звіт № 1-РС «Звіт про обсяги виробництва та реалізації спирту»,
• Звіт № 2-РС «Звіт про обсяги виробництва та реалізації алкогольних напоїв»
• Звіт № 3-РС «Звіт про обсяги виробництва та реалізації тютюнових виробів»,
• Звіт № 1-ОА «Звіт про обсяги придбання та реалізації алкогольних напоїв у оптовій мережі»,
• Звіт № 1-ОТ «Звіт про обсяги придбання та реалізації тютюнових виробів у оптовій мережі»,
• Звіт про рух валютних цінностей за рахунком,
• Звіт про настання нещасного випадку на виробництві або професійного захворювання,
• Звіт про використання книг обліку розрахункових операцій (розрахункових книжок),
• Розрахунок суми, що підлягає внесенню до державного бюджету підприємством-монополістом у зв’язку з перевищенням розрахункової величини фонду оплати праці,
• Розрахунок податкових зобов’язань, нарахованих отримувачем послуг, не зареєстрованим як платник податку на додану вартість, які постачаються нерезидентами, у тому числі їх постійними представництвами, не зареєстрованими платниками податків, на митній території України,
• Розрахунок прогнозної потреби спирту,
• Розрахунок збору на соцiально-економiчну компенсацію ризику населення, яке проживає на території зони спостереження,
• Податковий розрахунок з рентної плати за нафту, природний газ і газовий конденсат, що видобуваються в Україні,
• Довідку про суми збору на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства,
• Довідку про прогнозований обсяг потреби в спирті етиловому для виготовлення окремих видів продукції,
• Довідку виробника лікарських засобів про цільове використання спирту етилового,
• Довідку про отримання спирту етилового,
• Довідку про обсяги дизельного палива, ставки та суми нарахованого акцизного збору,
• Перелік лікарських засобів, для виготовлення яких використовують спирт етиловий та їх відпускну ціну,
• Податкову накладну,
• Товарно-транспортну накладну на переміщення спирту етилового,
• Товарно-транспортну накладну на переміщення алкогольних напоїв,
• Довідку про використані розрахункові книжки за ______ місяць __ року,
• Повідомлення про прийняття працівника на роботу.

Важливі новації у нарахуванні ЄСВ
Законом України від 03.10.2017 №2148-УІІІ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій» (далі – Закон №2148) внесено зміни до Законів України від 08.07.2010 №2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» та від 23.09.1999 №1105-XIV «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування».
Зокрема, внесеними змінами, запроваджено такі новації:
- максимальна база нарахування єдиного соціального внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – ЄСВ) з 01.01.2018 становитиме 15 розмірів мінімальної заробітної плати замість 25 розмірів прожиткового мінімуму;
- з 01.01.2018 платниками ЄСВ також будуть і члени фермерського господарства (у разі, якщо вони не належать до кола осіб, які підлягають страхуванню на інших підставах);
- у разі якщо фізичні особи – підприємці (далі – ФОП) і члени фермерського господарства отримують пенсію або соціальну допомогу, вони звільняються від сплати ЄСВ за себе;
- ФОП – платники єдиного податку першої групи втрачають право на сплату половинної (0,5) ставки мінімального страхового внеску ЄСВ: з 01.01.2018 вони будуть сплачувати ЄСВ у повному мінімальному розмірі, як і інші ФОП;
- фізичні особи, які виконують роботи на підставі договору цивільно-правового характеру, ФОП, а також особи, які провадять незалежну професійну діяльність, члени фермерського господарства тепер також підлягають загальнообов’язковому державному соціальному страхуванню;
- ФОП, особи, які провадять незалежну професійну діяльність та члени фермерського господарства з 01.01.2018 сплачуватимуть ЄСВ, нарахований за календарний квартал, до 20 числа місяця, що настає за кварталом, за який сплачується ЄСВ.
Закон №2148 набув чинності 11.10.2017 (опубліковано у офіційному виданні «Голос України» від 10.10.2017 №188).

Митниками упереджено незаконне вивезення запасних частин до літаків
Співробітниками Департаменту організації протидії митним правопорушенням 20.10.2017 року на митному посту «Аеропорт Київ (Жуляни)» Київської міської митниці ДФС здійснено переогляд вантажу, задекларованого громадянкою України як «запчастини» у кількості 7 місць загальною вартістю 650 євро, який переміщувався рейсом «Київ – Дубаї – Москва».
У результаті переогляду встановлено, що вантаж являє собою запасні частини до літаків «АН72» та «АН 74» (частини рульового механізму «сервокомпенсатор» та «тример елерона») у кількості 12 штук.
Зазначені товари за попередньою інформацією можуть використовуватись як товари подвійного призначення. Вартість таких товарів згідно з інформацією з мережі Інтернет становить близько 10 млн. грн.
Таким чином, вищевказана громадянка не заявила точних та достовірних відомостей щодо товару, тобто приховала найменування та призначення реального вантажу.
За вказаним фактом складено протокол про порушення митних правил за ознаками статті 472 Митного кодексу України.

Мирослав Продан: ДФС зацікавлена у впровадженні кращих практик Європейського Союзу
Шляхи залучення кращих європейських практик для удосконалення процесів адміністрування податкових та митних платежів, а також модернізація митниць обговорювалися під час зустрічі в.о. Голови ДФС Мирослава Продана з представниками урядових організацій Литовської Республіки та експертів Європейського Союзу.
«Ми зацікавлені у залученні передових світових практик, які зможуть бути адаптовані до українських потреб, пришвидшать удосконалення процесів адміністрування та приведення податкових і митних сервісів до європейських стандартів», - зазначив Мирослав Продан.
Він, зокрема, відзначив багаторічну успішну співпрацю по багатьох проектах з представниками Литовської Республіки.
«Досвід Литовської Республіки є особливо цікавим для нас з огляду на проблематику, що з історичних та ментальних аспектів є однаковою для наших держав. Ми відчуваємо підтримку та цінуємо допомогу наших колег», - зазначив в.о. Голови ДФС.
Мирослав Продан також поінформував про низку заходів, здійснених ДФС у сфері спрощення та прискорення митних процедур. Це, насамперед, забезпечення функціонування автоматизованої системи «Єдине вікно» та заходи із впровадження інституту Уповноваженого економічного оператора, приєднання до Спільної транзитної системи та застосування скануючих систем.
Він зазначив, що завдяки 10% митних надходжень від перевиконання індикативних показників, які цього року спрямовуються на розвиток інфраструктури пунктів пропуску та ІТ складової митних органів, вже вдалось власним коштом ДФС розпочати модернізацію окремих пунктів пропуску. Вагомим антикорупційним чинником разом з модернізацією кордонів стало й підвищення матеріального забезпечення працівників ДФС.
Під час зустрічі сторони також обговорили питання гармонізації митного законодавства з Митним кодексом ЄС, сприяння приєднанню до Конвенції про єдиний режим транзиту та впровадження нової комп’ютеризованої транзитної системи (NCTS), включаючи підтримку законодавчих ініціатив, побудови адміністративної структури, технічних аспектів імплементації NCTS та поставку необхідного обладнання.
Також розглядалися методи перешкоджання ухиленню від сплати податків, зборів, митних платежів та імплементація заходів щодо спрощення процедур торгівлі.

ДФС: Тендери на закупівлю скануючих систем знову заблоковані
Антимонопольний комітет України продовжує блокування процедур закупівлі Державною фіскальною службою України скануючих систем стаціонарного типу для огляду вантажних автотранспортних засобів та контейнерів.
21 вересня 2017 року ДФС було повторно розпочато процедуру відкритих торгів на закупівлю двох сканерів. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій було заплановано на 23 жовтня 2017 року. Очікувана вартість закупівлі – 169, 44 млн грн. (джерелом фінансування є кошти загального фонду Державного бюджету України).
18 жовтня 2017 року компанією Arempa International Ltd FZC було подано чергову скаргу до Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо усунення дискримінаційних норм, які містяться в тендерній документації. Зазначимо, що Arempa International Ltd FZC є постійним скаржником на дії ДФС. Компанія жодного разу не була допущена до участі у торгах з причин невідповідності кваліфікаційним вимогам. Однак лише на підставі скарг цієї фірми всі тендери наразі заблоковані.
«Шалений спротив, спрямований проти появи на митницях сучасних сканерів, я не можу назвати інакше, ніж диверсією проти України. Комплексний підхід з удосконалення контролю та обладнання пунктів пропуску стаціонарними сканувальними системами дозволить поставити хрест на більшості контрабандних схем та знизити обсяг контрабанди в рази. У цьому напрямку нас підтримують усі міжнародні партнери. Уряд виділив під закупівлю обладнання значні кошти. До участі в тендері були запрошені провідні світові виробники. Сподіваюсь, що нам вдасться прорвати цю блокаду. Поява на пунктах пропуску сучасних сканерів стане перемогою держави та суспільства над корупційною системою, що роками заробляла на контрабанді та мінімізації митних платежів», - зазначив в.о. Голови ДФС Мирослав Продан.
Нагадаємо, що для проведення закупівель сканерів ДФС було оголошено два тендери. 22 червня розпочато процедуру закупівлі двох скануючих систем очікуваною вартістю понад 169 млн. грн. На участь у торгах було подано шість тендерних пропозицій: ТОВ "Ватек" (представник Rapiscan), ТОВ "МКТ-Комюнікейшн" (SmithsHeimannGmbH), американський виробник Leidos Inc (не має представництва в Україні), компания из ОАЕ Arempa International Ltd FZC (представник Rapiscan), ТОВ "Фолгат" (SmithsHeimannGmbH) и ТОВ "Медінжиніринг" (бренд Astrophysics).
4 липня – оголошено про початок процедури на придбання чотирьох систем вартістю майже 339 млн. грн. Для участі подано вісім пропозицій: "Фолгат", "Ватек", "Медінжиніринг", Arempa International Ltd FZC, Leidos Inc., "МКТ-Комюнікейшн", Nuctech Company Limited (китайський виробник) та ТОВ «Смарт Діфенс». По першому тендеру всі пропозиції були відхилені у зв’язку з невідповідністю наданих учасниками пропозицій вимогам тендерної документації.
По другому – з восьми учасників до тендеру допущено двох - "Ватек" і "МКТ-Комюнікейшн". Після скарги Arempa International Ltd FZC колегія АМКУ відмінила тендер. ДФС звернулася до суду через неправомірні дії комітету. Слід зазначити, що суд прийняв рішення про початок судового розгляду позову ДФС 28 березня 2018 року.

У ДФС привітали фантомівців, які повернулися із зони АТО
Чергова ротація працівників спецпідрозділу податкової міліції «Фантом» відбулася сьогодні, 20 жовтня, в ДФС. Фантомівців, які повернулися із зони проведення антитерористичної операції, привітали в.о. Голови ДФС Мирослав Продан, Перший заступник Голови ДФС Сергій Білан та начальник Головного оперативного управління ДФС Геннадій Лісовий.
Керівники фіскальної служби подякували бійцям за сумлінну службу, відвагу та професіоналізм.
«Щира подяка вам за те, що ви у свій час прийняли достатньо нелегке рішення – захищати інтереси нашої держави. Як показує практика, на тих людей, які у такий непростий час визначилися, можна розраховувати і у подальшому. Я особисто буду робити все можливе і неможливе для того, щоб ви ніколи не пожалкували про те, що прийняли це важливе рішення», – підкреслив в.о. Голови ДФС Мирослав Продан.
У свою чергу, Перший заступник Голови ДФС Сергій Білан підкреслив, що офіцери податкової міліції гідно виконали завдання, які перед ними поставила держава, та подякував їм за професіоналізм і сумлінну службу.
За сумлінне та бездоганне виконання обов’язків у зоні АТО чотирьом фантомівцям були вручені Подяки та ще чотирьом достроково присвоєні спеціальні звання начальницького складу податкової міліції – 2 звання «підполковник податкової міліції», 1 – «майор податкової міліції», 1 – «капітан податкової міліції».
Нагадаємо, що «Фантом» був створений наприкінці січня 2015 року для врегулювання складної ситуації з переміщенням товарів з неконтрольованої території.

Випадки, за яких не справляється авансовий внесок із податку на прибуток при виплаті дивідендів
Авансовий внесок із податку на прибуток при виплаті дивідендів не справляється у разі виплати дивідендів:
- фізичним особам;
- на користь власників корпоративних прав материнської компанії, що сплачуються в межах сум доходів такої компанії, отриманих у вигляді дивідендів від інших осіб. Якщо сума виплат дивідендів на користь власників корпоративних прав материнської компанії перевищує суму отриманих такою компанією дивідендів, дивіденди, сплачені в межах такого перевищення, підлягають оподаткуванню;
- платникам податку на прибуток, прибуток якого звільнений від оподаткування відповідно до положень Податкового кодексу, у розмірі прибутку, звільненого від оподаткування у період, за який виплачуються дивіденди;
Інститути спільного інвестування звільняються від обов’язку сплати авансових внесків з податку на прибуток у разі виплати дивідендів.
Виплата дивідендів на користь фізичних осіб (у тому числі нерезидентів) за акціями або корпоративними правами, які мають статус привілейованих або інший статус, що передбачає виплату фіксованого розміру дивідендів чи суми, яка є більшою за суму виплат, розраховану на будь-яку іншу акцію (корпоративне право), емітовану таким платником податку, прирівнюється з метою оподаткування до виплати заробітної плати з відповідним оподаткуванням.
При цьому така виплата не підлягає оподаткуванню як дивіденди податком на доходи фізичних осіб.
Зазначена норма визначена п.п. 57.1 1.3, п.п. 57.1 1.4, п.п. 57.1 1.6 ст. 57 Податкового кодексу України.

Яку воду можна використовувати без податку
Відповідно до п. 255.1 ст. 255 Податкового кодексу України (далі - ПКУ) платниками рентної плати за спеціальне використання води є водокористувачі - суб’єкти господарювання незалежно від форми власності: юридичні особи, їх філії, відділення, представництва, інші відокремлені підрозділи без утворення юридичної особи (крім бюджетних установ), постійні представництва нерезидентів, а також фізичні особи - підприємці, які використовують воду, отриману шляхом забору води з водних об’єктів (первинні водокористувачі) та/або від первинних або інших водокористувачів (вторинні водокористувачі), та використовують воду для потреб гідроенергетики, водного транспорту і рибництва.
Пунктом 255.2 ст. 255 ПКУ визначено, що не є платниками рентної плати за спеціальне використання води водокористувачі, які використовують воду виключно для задоволення питних і санітарно-гігієнічних потреб населення (сукупності людей, які знаходяться на даній території в той чи інший період часу, незалежно від характеру та тривалості проживання, в межах їх житлового фонду та присадибних ділянок), у тому числі для задоволення виключно власних питних і санітарно-гігієнічних потреб юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та платників єдиного податку.
Під терміном «санітарно-гігієнічні потреби» слід розуміти використання води в туалетних, душових, ванних кімнатах і умивальниках та використання для утримання приміщень у належному санітарно-гігієнічному стані.
А приміщення – це частина внутрішнього об’єму будівлі, обмежена будівельними елементами, з можливістю входу і виходу.
Якщо поняття, терміни, правила та положення інших актів суперечать поняттям, термінам, правилам та положенням ПКУ, для регулювання відносин оподаткування застосовуються поняття, терміни, правила та положення ПКУ (п. 5.2 ст. 5 ПКУ).
Тобто під використанням води для утримання приміщень у належному санітарно-гігієнічному стані слід розуміти використання води для підтримання чистоти безпосередньо в будівлях (зокрема, миття підлоги, вікон, стін, підвіконня).
Оскільки торговельне та механічне обладнання, вітрини та інвентар, що знаходяться в приміщеннях, не належать до категорії будівлі чи будівельних елементів, використання води для миття обладнання, вітрин та інвентарю не є використанням води для санітарно-гігієнічних потреб.

Податкову соціальну пільгу можна застосувати й до лікарняних
Відповідно до пп. 169.1 ст. 169 розділу IV Податкового кодексу України (далі – ПКУ) платник податку має право на зменшення суми загального місячного оподатковуваного доходу, отримуваного від одного роботодавця у вигляді заробітної плати, на суму податкової соціальної пільги.
Згідно із пп. 14.1.48 п. 14.1 ст. 14 ПКУ заробітна плата - основна та додаткова заробітна плата, інші заохочувальні та компенсаційні виплати, які виплачуються (надаються) платнику податку у зв’язку з відносинами трудового найму.
Враховуючи те, що сума виплат у зв`язку з тимчасовою втратою працездатності (лікарняні) розглядається як заробітна плата платника податку, то у разі її не перевищення граничного розміру загального місячного оподаткованого доходу від одного працедавця у вигляді заробітної плати, який передбачений нормами пп. 169.4.1 п. 169.4 ст. 169 ПКУ, найманий працівник має право на податкову соціальну пільгу.

Платникам ПДВ – імпортерам устаткування!
Доводимо до відома платників, що 14.10.2017 набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 04.10.2017 №775 «Про затвердження Порядку надання розстрочення сплати податку на додану вартість під час ввезення на митну територію України устатковання та обладнання за переліком, визначеним пунктами 58 і 59 підрозділу 2 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України» (далі – Постанова КМУ №775).
Постановою КМУ №775 внесено зміни до пункту 37 Положення про митні декларації, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.05.2012 №450 «Питання, пов’язані із застосуванням митних декларацій», а саме: спрощено процедуру отримання розстрочення сплати податку на додану вартість при ввезені на митну територію України у митному режимі імпорту устаткування (його частин) та обладнання для використання у деревообробному виробництві та для виробництва медичних виробів (із зазначенням кодів згідно з Українською класифікацією товарів зовнішньоекономічної діяльності), передбачене пунктами 58 та 59 підрозділу 2 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України.
При цьому, втратила чинність постанова Кабінету Міністрів України від 29.03.2017 №196 «Питання надання розстрочення сплати податку на додану вартість під час ввезення на митну територію України устатковання та обладнання».
Постанову КМУ №775 опубліковано в газеті «Урядовий кур’єр» від 14.10.2017 №194.

За проїзд у таксі – готівка: оприбутковування у ФОП – «загальносистемника»
Повідомляємо, що згідно із п.1 ст.3 Закону України від 06.07.1995 №265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» зі змінами та доповненнями (далі – Закон №265) суб’єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, а також операції з приймання готівки для подальшого її переказу зобов’язані проводити розрахункові операції на повну суму покупки (надання послуги) через зареєстровані, опломбовані у встановленому порядку та переведені у фіскальний режим роботи реєстратори розрахункових операцій з роздрукуванням відповідних розрахункових документів, що підтверджують виконання розрахункових операцій, або у випадках, передбачених Законом, із застосуванням зареєстрованих у встановленому порядку розрахункових книжок.
Відповідно до абзацу четвертого п. 177.10 ст. 177 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями фізичні особи – підприємці (далі – ФОП), які знаходяться на загальній системі оподаткування застосовують реєстратори розрахункових операцій відповідно до Закону №265.
Отже, ФОП, які перебувають на загальній системі оподаткування, у таксі при розрахунках з пасажирами готівкою повинні застосовувати належним чином зареєстровані реєстратори розрахункових операцій з роздрукуванням відповідних розрахункових документів, що підтверджують виконання розрахункових операцій.
Слід зазначити, що електронний таксометр – реєстратор розрахункових операцій, який додатково забезпечує попереднє програмування тарифів за проїзд та облік вартості наданих послуг з перевезень пасажирів (ст.2 Закону №265).

У Дніпрі ліквідовано підпільний цех з виготовлення алкоголю потужністю 10 тис. літрів на тиждень
Співробітники податкової міліції ГУ ДФС у Дніпропетровській області ліквідували підпільний цех, де виготовляли фальсифікований алкоголь, склад, де його незаконно зберігали, а також схему його розповсюдження та реалізації.
В рамках проведення операції «Акциз-2017» та розслідування кримінального провадження за ч.1 ст. 204 КК України встановлено групу осіб, які організували на території однієї із котелень м. Дніпра незаконне виробництво фальсифікованого алкоголю із недоброякісної сировини, шкідливої для життя і здоров’я людей, шляхом розведення харчового спирту невідомого походження водою із використанням обладнання, що забезпечує масове виробництво.
Готову «продукцію» розливали у скляні пляшки ємністю0,5 л. із маркуванням відомих торгових марок та у пластикові пляшки ємністю по 5 літрів без будь-яких маркувань та зберігали в Дніпропетровській області в приватному будинку одного з організаторів.
Розповсюджували фальсифікат через магазини роздрібної торгівлі м. Дніпра та Дніпропетровської області, а також через мережу Інтернет.
Обсяги виробленої фальсифікованої горілки складали близько 10 тис. літрів на тиждень (при таких обсягах виробництва від легального виробника алкогольної продукції щомісячні надходження до бюджету склали б понад 2 млн. грн.).
За результатами обшуків, проведених у місцях виробництва, зберігання та реалізації фальсифікату вилучено та передано на відповідальне зберігання більше 181 тис. літрів фальсифікованого алкоголю вартістю понад 290 тис. грн., майже 260 тис. літрів спирту на суму понад 825 тис. грн., а також обладнання, що забезпечує масове виробництво.
Загальна вартість вилученого складає близько 1,5 млн. грн.
Тривають слідчі дії.

У Кіровоградській області ліквідовано конвертаційний центр з обігом 50 млн. грн.
Співробітники податкової міліції ГУ ДФС у Кіровоградській області спільно з прокуратурою ліквідували конвертаційний центр, який протягом 2015-2017 років проконвертував 50 млн. грн.
В рамках розслідування кримінального провадження за ч.1 ст. 205, ч.5 ст.27, ч.3 ст.212 КК України встановлено групу осіб, які надавали підприємствам реального сектору економіки Кіровоградської області послуги з мінімізації податкових зобов'язань та конвертації безготівкових коштів в готівку.
Для прикриття своєї незаконної діяльності та приховування факту і фактичних обсягів операцій клієнтів фігуранти створили/придбали низку підконтрольних суб’єктів господарювання, на рахунки яких підприємства-імпортери та/або виробники продукції перераховували готівкові кошти за нібито поставлений товар, який реально не поставлявся, а рух ТМЦ відображався лише документально.
Реальний товар при цьому відпускався кінцевим споживачам чи неплатникам ПДВ, в основному, за готівку.
У подальшому ці кошти поверталися клієнтам конвертцентру за вирахуванням винагороди за конвертацію.
Обіг коштів конвертаційного центру протягом 2015-2017 рр. склав 50 млн. грн.
За результатами обшуків, проведених у м. Кропивницький за місцями проживання та у автомобілях фігурантів, вилучено 5 печаток фіктивних підприємств, 166,8 тис. грн. готівкою, комп’ютерну техніку та комплектуючі, мобільний телефон, первинну фінансову і господарську документацію, чорнові записи та ін.
Окрім того, накладено арешт на 5 рахунків у 4 банківських установах, де заблоковано 95 тис. грн.
Тривають слідчі дії.

На Дніпропетровщині 36 ЦОПів з початку року надали понад 2,6 млн. послуг
На сьогодні у Дніпропетровській області створено та працюють 36 Центрів обслуговування платників, які надають інформаційні, консультативні та 31 вид адміністративних послуг. З них 14 - у головних офісах державних податкових інспекцій області та 22 - у відділеннях ДПІ області.
Діяльність Центрів обслуговування платників області забезпечує 217 фахівців. Загалом, з початку року працівниками таких Центрів надано 2 млн. 676,3 тис. послуг, з яких – понад 230 тис. адміністративні послуги.
З переліком безоплатних адміністративних послуг, що надаються територіальними органами ДФС Дніпропетровщини, та інформаційними картками адміністративних послуг можна ознайомитись на суб-сайті «Територіальні органи ДФС у Дніпропетровській області» в розділі «Адміністративні послуги» та в Центрах обслуговування платників.

Якщо зупинено реєстрацію податкової накладної, то податкові зобов’язання з ПДВ не коригують
Відповідно до ст.187 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) на дату виникнення податкових зобов’язань платник ПДВ зобов’язаний скласти податкову накладну (далі – ПН) на кожне повне або часткове постачання товарів/послуг, або на попередню оплату.
Згідно із п.201.10 ст.201 ПКУ при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник ПДВ – продавець товарів/послуг зобов’язаний в установлені терміни не тільки скласти ПН, а й зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) та надати покупцю за його вимогою.
ПН, складена та зареєстрована в ЄРПН платником ПДВ, який здійснює операції з постачання товарів/послуг, є для покупця таких товарів/послуг підставою для нарахування сум податку, що відносяться до податкового кредиту.
Підтвердженням продавцю про прийняття його ПН та/або розрахунку коригування (далі – РК) до ЄРПН є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.
Відсутність факту реєстрації платником ПДВ – продавцем товарів/послуг ПН в ЄРПН не дає права покупцю на включення сум ПДВ до податкового кредиту та не звільняє продавця від обов’язку включення суми ПДВ, вказаної в ПН, до суми податкових зобов’язань за відповідний звітний період.
Отже, факт зупинення реєстрації ПН/РК у ЄРПН не спростовує здійснення платником ПДВ господарських операцій і відповідно дати виникнення першої події (постачання товарів/послуг або отримання коштів), що підтверджується первинними документами, на підставі яких складається ПН/РК, тому коригування податкової та бухгалтерської звітності платником ПДВ – продавцем не проводиться.

Рентна плата за спеціальне використання води, коли обсяги води використані для благоустрою території
Відповідно до п.255.1 ст.255 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) платниками рентної плати за спеціальне використання води є водокористувачі – суб’єкти господарювання незалежно від форми власності: юридичні особи, їх філії, відділення, представництва, інші відокремлені підрозділи без утворення юридичної особи (крім бюджетних установ), постійні представництва нерезидентів, а також фізичні особи – підприємці, які використовують воду, отриману шляхом забору води з водних об’єктів (первинні водокористувачі) та/або від первинних або інших водокористувачів (вторинні водокористувачі), та використовують воду для потреб гідроенергетики, водного транспорту і рибництва.
Рентна плата за спеціальне використання води не справляється за воду, що використовується для потреб зовнішнього благоустрою територій міст та інших населених пунктів (п.п.255.4.3 п.255.4 ст.255 ПКУ).
Пунктом 1 ст.13 Закону України від 06.09.2005 №2807-IV «Про благоустрій населених пунктів» зі змінами та доповненнями (далі – Закон №2807) визначені об’єкти благоустрою населених пунктів. Зокрема, до об’єктів благоустрою населених пунктів належать території підприємств, установ, організацій та закріплені за ними території на умовах договору.
Органи державної влади та органи місцевого самоврядування можуть утворювати підприємства для утримання об’єктів благоустрою державної та комунальної власності. У разі відсутності таких підприємств органи державної влади та органи місцевого самоврядування в межах своїх повноважень визначають на конкурсних засадах відповідно до закону балансоутримувачів таких об’єктів (п.1 ст.15 Закону №2807).
Враховуючи вищевикладене, суб’єктами господарювання, що мають на балансі об’єкти благоустрою міста або населеного пункту (майдани, вулиці, проїзди, парки, сквери, бульвари, кладовища) та використовують воду для потреб зовнішнього благоустрою території міста або іншого населеного пункту, не справляється рентна плата за спеціальне використання води за обсяги такої використаної води.

Термін надання контролюючим органом письмової вмотивованої відмови у реєстрації платника єдиного податку
Нагадуємо, що відповідно до п.299.5 ст.299 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) у разі відмови у реєстрації платника єдиного податку контролюючий орган зобов’язаний надати протягом двох робочих днів з дня подання суб’єктом господарювання відповідної заяви письмову вмотивовану відмову, яка може бути оскаржена суб’єктом господарювання у встановленому порядку.
Підставами для прийняття контролюючим органом рішення про відмову у реєстрації суб’єкта господарювання як платника єдиного податку є виключно:
1) невідповідність такого суб’єкта вимогам, встановленим ст.291 ПКУ;
2) наявність у суб’єкта господарювання, який утворюється у результаті реорганізації (крім перетворення) будь-якого платника податку, непогашених податкових зобов’язань чи податкового боргу, що виникли до такої реорганізації;
3) недотримання таким суб’єктом вимог, встановлених п.п.298.1.4 п.298.1 ст.298 ПКУ (п.299.6 ст.299 ПКУ).

Право чоловіка скористатися податковою знижкою за навчання дружини, якщо вона не працює
Звертаємо увагу, що відповідно до п.п.166.3.3 п.166.3 ст.166 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) платник податку має право включити до податкової знижки у зменшення оподатковуваного доходу платника податку за наслідками звітного податкового року, визначеного з урахуванням положень п.164.6 ст.164 ПКУ, фактично здійснені ним протягом звітного податкового року витрати у вигляді суми коштів, сплачених платником податку на користь вітчизняних вищих та професійно-технічних навчальних закладів для компенсації вартості здобуття середньої професійної або вищої освіти такого платника податку та/або члена його сім’ї першого ступеня споріднення.
Членами сім’ї фізичної особи першого ступеня споріднення для цілей розділу IV ПКУ вважаються її батьки, її чоловік або дружина, діти такої фізичної особи, у тому числі усиновлені (п.п.14.1.263 п.14.1 ст.14 ПКУ).
Отже, з метою використання права на компенсацію вартості навчання непрацюючого члена сім’ї першого ступеня споріднення (дружини) чоловік може включити до податкової знижки на навчання лише суми коштів, сплата яких фактично підтверджена відповідним розрахунковим документом (квитанції, касові ордери, чеки тощо), в якому зазначено, що платіж за навчання здійснено безпосередньо особою, яка звертається за податковою знижкою.
Нагадуємо, що для отримання податкової знижки за 2016 рік платникам необхідно подати до контролюючого органу декларацію про майновий стан і доходи до 31 грудня 2017 року.
Акцентуємо увагу на тому, якщо платник податку до кінця податкового року, наступного за звітним не скористався правом на нарахування податкової знижки за наслідками звітного податкового року, таке право на наступні податкові роки не переноситься.

Сергій Білан: Податкова міліція повернула до бюджету 2,9 млрд. гривень
За дев'ять місяців поточного року податкова міліція повернула до бюджету країни 2,9 млрд. гривень. Про це повідомив Перший заступник Голови Державної фіскальної служби України Сергій Білан.
«Завдяки аналітичному підходу в роботі, оперативно-слідчі підрозділи податкової міліції розкривають схеми, в яких задіяні підприємства реального сектору економіки, що скористалися послугами організованих злочинних груп, які допомагають їм ухилитися від сплати податків, - підкреслив Сергій Білан - Ми не приходимо до тих, хто працює прозоро і платить податки в повному обсязі. Для такого бізнесу податкова міліція невидима. Наша задача - попередити злочин і вжити низку заходів, спрямованих на відшкодування збитків, завданих державі за вже здійсненими правопорушеннями».
За його словами, за дев'ять місяців поточного року до бюджету країни за рішеннями судів відшкодовано 2,9 млрд. гривень «живими» коштами.
«З них 1,5 млрд. грн. - за результатами розслідувань кримінальних проваджень. Ще 684 млн. грн. "погасили" в бюджет вигодонабувачі конвертаційних центрів. Не залишилася поза нашою увагою і сфера державних закупівель - з недобросовісних учасників тендерів стягнуто 504 млн. грн. Також додатково сплачено 187 млн. грн. митних платежів в результаті збільшення вартості задекларованих товарів», - пояснив Перший заступник Голови ДФС.
При цьому для забезпечення відшкодування завданих державі збитків, було накладено арешт на майно на суму 2,8 млрд. гривень.
Крім того, податковою міліцією попереджено розкрадання з бюджету 3,1 млрд. грн. ПДВ.
Він також нагадав, що в поточному році податковою міліцією вилучено з незаконного обігу підакцизної продукції на загальну суму 1,6 млрд. грн.
Як зазначив Сергій Білан, загальний економічний ефект від перекриття тіньових схем склав 10,4 млрд. грн. Це кошти, які вдалося не тільки повернути до держбюджету, але і не дати з нього вивести або незаконно приховати від оподаткування.

Фахівці Національної адміністрації доходів Республіки Польща діляться досвідом з колегами з Державної фіскальної служби України
Делегація ДФС на чолі з в.о. Голови служби Мирославом Проданом у рамах робочого візиту відвідала контейнерний термінал у Гданському морському торговельному порту.
Під час екскурсії українська делегація ознайомилася з процедурами митного оформлення та контролю, в тому числі із застосуванням скануючих систем. Дані, отримані в результаті сканування вантажів, як на автомобільних, так і на морських пунктах пропуску, надходять до моніторингового центру, який окрім он-лайн контролю здійснює, зокрема, ще й аналіз ризиків.
У травні цього року на базі ДФС також був запущений Департамент таргетингу та управління ризиками. Його фахівці вже зараз можуть здійснювати відеоаналітику та віддалене спостереження за пунктами пропуску та зонами митного контролю, он-лайн моніторинг процесів митного контролю та оформлення, координацію оперативних заходів та взаємодію з усіма зацікавленими сторонами, а також супроводжувати систему управління ризиками та постійно її актуалізовувати.
Крім того, сторони обговорили питання впровадження та застосування нової комп’ютеризованої транзитної системи (NCTS). Мирослав Продан проінформував польських колег, що у Верховній Раді України наразі знаходиться законопроект про приєднання до європейської системи NCTS, розроблений за ініціативи ДФС на виконання Угоди про асоціацію Україна-ЄС.
«Сподіваюсь, що найближчим часом ДФС зможе приступити до практичних кроків з приєднання до Спільної транзитної системи після ухвалення парламентом відповідного закону. Приєднання до NCTS забезпечить контроль за доставкою вантажів, митною вартістю та прискорить митні процедури», - відзначив Мирослав Продан.
Наприклад, в Польщі пошук контейнерів, які підпадають під критерії ризику, відбувається завдяки системі NCTS. В 90% випадків на ризики вказує саме ця система.
Крім того, представники ДФС ознайомилися з роботою мобільних митних груп, які мають повноваження зупиняти вантажі, здійснювати огляд, затримувати товар. У їх розпорядженні сучасне оснащення: окрім автомобілів, ще й катери, які дають можливість робити фізичний огляд вантажу безпосередньо в морі.

Торгове підприємство ухилилося від сплати більше 25 млн. грн. податків
Співробітники податкової міліції Офісу великих платників податків викрили у Миколаївській області підприємство, яке ухилилося від сплати більше 25 млн. грн. податків.
В рамках розслідування кримінального провадження за ч. 3 ст. 212 КК України встановлено, що підприємство, яке займається оптовою торгівлею зерном, необробленим тютюном, насінням і кормами для тварин протягом 2016 року придбало сільськогосподарську продукцію у компанії, що має ознаки фіктивності.
Такідії призвели до ухилення від сплати більше 25 млн. грн. податків, у т.ч. майже 13,2 млн. грн. ПДВ та більше 11,8 млн. грн. податку на прибуток
Тривають слідчі дії.

На Одещині припинено незаконну роботу газонаповнювальної станції та вилучено партію незаконно імпортованого зрідженого газу вартістю 4 млн. грн.
Співробітники податкової міліції ГУ ДФС в Одеській області припинили роботу газонаповнювальної станції об’ємом 350 тонн в одному з районів області, яка працювала без відповідних дозвільних документів.
В рамках проведення операцій «Акциз-2017», «Рубіж-2017» та розслідування кримінального провадження за ч. 1 ст. 204 та ч.1 ст. 272 КК України встановлено, що на території одного із сіл Одеської області службові особи підприємства, яке не має відповідних дозвільних документів, здійснюють відпуск скрапленого газу із газонаповнювальної станції за готівку та у безготівковій формі оплати.
Окрім того, встановлено, що вказана підакцизна продукція була ввезена на митну територію України поза митним контролем.
За результатами проведених заходів із незаконного обігу вилучено 121,5 тонни зрідженого газу на 4 млн. грн., 8 тис. грн. готівкою, документи та чорнові записи. Рішенням суду на вилучені ТМЦ накладено арешт.
Тривають слідчі дії.

Заповнюємо правильно поле «Призначення платежу»
Звертаємо увагу, що для того, щоб суми нарахованих та сплачених платниками податків, зборів, інших платежів до бюджетів та єдиного соціального внеску (далі – ЄСВ) відображалися саме по конкретному платнику, необхідно чітко дотримуватись вимог наказу Мінфіну від 24.07.2015 №666 «Про затвердження Порядку заповнення документів на переказ у разі сплати (стягнення) податків, зборів, митних платежів, єдиного внеску, здійснення бюджетного відшкодування податку на додану вартість, повернення помилково або надміру зарахованих коштів» (далі – Порядок №666). Порядком №666 надано рекомендації як правильно заповнювати поле платіжного документа «Призначення платежу».
Так, при сплаті (стягненні) податків, зборів, митних платежів, ЄСВ, здійсненні бюджетного відшкодування податку на додану вартість, поверненні помилково або надміру зарахованих коштів поле «Призначення платежу» розрахункового документа заповнюється таким чином:
поле № 1:
друкується службовий код (знак) «*» (ознака платежу);
поле № 2:
друкується розділовий знак «;»;
друкується код виду сплати (формат ссс – тризначне число);
поле № 3:
друкується розділовий знак «;»;
друкується один з нижченаведених реквізитів:
1) код клієнта за ЄДРПОУ (доповнюється зліва нулями до восьми цифр, якщо значущих цифр менше 8);
2) реєстраційний номер облікової картки платника податків (завжди має 10 цифр) або серія та номер паспорта громадянина України (для фізичних осіб, які мають відмітку у паспорті про наявність права здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта);
3) реєстраційний (обліковий) номер платника податків, який присвоюється контролюючими органами (завжди має 9 цифр);
поле № 4:
друкується розділовий знак «;»;
друкується роз’яснювальна інформація про призначення платежу в довільній формі. Кількість знаків, ураховуючи зазначені вище поля і розділові знаки, обмежена довжиною поля «Призначення платежу» електронного розрахункового документа системи електронних платежів Національного банку України, при цьому використання символу «;» не допускається.
У разі сплати платежу до бюджету в іноземній валюті обов'язково вказується код класифікації доходів бюджету.
При заповненні полів не допускаються пропуски (пробіли) між словами та службовими знаками.

Щодо порядку здійснення розрахунків в іноземній валюті у 2017 році
Валютний контроль в Україні передбачає жорсткі строки розрахунків із нерезидентами і пеню за порушення цих строків. Відлік законодавчо встановленого строку розрахунків у сфері зовнішньоекономічної діяльності при здійсненні експортних операцій банк починає з наступного календарного дня після дня оформлення митної декларації або підписання акта, рахунку (інвойсу) або іншого документа, що засвідчує виконання робіт, надання транспортних, страхових послуг.
При цьому у разі порушення законодавчо встановленого строку розрахунків за експортним договором нарахування пені починається з першого дня після закінчення такого строку розрахунків та здійснюється за кожний день прострочення, включаючи день зарахування виручки на поточний рахунок резидента.
Згідно зі статтею 1 Закону України від 23.09.94 р. № 185/94-ВР «Про порядок здійснення розрахунків в іноземній валюті» (далі – Закон № 185) виручка резидентів у іноземній валюті підлягає зарахуванню на їх валютні рахунки в уповноважених банках у строки виплати заборгованостей, зазначені в контрактах. Але такий строк не може перевищувати 180 календарних днів з дати митного оформлення (виписки вивізної вантажної митної декларації) продукції, що експортується, а в разі експорту робіт (послуг), прав інтелектуальної власності - з моменту підписання акта або іншого документа, що засвідчує виконання робіт, надання послуг, експорт прав інтелектуальної власності.
Згідно зі статтею 2 Закону № 185 строк проведення розрахунків за імпортними операціями резидентів, які здійснюються на умовах відстрочення поставки, не може перевищувати 180 календарних днів з моменту здійснення резидентом авансового платежу або виставлення векселя на користь постачальника продукції (робіт, послуг), що імпортується.

Чи має право платник податку на податкову знижку у разі навчання в інтернатурі вищих медичних та фармацевтичних навчальних закладів?
Криворізька північна ОДПІ нагадує, що згідно ст.166 Податкового кодексу (ПКУ) платник податку має право включити до податкової знижки у зменшення оподатковуваного доходу платника податку за наслідками звітного податкового року, визначеного з урахуванням положень п. 164.6 ст.164 ПКУ фактично здійснені ним протягом звітного податкового року витрати у вигляді суми коштів, сплачених платником податку на користь вітчизняних вищих та професійно-технічних навчальних закладів для компенсації вартості здобуття середньої професійної або вищої освіти такого платника податку та/або члена його сім’ї першого ступеня споріднення.
Статтею 28 Закону України від 01.07.2014 №1556-VII «Про вищу освіту» (далі – Закон №1556) визначено типи вищих навчальних закладів. Інтерн – особа, яка має ступінь магістра медичного або фармацевтичного спрямування і навчається з метою отримання кваліфікації лікаря або провізора певної спеціальності відповідно до переліку лікарських або провізорських спеціальностей інтернатури (ст.61 Закону №1556).
Згідно із Положенням про спеціалізацію (інтернатуру) випускників вищих медичних і фармацевтичних закладів освіти III – IV рівнів акредитації, медичних факультетів університетів, затвердженим наказом Міністерства охорони здоров’я України від 19.09.1996 №291, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 03.12.96 за №696/1721, спеціалізація (інтернатура) є обов’язковою формою післядипломної підготовки випускників всіх факультетів медичних і фармацевтичних вищих закладів освіти III – IV рівнів акредитації, медичних факультетів університетів незалежно від підпорядкування та форм власності, після закінчення якої їм присвоюється кваліфікація лікаря (провізора) – спеціаліста певного фаху.
Таким чином, інтернатура (спеціалізація) є невід’ємною ланкою безперервного процесу підготовки у вищому медичному і фармацевтичному закладах освіти фахівців за напрямом професійного спрямування.
Враховуючи наведене, суми коштів, сплачені платником податку на користь вищих медичних і фармацевтичних закладів освіти для компенсації вартості навчання такого платника податку, іншого члена його сім’ї першого ступеня споріднення, у інтернатурі, при додержанні всіх норм ст.166 ПКУ, можуть прийматися у розрахунок податкової знижки такого платника податку за звітний рік.

Сплата податку на нерухомість фізичною особою-підприємцем
Якщо фізична особа є підприємцем, чи повинна така особа сплачувати податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки за свою власність – нежитлове приміщення?
Відповідно до пп. 266.1.1 п. 266.1 ст. 266 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) платниками податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, є фізичні та юридичні особи, в тому числі нерезиденти, які є власниками об’єктів житлової та нежитлової нерухомості. Пунктом 1 ст. 320 Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ) визначено, що власник має право використовувати своє майно для здійснення підприємницької діяльності, крім випадків, встановлених законом.
Суб’єктами права приватної власності є фізичні та юридичні особи. Фізичні особи можуть бути власниками будь-якого майна, в тому числі і нерухомого майна комерційного призначення, за винятком окремих видів майна, які відповідно до закону не можуть їм належати (ст. 325 ЦКУ). Оскільки ст. 266 ПКУ не визначено такого платника як фізична особа-підприємець, то такий платник – власник об’єктів житлової та нежитлової нерухомості сплачує податок на нерухоме майна, відмінне від земельної ділянки, за нормами, передбаченими для фізичних осіб.

Вимоги при застосуванні РРО
Криворізька північна ОДПІ нагадує, що відповідно до п. 4 розділу ІІІ Порядку реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій, що застосовуються для реєстрації розрахункових операцій за товари (послуги), затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.06.2016 № 547, суб’єкти господарювання, які використовують реєстратори розрахункових операцій (далі – РРО) для здійснення розрахункових операцій у готівковій та безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, зобов’язані, зокрема:
- зберігати в господарській одиниці останню використану та поточну розрахункову книжку, що використовується на період виходу з ладу РРО, здійснення його ремонту або у разі тимчасового (але не більше 7 робочих днів) відключення електроенергії;
- у кінці робочого дня (зміни) друкувати на РРО (за виключенням автоматів з продажу товарів (послуг) фіскальні звітні чеки у разі здійснення розрахункових операцій;
- забезпечувати відповідність сум готівкових коштів на місці проведення розрахунків сумі коштів, яка зазначена в денному звіті РРО, а у випадку використання розрахункової книжки – загальній сумі продажу за розрахунковими квитанціями, виданими з початку робочого дня;
- друкувати Х-звіти, Z-звіти та інші документи, що передбачені документацією на РРО, відповідно до законодавства;
- зберігати на місці проведення розрахунків реєстраційне посвідчення та останню довідку про опломбування РРО або їх копії.

Фахівці ДФС взяли участь в семінарі «Навчи тренера» в рамках Програми ООН з довкілля (ЮНЕП)
Заходи з протидії незаконному обігу хімічних речовин в Україні та їх підробки обговорювалися під час семінару «Навчи тренера», який відбувся у рамках Проекту Спеціальної програми Програми ООН з довкілля (ЮНЕП) «Посилення реалізації Роттердамської конвенції в Україні та підвищення кваліфікації з питань незаконного обігу хімічними речовинами”.
Семінар був організований Міжнародним центром екологічної конфліктології та безпеки на базі Департаменту спеціалізованої підготовки та кінологічного забезпечення ДФС.
У заході взяли участь представники Державної фіскальної служби, науково-дослідних закладів, представники ЮНЕП, Міністерства екології та природних ресурсів України, Міністерства аграрної політики та продовольства України, Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, Державної екологічної інспекції, секретаріату продовольчої та сільськогосподарської організації ООН (ФАО).
Загальною метою Проекту є підвищення рівня хімічної безпеки в Україні шляхом укріплення національних інституцій і законодавства заради ефективної реалізації Роттердамської конвенції та розбудова потенціалу з виявлення, попередження, незаконного обігу, підробки хімічних речовин.
Під час семінару було розглянуто Роттердамську конвенцію про процедуру попередньої обґрунтованої згоди відносно окремих небезпечних хімічних речовин та пестицидів у міжнародній торгівлі та контроль за виконанням цієї конвенції, у т.ч. при перетині державного кордону. Учасники також обговорили питання щодо незаконного обігу пестицидів в Україні, шляхи та способи незаконного їх переміщення через митний кордон України, попередження і виявлення.
Ці питання є надзвичайно актуальні на сьогодні, адже необережне використання пестицидів та використання нелегальної контрафактної продукції несе загрозу для здоров’я людей та навколишнього середовища.

У Львівській області припинено діяльність двох незаконних АЗС
Співробітники податкової міліції ГУ ДФС у Львівській області ліквідували дві підпільні АЗС та вилучили дизельного пального на 960 тис. грн.
В рамках проведення операції «Акциз-2017» встановлено, що у двох містах області працюють дві незаконні АЗС, на яких здійснюється незаконна реалізація необлікованих пально-мастильних матеріалів сумнівного походження без відповідних дозвільних документів.
За результатами проведених заходів вилучено 2 автозаправні комплекси та дизельне пальне вартістю 960 тис. грн.
Загальна вартість вилученого становить майже 1,2 млн. грн.
Стосовно правопорушників складено протоколи про адміністративні правопорушення за ч.1 ст.164 КУпАП, які спрямовані до суду.

ДФС отримає 25 млн євро на облаштування пунктів пропуску на українсько-польському кордоні
17 жовтня завершився перший етап конкурсного відбору в рамках реалізації Договору між Урядом України та Урядом Республіки Польща про надання кредиту на умовах пов’язаної допомоги, ратифікованого Законом України № 977-VIII від 03.02.2016 року.
Учасниками кредитного договору є Державна фіскальна служба України, Міністерство інфраструктури та Держприкордонслужба. Загальна сума кредиту складає 100 млн євро, з яких ДФС планує отримає 25 млн євро для облаштування пунктів пропуску на українсько-польському кордоні за процедурою конкурентного діалогу.
Для участі у закупівлі щодо:
- будівництва ділянки для легкового автотранспорту та автобусів у пункті пропуску для автомобільного сполучення «Краківець» та відновлення інфраструктури української частини існуючого пункту пропуску «Краківець» на українсько-польському кордоні (очікувана вартість закупівлі – 6 945 000 євро) тендерні пропозиції подали 4 учасники (IDS-BUD S.A., UNIBEP S.A., "T4B" SPУЈKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOSCIA, MIRBUD S.A);
- будівництва пішого переходу у міжнародному пункті пропуску для автомобільного сполучення "Рава-Руська" на українсько-польському кордоні (очікувана вартість закупівлі – 1 585 000 євро) – 3 учасники (IDS-BUD S.A., "T4B" SPУЈKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOSCIA, MIRBUD S.A);
- реконструкції міжнародного пункту пропуску для автомобільного сполучення "Шегині" на українсько-польському кордоні (очікувана вартість закупівлі – 15 720 000 євро) – 4 учасники (IDS-BUD S.A., "T4B" SPУЈKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOSCIA, UNIBEP S.A., MIRBUD S.A).
Після розкриття тендерних пропозицій, поданих на першому етапі конкурентного діалогу, Державна фіскальна служба України розгляне запропоновані описи технічних рішень, а також відповідність учасників кваліфікаційним критеріям, визначеним у тендерній документації.
З учасниками, тендерні пропозиції яких будуть допущені до другого етапу конкурентного діалогу, планується провести переговори з метою обговорення всіх аспектів закупівлі та визначення остаточних технічних вимог до предмета закупівлі. Після цього відбудеться процедура тендеру, на якому буде визначений перелік компаній, які запропонують мінімальну вартість робіт і мінімальний строк їх виконання.
ДФС вперше отримала міжнародний кредит для будівництва, реконструкції та модернізації пунктів пропуску.
Криворізька північна ОДПІ







Версія для друку Написати листа

Про цей сайт | Запитання | Адміністратор